fbpx

כדורסל רמת השרון?

הכירו את
Fit studio

רשת סטודיו בוטיק לאימונים ברמת השרון

studio women
working out

מה זה להיות בFIT סטודיו רמת השרון

Слой 1

זה אירובי? זה אימון פונקציונלי? זה סטודיו TRX? לא, זה פשוט סטודיו פיט – ההתמכרות הבריאה החדשה שלך! תשכחו כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים על חדרי כושר ואימונים וקפצו איתנו קפיצת ראש ענקית אל תוך עולם חדש ומופלא -העולם של פיט. כאן כל אימון שונה מקודמו, מאתגר, ונותן תחושת סיפוק שכמוה לא הכרתם. המדריכים שלנו הם לא רק הטובים ביותר בתחום, הם גם יועצים, קואצ’רים וחברים. הקבוצות בהן נערכים השיעורים הן קבוצות קטנות של אלופים שיחד איתכם קופצים עד הקצה ואז עוד קצת. והדובדבן שבקצפת! חוגי הכושר שלנו לילדים שלכם… אז למה אתם מחכים? הצטרפו למשפחת פיט סטודיו רמת השרון ותתכוננו להפתיע את עצמכם!

logoB

בשלב הזה של החיים צריך לא רק להשתפר, צריך להפוך לטובים יותר.

למה בחרתי דווקא בסטודיו FIT

Practicing in the studio
Group training

הגיע זמן לשדרג את עצמך

כל אחד והסגנון שלו

אם אתם שוקלים להצטרף לאימוני כדורסל רמת השרון או לרשום את ילדיכם לחוג כדורסל, אתם בהחלט שוקלים נכון! מהם יתרונות המשחק האהוב וכיצד לבחור מקום איכותי שיהפוך לבית? הכל כאן:

מעצים, מאתגר, מהנה – אימוני כדורסל לכל הרמות

הידעתם? משחק כדורסל מזמן שורה של יתרונות: הוא משחק קבוצתי הדורש בשיתוף פעולה, מגבש מיומנויות ותכונות אופי חשובות לחיים וגם מהווה פעילות גופנית מהנה ועוצמתית שכוללת רמת כושר גבוהה, זריזות וקשר עין-יד. 

אימוני כדורסל רמת השרון לילדים ולבוגרים מתמקדים באימונים ספורטיביים ומשחקי ידידות, כאשר הליגות הצעירות מקיימות ביניהן תחרויות וטורנירים שונים. בשני המקרים, האימונים מתנהלים באמצעות מדריכי כדורסל מקצועיים שמסייעים לקבוצה להתגבש, לטפח ידע טקטי וכמובן אהבה לכדור והסל.

הנה כמה מהיתרונות של אימוני כדורסל ברמת השרון:

  • שיפור המיומנויות המוטוריות
  • פיתוח זריזות, קואורדינציה ושיווי משקל
  • שיפור מערכות הלב וכלי הדם
  • עבודה על מגוון קבוצות שרירים במקביל
  • חיזוק הכוח המתפרץ, הכוח הדינמי והגמישות
  • קידום אורח חיים בריא הכולל תזונה מטיבה ושמירה על פעילות גופנית קבועה
  • התנעה וקידום השייכות של היחיד לקבוצה
  • עלייה בתחושת המסוגלות העצמית
  • טיפוח ביטחון עצמי 
  • הרחבת המעגל החברתי וביסוס ערכים חיוביים משותפים

ומעבר לכל אלו, ישנן גם מגוון סיבות פיזיולוגיות שנוגעות בשחרור אנדורפינים, דופמין וסרוטונין בעקבות פעילות פיזית במאמץ – דבר שגורם לסיפוק גדול מהאימונים והמשחקים, תחושת הנאה טובה וגם ריכוך של כאבים ומצוקות רגשיות. 

כאן המקום לציין שמשחקי כדורסל רמת השרון זמינים לכל אדם ובכל גיל, גם ללא ניסיון קודם. המשחק האהוב נגיש למעשה בכל מקום החל מהבית ועד למגרשי הספורט השונים, כך שאם חיפשתם מסגרת טובה להשתלב בה, יש לכם האפשרות לעשות זאת דרך רשת FIT Studio וליהנות מחוגי כדורסל איכותיים והכי קרוב הביתה. 

מה נדרש משחקן כדורסל טוב (טיפים להורים ולשחקנים בוגרים)?

אימונים בחוג כדורסל מהווים מסגרת ספורטיבית וקבוצתית שכוללת אינטראקציה בין מאמן (לעתים גם עוזר מאמן) וחברי קבוצה שונים. זהו מקום שכרוך בכללים ובמשמעת, בגבולות ונהלים שאין לחרוג מהם, מה שיתאים מאוד לילדים אנרגטיים שזקוקים למסגרת תומכת ולא מאוד "חופשית".

תזונה איכותית

עם הזמן ולאורך ההתבגרות, האימונים והגישה המשחקית יכללו גם עקרונות נלווים כמו אימוני כוח ותזונה שמשפרים את הביצועים. לילדים שחולמים להפוך לשחקנים מקצועיים מדובר בעניין קריטי, שכן התוצאות על הפרקט מתקבלות ישירות מהתזונה האישית ובעיקר זו שנצרכת לפני ואחרי האימון. 

ולכן אימוני כדורסל רמת השרון מלווים גם בהנחיות תזונתיות לשחקנים, בעיקר בקבוצות של בני נוער ומעלה. זאת משום שמשחק הכדורסל כשלעצמו דורש פעילות גופנית עם הוצאה קלורית גבוהה שתדרוש ארוחות מאוזנות, בזמנים קבועים ובעיקר שאינן צמודות לשעת החוג המדויקת. 

אם אתם הורים לילדים בחוג כדורסל, הקפידו על ארוחות גדולות בטווח של 3-4 שעות מהאימון, עם אכילה של משהו קטן וקליל לשימור רמות האנרגיה בין לבין. 

כמו כן, חשוב מאוד להקפיד על שתייה מרובה כדי למנוע התייבשות. בסיום האימון מומלץ לאכול ארוחה המבוססת על חלבונים ופחמימות כדי להשיג התאוששות מהירה יותר. 

ביצוע אימוני כוח

אימוני כדורסל רמת השרון הוא ספורט דינמי שמצריך המון אנרגיה. ריצות, קפיצות וזריזות ידיים ורגליים כרוכים בעומס לא מבוטל על השרירים והמפרקים – דבר שעשוי לגרום לפציעות, בייחוד בקרב מתאמנים מתחילים וכמובן ילדים שהתפתחותם עדיין בעיצומה. 

אימוני הכוח הם אלמנט חיוני לא רק להצלחה במשחק, אלא גם לשמירה על גוף בריא ומוגן יותר. הביצוע שלהם יכול להתרחש בחדר הכושר שבו ניתן לקדם ביעילות את חיזוק השרירים ומסת השריר וכמובן לסגל תכונות אפקטיביות כמו כוח מתפרץ ויציבות טובה. 

הילד שלי מעוניין בחוג כדורסל ברמת השרון. כיצד לבחון את התאמת המאמן?

אם ילדכם מתעניינים בכדורסל או שאתם עצמכם מעוניינים להתחיל לשחק, מאמן טוב הוא המפתח לאימונים מהנים ונעימים, שממצים את כל היתרונות הקיימים. הנה כמה נקודות מהן כדאי לבחון את התאמתו עבורכם:

חיבור אישי טוב

באופן טבעי, נרצה לשתף פעולה ולהתקדם מול אנשים שגורמים לנו לתחושות חיוביות. החיבור הרגשי והאנושי מאפשר לשחקנים להיצמד לעצות ולליווי של המאמן, להתקדם פרקטית ולרצות לשאוף גבוה. בכדורסל, המשתתפים מניחים את אמונם ומסוגלותם במאמן ולכן אתם מחפשים אדם קשוב, אמפתי ולא רק "אתלט" קורקטי. 

סימון מטרות לטווח הקצר והארוך

המאמן אמור לבנות יחד אתכם את המטרות שיושגו לאורך הזמן. חשוב להתייעץ עמו בתחילת הדרך, לשתף אותו ברקע, ברצונות והשאיפות ולאפשר לו להציב מטרות ברות השגה שניתן לפקח עליהן לאורך הדרך. קביעת המטרות תגדיל גם את רמת המחויבות האישית לאימונים, תוך כדי שילוב של דמות חיובית בחייכם המייצרת קידום והדרכה גם במובן המנטלי.  

אינטליגנציה רגשית גבוהה

מאמן אמור להגיע עם ניסיון מקצועי כשחקן, אבל בקרב ילדים זה כמובן לא העיקר. מטרת העל היא להימצא בקבוצה של מאמן בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה, שרואה את הילדים, מזהה תחושות, משברים ואתגרים ויודע כיצד להוביל מהם החוצה ובדרכים הנכונות. מאמן טוב שווה מנטור בכל המובנים ותכונותיו מאפשרות תקשורת נגישה יותר ויישום מטרות מעולה לאורך זמן. 

מעוניינים במשחקי כדורסל רמת השרון?

יש לכם הזדמנות להשתלב ולשלב את ילדיכם בקבוצות קטנות, איכותיות וממוקדות. צרו עמנו קשר ונשמח לספר לכם הכל על חוגי הכדורסל שלנו ברשת FIT Studio.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: