fbpx
Asset

סטודיו פיט רמה"ש מציג

קייטנות לילדים ברמת השרון

ecta
pse
ילדים משתתפים בפעילות ספורט בקייטנה
pse
ecta
Poly

אז מה בתפריט?

2 אימונים ביום
  • ארוחות בריאות.
  • ימי כיף (כולל הסעות הלוך ושוב).
  • סדנאות מאסטר שף.
  • פעילויות לייף סטייל וכושר.
  • קבוצות קטנות.
  • בהדרכת מאמני הבית של הסטודיו.
חלוקת גביעים לכל משתתף בסוף הקייטנה.
מהרו להירשם מס׳ המקומות מוגבל!
ילדים משחקים משחקי חברה בקייטנה

לקבלת מחיר מיוחד בהרשמה מוקדמת מלאו את פרטיכם

עם הרבה מרץ, לתת לילדיכם את האימונים הטובים בעולם!
Rectangle
Rectangle
ילדים משתתפים בפעילות ספורט אתגרי בקייטנה

בהתאם לתו הסגול

icon-3

אימון לאורח חיים בריא

icon-4

מאמן ילדים מוסמך

icon-5

הקניית הרגלי תזונה

קייטנות לילדים ברמת השרון קיץ 2023

קייטנה פותרת את הצורך במסגרת לימי החופש גם מבחינת הילדים וגם מבחינת ההורים. היא מכילה פעילויות פנאי, עניין וחברים, מסגרת ששומרת על השגרה השוטפת וגם מונעת שימוש יתר במסכים בבית. מיד תגלו כיצד קייטנות לילדים ברמת השרון דרך FIT STUDIO מבצעות את כל אלה וגם מעניקות ערך מוסף אדיר בשמירה על בריאות ילדכם, הקניית הרגלי חיים בריאים, תחושת סיפוק והעצמה:

יש עשרות חוגי ילדים בעיר. מה עדיף יותר?

אם נבחן את שלל האפשרויות שמציעות קייטנות לילדים ברהמ"ש, נגלה שרבות מהן מתמקדות בהכנה וחזרה הביתה עם תוצרים פיזיים או דיגיטליים. קייטנות אלה מאפשרות לילדכם להיחשף לתחומים יצירתיים רבים שתחילתם במחשבה ובתכנון וסופם בדבר מה חומרי שאין לו בהכרח קו המשך.

כל עוד ילדכם לומד להתנסות בעשר אצבעות בהרכבה או ביצירה של משהו חדש, הוא לא בהכרח פנוי לגילוי תובנות חדשות על עצמו או צליחת אתגרים בדרך של נחישות, התמדה והצלחה. אלה האחרונים, הם למעשה המשמעות המקורית והבסיסית ביותר של יציאה לחופש, במסגרתו אנו מתנתקים מהשגרה לטובת צבירת אנרגיות, התחדשות, צמיחה והתפתחות.

קייטנות לילדים רמת השרון מבית FIT STUDIO

אם אתם מעוניינים שילדכם יחווה בימי החופש מסגרת תומכת, מעצימה, מאתגרת, מפעילה ומעניקה ביטחון ותחושת הישגיות – קייטנות לילדים ברמת השרון אצל סטודיו פייט הוא המקום המושלם שחיפשתם.

המפגש עם אביזרי פעילות שונים, ילדים וילדות מאותו הגיל, מגוון רחב של פעילויות, משחקים, תרגול פרטני וקבוצתי יעניקו לילדכם סביבה תומכת ומעשירה שבה נחשפים גילויים עצמיים חדשים, הישגים מדהימים  וכלים להתמודדות עם מגוון מצבים מעולמות היומיום שמלווים את ילדיכם.

למי הקייטנה של פיט סטודיו תתאים?

  • לילדים שאוהבים ספורט ורוצים מקום שימצה את כישוריהם
  • לילדים עם בעיות רגשיות, חברתיות, לימודיות או בריאותיות שזקוקים לסט כלים ופתרונות שיסייעו להם להתמודד עם אתגרים קיימים.
  • לילדים שזקוקים להקניית הרגלים חדשים ובריאים הכוללים צמצום זמן מסכים ושגרה תזונתית טובה.
  • לילדים שזקוקים למסגרת משפחתית, תומכת ונעימה לימי החופש.
  • לכל ילד או ילדה שלא רואים את מקומם בחוג אחר וזקוקים לעניין חדש מחוץ למרחב הביתי.

כיצד בוחרים קייטנות לילדים?

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי הקייטנה המתאימה ביותר, כדאי לשקול מספר פרמטרים חשובים שעשויים לעזור ולכוון אתכם לבחירה איכותית:

מקום בטיחותי ומורשה

כל מקום שמאכלס בתוכו ילדים ואנשי צוות אמור להכיל אישורים מתאימים ומדריכים מוסמכים, לצד ציוד וסביבה סטריליים מותאמים לפי התקן וכללי הזהירות והבטיחות לפי חוק. אל תירשמו למקום שלא הציג בפניכם את הביטוחים שברשותו או את היתר הפעילות באותו מקום.

מיקום הקייטנה

קייטנות לילדים ברמת השרון פרוסות בכל רחבי העיר, אך כאשר יש צורך בהגעה ואיסוף לנקודה מרוחקת, סביר להניח שילדכם יתקשה להתמודד עם הנסיעות ובמקרים רבים הדבר מגביל גם את ההורים ביחס למיקום עבודתם מידי יום. סטודיו הכושר שלנו מופעל בשלושה סניפים ברמת השרון – ברחוב המעפילים סמוך לגן המעפילים בצפון העיר, ברחוב החרושת בבית בלורי ובתוך קאנטרי רמת השרון.

התאמה לכם ולילדכם מכל הבחינות

עם מגוון עצום של סוגי קייטנות לילדים ברמת השרון, ברור לכולנו שאפשר ללכת בקלות לאיבוד. בדקו עם ילדכם: האם הוא מתחבר לקונספט שהקייטנה מציעה? האם אתם מבינים מה התועלת שילדכם צפוי להפיק ממנה? האם ילדכם עתיד לקחת בה חלק פעיל ולהשתתף במסגרת משמחת, מלהיבה ומהנה מספיק עבורו? החלטה משותפת תהיה קרוב לוודאי בחירה שכולכם מרוצים ממנה ותעזור לילדכם להסתגל ולגלות עניין חדש.

החברים של הילדים נרשמו לקייטנה אחרת: האם לרשום אותו גם או להעדיף את קייטנת הכושר?

לא פעם נוטים הילדים להירשם עם חבריהם מבית הספר, כאשר לא בכל המקרים מדובר בפעולה שמבוססת על רצונם וצרכיהם האמיתיים אלא כמנגנון של מקובלות חברתית שמדרבן אותם להמשיך להשתייך לקבוצת השווים.

דווקא קייטנה חדשה עם ילדים שאינם מוכרים, תוכל לעזור לילדכם לפתח את כישוריהם מול ילדים חדשים, לטפח מיומנויות חברתיות ולהגדיל את מעגל חבריהם. לכן מומלץ שתשקלו את יתרונות אלה על סמך הכישורים החברתיים של ילדכם וכמובן רצונותיו האישיים.

ומה לעשות כשהילד לא מעוניין בקייטנה אך ההורה כן, או להיפך?

קייטנה היא זמן פנאי ולכן אם מאחוריה מתרחשת למידה, היא תהיה סמויה וכמעט בלתי מורגשת מצידם של הילדים. זכרו שכל קייטנה באשר היא צריכה להכיל את רצונם של הילדים בפנאי והנאה ולכן אלו הערכים שיש לראות קודם כל.

אם אתם ההורים מעוניינים בקייטנה שלנו אך ילדכם לא מביע עניין, אל תראו בכך כביטול מוחלט של המסגרת – ניתן להירשם אלינו גם לאורך השנה במסגרת חוגי הכושר שלנו לילדים ובכך לספק לילדכם העשרה שאולי מתכתבת טוב יותר עם שגרת הלימודים הרגילה שלו.

אז שנרשום אתכם?

קייטנות לילדים ברמת השרון אמורות להציע מסגרת של פנאי, עניין והנאה, לצד חשיפת גילויים חדשים ומסעירים, טיפוח קשרים חברתיים וחיזוק תחושת המסוגלות. אצלנו בפיט סטודיו תגלו שכל אלה הם רק המעטפת לקייטנה מלאה אנרגיה, עוצמות והישגים חדשים מידי יום. אז נתראה בפנים? לפרטים ולהרשמה צרו עמנו קשר ממש עכשיו, מספר המקומות מוגבל.

קייטנת קיץ 2023

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: