fbpx

פילאטיס מכשירים בהרצליה

אימוני פילאטיס מכשירים בהרצליה ברשת FIT סטודיו

Слой 1

רשת אימוני הבוטיק סטודיו פיט מזמינה גם אתכם לנסות פילאטיס מכשירים בהרצליה, הכי קרוב לבית ובגישת האימונים המקצועית והטובה ביותר בכל רמה ובכל גיל. בואו לאימון ניסיון כבר השבוע – ניתן לתאם איתנו בטלפון ולשאול אותנו כל שאלה נוספת.

 

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

פילאטיס מכשירים בקבוצות קטנות

שיעור ניסיון ללא עלות! מס׳ מקומות מוגבל!

מיטת סטודיו

אימוני פילאטיס מכשירים

Слой 1
פילאטיס

הגיע זמן לשדרג את עצמך

וקבלו אימון ראשון מתנה

שיעורי הפילאטיס

פילאטיס מכשירים בהרצליה – פרטים נוספים

פילאטיס הפך בארבע השנים האחרונות לאחד האימונים הפרקטיים לשיפור שגרת היומיום והבריאות. במאמר הבא תמצאו מגוון יתרונות של השיטה, לצד כמה מהמכשירים הבולטים בהם תשתמשו במהלך האימון שלכם.

 

לפני הכל – מה בדיוק עושים באימון פילאטיס?

פילאטיס מכוון למערכת או לסדרת תרגילים שמשלבת בין גוף ונפש, תפיסות פילוסופיות ממזרח יחד עם הידע המערבי המתקדם. השיטה מתרגלת ומשפרת גמישות, יציבה, קואורדינציה, הפחתת מתחים והגדלת יעילות התנועה.

כל אלה יכולים לסייע להרפיה, הפגת כאבים ועלייה ברמת האנרגיה לצד פעילות אפקטיבית של כל חלקי הגוף. הבונוס הגדול באימוני פילאטיס מכשירים בהרצליה הוא חיזוק הגוף בדרך של הגנה חיסונית טובה יותר, שמירה מוצלחת על עמוד השדרה וגם צפיפות העצם שדורשת תחזוקה רבה יותר עם הגיל.

ככל שמתמידים באימוני הפילאטיס ומשתפרים בהדרגה, כך ניתן להשיג שינוי משמעותי בתחושה ואפילו במראה.

 

אז מהו בעצם פילאטיס מכשירים הרצליה?

במערכת האימון המסורתית שלו, פילאטיס מבוצע על מזרון או על הרצפה ומיועד להפעלה של כל קבוצות השרירים בגוף. השיטה מבוססת על תרגילים שונים שמשלבים בין תמיכת הקרקע למודעות גוף נכונה, כשהמפתח לתרגול יעיל מתבסס על עבודה אפקטיבית של הנשימה, כיווץ והרפיה, קירוב והרחקה של שרירי הליבה וכמובן יציבה ושיווי משקל.

פילאטיס מכשירים לעומת זאת, מבוצע על מעין מיטת קפיצים בשם רפורמר, שמגדילה את רף ההתנגדות מרמה קלה ועד קשה (בדרך כלל בחמש רמות אפשריות), כך שהאימונים נבנים באופן מאתגר יותר משלב לשלב. באימוני פילאטיס מכשירים הרצליה מציעה מספר רחב של סוגי רפורמרים שמצויים במכונים השונים, ממיטות במסגרת עץ או פלדה, נמוכות וסמוכות לרצפה או מוגבהות יותר, מותגים שונים שמכילים סגנונות עבודה נפרדים ועוד.

 

כל ההבדלים בין פילאטיס מזרון למכשירים

שתי הגישות מבוססות על אותם האלמנטים והעקרונות, אך בגדול, פילאטיס מזרון מאמן אתכם ליצירת טווח תנועה גדול יותר, בהתנגדות יחסית מצומצמת שמפחיתה עומסים כתוצאה מהשכיבה במנח אופקי. הנה 3 הבדלים מרכזיים שיסייעו לכם לבחור בין אימוני פילאטיס מכשירים בהרצליה לבין אימוני פילאטיס מזרון בעיר:

שימוש בעזרים חיצוניים

 

בפילאטיס מזרן, כדי לעורר התנגדות יש צורך בהרבה עזרים: כדור פילאטיס, גומיות, טבעות, משקולות קטנות ועוד. על המזרון לעומת זאת, ההתנגדות בתרגילים מתבצעת על ידי קפיצי הרפורמר, כך שהתרגילים מתבצעים ללא אביזרים נפרדים.

 

מנח הגוף

 

בפילאטיס מזרון משקל הגוף בדריכה מספק התנגדות לכוח המשיכה, כך שהוא דורש שליטה רבה יותר של הגוף. פילאטיס מכשירים להבדיל, מספק מצע תומך ונוח לשכיבה בכל פעולה.

 

סוגי התרגילים

פילאטיס מכשירים מאפשר מגוון רחב יותר של תרגילים, בשל היכולת להגדיל באופן קבוע את טווח התנועה ולהשיג גירוי שמביא לחיטוב ובניית השרירים. בנוסף, מיטת הפילאטיס מספקת עבודה היקפית על כל שרירי הגוף, בעוד שפילאטיס מזרון מתמקד בעיקר בשרירי הליבה (core).

 

 

ועוד כמה יתרונות לאימוני פילאטיס שאתם חייבים להכיר:

  • עיצוב הגוף בשל השילוב בין פעילות אירובית ואנאירובית באימוני פילאטיס מכשירים בהרצליה, ניתן להגיע לשינוי במתאר ובמראה הגוף. עבודה על שרירים שלא חשבתם שקיימים, חימום הגוף ועלייה בדופק מייצרים בסופו של דבר מראה מחוטב ומוצק יותר.
  • זירוז החלמה מפציעות התרגילים מבוצעים באופן שמפחית עומסים במפרקים ועמוד השדרה ומאזן את מנח השרירים. הדבר מביא להחלמה אפקטיבית מכל פציעה וזוהי הסיבה שכל כירופרקט ואורתופד בעיר ממליצים על אימוני פילאטיס הרצליה.
  • מודעות נכונה ובריאה יותר לגופכם באימונים עקביים, תגלו שהעומס בגב ובמפרקים פוחת, שהגוף פחות נפגע או נחבל בתנועה ושאתם נושאים אותו בצורה יותר נינוחה, יציבה ובטוחה. כל אלה מתקבלים לצד גוף יותר מפוסל ושפע של אנרגיה לאורך היום.
  • גמישות מופלאה פילאטיס הוא הספורט המושלם לשיפור הגמישות, חיוניות הגוף ואורך התנועה שלו ושמירה עליהם למשך שנים. גמישות תורמת כמובן לעבודת שרירים נכונה יותר, שמשפרת את זרימת הדם ורמת האנרגיה ומונעת פציעות בגיל המאוחר.
  • הפגת מתחים זה לא סוד שסטרס מהווה בעיה בריאותית נפוצה מאוד בעידן המודרני ושיש לו השפעה אדירה על מצבכם הפיזי והנפשי. פילאטיס בתרגול קבוע הוא תרופה מדהימה לסטרס, הודות לדגש על נשימה עמוקה ומודעת שתורמת לרגיעה ולהרפיה ולעבודה הקבועה על שרירי הגוף, שיווי המשקל והיציבה, שמפחיתים מתחים וכאבים ומשפרים את איכות שנת הלילה.

 

חיזוק הגוף ובריאותו בעזרת פילאטיס מכשירים בהרצליה

אחת הסיבות שבגללן הרבה אנשים נרתעים עדיין מאימוני פילטיס הרצליה, היא בשל המראה המעט מאיים של מיטת האימונים, שנראית כמו מאמץ ללא שמץ של הנאה. אלא שהאמת הפוכה לחלוטין: כבר מהאימון הראשון מושג שיפור משמעותי בתחושה האישית, כאשר תוך זמן קצר גם מראה הגוף משתנה ומתעצב וברגע שצולחים את אתגר האימון-שניים הראשונים, הכל גם הופך למהנה ומעניין.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

הטבת פריסייל

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת פריסייל

לוהטת

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: