fbpx

חדר כושר צפון תל אביב?

הכירו את
Fit studio

רשת סטודיו בוטיק לאימונים

studio women
working out

FIT סטודיו צפון תל אביב

Слой 1

פיט סטודיו היא רשת בוטיק לאימוני כושר בהרצליה, שמציעה חדר כושר מקצועי ומתקדם לצד שיעורי סטודיו בקבוצות קטנות, אימונים אישיים ואפילו חוגים ומסלולי אימונים לילדים ונוער. העמדנו כאן לרשותכם את הציוד האיכותי והחדיש ביותר ואספנו את טובי המאמנים, כדי שכל אימון יהיה עשיר, מספק מגוון ומאתגר יותר.

logoB

למה לבחור בנו?

Practicing in the studio
Group training

הגיע זמן לשדרג את עצמך

כל אחד והסגנון שלו

אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו כדי להיכנס לכושר. ברגע שאנחנו מבינים שאנחנו מוכנים לשינוי, להזיז את הגוף ולמצוא חברים שהם בדיוק כמונו, חושבים על עצמם ודואגים לגוף שלהם, זה הזמן לחפש חדר כושר צפון תל אביב שיתאים לנו. 

המודעות לחשיבות התנועה רק גוברת אך זה לא אומר שפשוט לנו לבחור את המקום המתאים ביותר להתאמן בו. כדי להפוך את תהליך בחירת חדר הכושר לפשוט יותר ריכזנו את כל הטיפים שיש לנו בתחום במקום אחד וכן, יש גם מספר בונוסים בהמשך. מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

7 טיפים לבחירת חדר כושר צפון תל אביב

עבור אלו שמתלבטים, שלא יודעים מהו סגנון הכושר שלהם ושנמצאים במסע החיפוש אחר חדר הכושר המושלם, אספנו 7 טיפים שיעזרו לנו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורנו ועבור הגוף שלנו.

  1. קביעת יעדים 

רגע לפני שנוכל לצאת לדרך ולהירשם לחדר הכושר שיכניס אותנו ״לעניינים״, חשוב שנקבע לעצמנו את היעדים שאנחנו רוצים להגיע אליהם. אנחנו לא צריכים שיגידו לנו מה טוב לנו אלא צריכים להגיד מה נרצה להשיג ובהתאם לוודא כי חדר הכושר שבחרנו יתאים לדרך שאנחנו רוצים לעבור. בין המטרות שנוכל לקבוע:

  • שיפור היציבה
  • חיזוק השרירים
  • ירידה במשקל
  • פריקת מתח בספורט
  • ונוספות באופן אישי
  1. מיקום מתאים

יכול להיות שנמצא את חדר הכושר שעל פניו הוא מושלם אבל… הוא רחוק מאיתנו. הוא לא בדרך לעבודה, לא קרוב לבית והוא ידרוש מאיתנו השקעה של זמן רק כדי להגיע אליו. יכול להיות שיש לנו זמן ואנחנו מוכנים להשקיע בחדר כושר צפון תל אביב שנצטרך לצאת אליו באופן מיוחד אך הסיכוי שבאמת נפקוד את המקום עולה אם נוח לנו להגיע אליו. נגישות גבוהה מגדילה את הסיכוי להתמיד באימונים ואין לקחת אותה כדבר מובן מאיליו. 

  1. תקופת ניסיון

זה ממש לא משנה אם אנחנו רגילים ללכת לחדר כושר ופשוט מחפשים לעצמנו מקום חדש או אם אנחנו חדשים בתחום ורוצים להתחיל להתנסות בעולם חדש של פעילויות, רובנו כנראה לא נרצה להתחייב למקום אחד למשך תקופה ממושכת. יכול להיות שכשנרגיש בנוח עם המקום לא תהיה לנו כל בעיה להתחייב אפילו לפעילות שנתית אך רצוי לבחור חדר כושר בתל אביב צפון שיאפשר לנו להתנסות לפחות לתקופה של חודש או חודשיים לפני שנירשם לתקופה ממושכת.

  1. ביקור במקום

נקודה חשובה בבחירת חדר כושר היא הגעה למקום לצורך התרשמות. אפילו לפני האימון הראשון אנחנו יכולים להגיע למקום, להתרשם מהאווירה של המקום ואפילו לשוחח עם מתאמנים. המלצות אישיות יכולות להיות העדות הטובה ביותר למה שמתרחש במקום וביקור הוא הזדמנות מצוינת גם לשאול שאלות. אפשר לבדוק אילו פעילויות יש במקום, מהו היחס של המאמנים ולמה אפשר לצפות מנותני השירות השונים שידאגו שניכנס לכושר.

  1. מתקנים וחוגים

אין חדר כושר אחד או חוג אחד שמתאים לכל האנשים. כשאנחנו חושבים על בחירת חדר כושר עלינו לבחון אילו מתקנים יש במקום ולוודא שאלו מתאימים למה שאנחנו רוצים להשיג. כמו כן כדאי לבדוק האם ישנם חוגים במקום, מתי הם מתקיימים, כמה משתתפים יש בכל קבוצה ולוודא כי מדובר בפעילויות שלפחות נשמעות לנו מעניינות. אנחנו צריכים להירשם למקום שנרצה להיכנס אליו, שיפתה אותנו ושהפעילויות בו יעזרו לנו לשמור על המוטיבציה.

  1. אווירה במקום

כניסה לכושר היא הרבה יותר מאשר פעילות פיזית. היא אורך חיים ואנחנו צריכים לבחור לעצמנו חדר כושר צפון תל אביב בו נרגיש הכי בנוח עם עצמנו ועם הדרך שבחרנו. כאשר האווירה במקום נינוחה, קלילה וחיובית אנחנו יכולים להתמלא במוטיבציה רק מכניסה למקום. כמובן, יש לשים לב גם לניקיון, לתחושה הכללית ולזכור שהכי חשוב הוא לבחור את המקום שאנחנו נרגיש בו בנוח.

  1. זמינות מדריכים ומאמנים

רבים מאיתנו יכולים לחשוש מתהליך הכושר שלנו. יכול להיות שיש לנו שאלות, חוסר ביטחון ושאנחנו לא יודעים האם אנחנו בוחרים את הפעילות הנכונה לנו או האם אנחנו מבצעים את התרגילים בצורה הנכונה. כל אלה הן שאלות חשובות אשר יכולות להשפיע לא רק על תהליך הכניסה לכושר אלא גם על הבריאות שלנו. ביצוע תרגילים בצורה שגויה עלולה להוביל לפגיעה גופנית ואנחנו רוצים לבחור במקום עם מדריכים ומאמנים שזמינים אלינו, שעוברים בין המתאמנים ושיכוונו אותנו בדרך.



ומה עכשיו?

ברגע שנכנסה בנו המוטיבציה להיכנס לכושר, זה הזמן להירשם לחדר כושר צפון תל אביב ופשוט להרגיש את השינוי. לצד זאת יש לזכור להגדיר לעצמנו מטרות ריאליות, להתייעץ עם צוות המדריכים לגביהן ותמיד להתמקד בתחושות הטובות ולפרגן לעצמנו.

FIT STUDIO הוא חדר הכושר המושלם המכיל מתקנים משוכללים, חוגים מעניינים וצוות מקצועי שישמח לעזור לנו להגיע ליעדים שהגדרנו (אם כי הם לא יתאמנו במקומנו, זה פשוט לא יעזור). לכל המתלבטים והמתעניינים, זה הזמן ליצור קשר ולהגיע למפגש ראשוני.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: