fbpx

מכון כושר בהרצליה?

הצטרפו למשפחת
Fit studio

רשת סטודיו בוטיק לאימונים ברמת השרון

studio women
working out

FIT סטודיו הרצליה

Слой 1

כל יום אתם מבטיחים לעצמכם שממחר תתחילו הליכות בחוץ, תרגילים בבית ואולי גם קצת מתקנים בפארק. אבל בינתיים החודשים חולפים, הגוף נחלש, העייפות גוברת ואתם לא הכי אוהבים את מה שהמראה משקפת. אז למה להתעקש לבד כשאפשר ליהנות ממסגרת מסודרת, תומכת ועקבית להגשמת כל המטרות? מכון כושר הרצליה של סטודיו פיט יספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

logoB

בשלב הזה של החיים צריך לא רק להשתפר, צריך להפוך לטובים יותר.

למה המתאמנים שלנו בחרו בנו?

Practicing in the studio
Group training

הגיע זמן לשדרג את עצמך

כל אחד והסגנון שלו

מכון כושר הרצליה – פרטים נוספים

כולנו יודעים שהגוף והנפש לא תמיד מסונכרנים: האחד רוצה מתוק, השני מגביל. האחד מבין שחייבים להתחיל להזיז את הגוף, השני מעדיף את הספה. אחד רוצה מסגרת אימונים קבועה ומקצועית, השני מעדיף לחסוך ולתרגל בבית.

אנחנו מאמינים שנצליח בכוחות עצמנו ובסופו של דבר מתמלאים בתירוצים והתנגדויות. אז נכון, כמובן שיש לא מעט אנשים שיבחרו לוותר על מכון כושר ויצליחו לעלות על דרך המלך בעשר אצבעות ובנחישות מעוררת השראה, אבל רובנו זקוקים לעזרה מבחוץ: גורם שידרבן, שידחוף קדימה, שיאתגר משלב לשלב וכמובן שידאג לכך שנתמיד עד שהחיבור בין הגוף, הנפש והמחשבה יהיה מושלם.

ולכן הצעד הראשון הוא להבין שמכון הכושר, או בכלל פעילות גופנית, איננה מותרות. היא אמורה להשתבץ בלו"ז השבועי לפחות פעמיים או שלוש בשבוע כמשימת חובה ולהתפתח מבחינת רמת הקושי, גיוון התרגילים ולעתים גם תדירות האמונים עם הזמן. ואם אתם מאותם אנשים שחייבים גורם מקצועי, מבין, תומך ומכיל שילווה אתכם בתהליך הזה, מכון כושר הרצליה הוא המקום הטוב והנכון ביותר ששווה להירשם אליו.

אז איך בוחרים מכון כושר בהרצליה שבאמת עוזר בהגשמת המטרות?

רגע לפני שתרוצו להירשם, עצרו וחשבו: מהי אותה פעילות גופנית שבאמת מלהיב או מסקרן אתכם לקחת בה חלק? האם אתם אנשים של מתקני כושר או כאלה שחוגים כמו אירובי או פילאטיס ישמחו אותם יותר? האם אתם זקוקים למענה לטווח הארוך או הקצר? ירידה במשקל למשל, היא תהליך ארוך טווח בעוד שעיצוב וחיטוב עשוי להיות תהליך קצר בהרבה. האם אתם רואים את עצמכם מרימים משקולות, רצים על ההליכון או מככבים בשיעורי האירובי בסופו של דבר?

לא בטוח עדיין שיש לכם תשובות טובות לכל השאלות הללו, אבל את המטרה או את התוצאה הסופית אתם בהחלט מדמיינים. חשבו על הדרך אליה, על האנשים שילוו אותה והמסגרת האימונית שתפיק מכם את המיטב. וכך לאחר שגיבשתם לעצמכם דרישות סף וציפיות התחלתיות ממכון הכושר הרצוי, צאו לבדוק מיהם המקומות הטובים סביבכם.

התאמת המכון לדרישות הסף שלכם

בגוש דן יש מבחר עצום של מכונים, כאשר מכון כושר הרצליה מוכוון מטבעו לתושבי העיר אבל לא רק: אם הסטודיו עונה על הצרכים המדויקים, יש בו מאמנים מנוסים, מסגרת שיעורים מוצלחת בדיוק בזמנים ובימים המתאימים וגם סביבת חדר כושר מלאה אנרגיה עם מתקנים מגוונים, אין מניעה להקדיש זמן נסיעה נוסף ולהגיע ליעד המושלם בעבורכם. זכרו שחדר כושר פחות מהנה, שהאווירה בו מנומנמת ואין בו מענה מדויק לדרישות שלכם פירושו חוסר התמדה ונטישה מהירה.

ומה לגבי מנוי חדר הכושר?

רוב המכונים פועלים בשיטה של מנוי שנתי, מה שמוזיל את העלות לחודש. בחלק ממכוני הכושר יש אופציה למספר מסלולים לבחירה, בהם התשלום מבוסס על סוג המנוי. כך למשל אפשר למצוא מקומות המציעים מנוי מוזל לשעות הבוקר בלבד או מנוי רק לחדר הכושר, ללא כניסה לחוגים.  

בדיקת מכון כושר הרצליה והתרשמות מקצועית

אם המקום עונה על הצרכים האישיים שלכם הן מבחינת המיקום והן מבחינת הזמינות והאפשרויות שלו בקידום מטרותיכם, זה הזמן לסייר בו. הכניסה לרוב המכונים מותנית במנוי, כך שאפשר להיכנס אליהם עם צמיד, כרטיס או אמצעי זיהוי כלשהו. ולכן בהגעתכם אמרו שאתם שוקלים להירשם ובקשו לראות את המקום מבפנים. סטודיו טוב ואיכותי גם ידאג לנציג (מישהו מהקבלה או אחד המאמנים) שיציג בפניכם את מתחמי האימונים והמתקנים ויענה על כל שאלותיכם.

תקינות מכשירי הכושר

מכון כושר בהרצליה הנמנה עם המקצועיים והוורסטיליים ביותר, יציע מגוון רחב של מתקני כושר שעונים על הצורך באימוני אירובי, אנאירובי ומתיחות ושמשלימים האחד את השני. בדקו שהמכשור נראה תקין, נקי וחדיש ושהפריסה שלו בתוך הסטודיו מרווחת. יש חדרי כושר שהצפיפות של המתקנים בהם מעניקה תחושה פחות נעימה ואפילו יוצרת מעט כאוס בשעות עמוסות. מרווח בין המכשירים תורם לסדר במקום ומקנה תחושת ביטחון גבוהה יותר אצל מתאמנים חדשים.

צוות המדריכים והשירות במקום

מדריכי חדר הכושר ממלאים מספר תפקידים אפשריים: חלקם עוברים בין המתאמנים, מתקנים טעויות ומדריכים על השימוש במכשירים, אחרים הם יועצים שאחראים לבניית תוכנית אימונים מדויקת לכל מתאמן. שאלו כמה מאמנים נמצאים בכל רגע בחדר הכושר, מה שיקבע את המענה שתקבלו בזמן אמת לכל שאלה או קושי בהם נתקלתם. כמובן שיש לבחון גם את שירות הלקוחות ולוודא שאתם מקבלים ממנו תחושה נעימה. מכון כושר הרצליה שמחזיק בצוות מקצועי יכשיר אותו גם בסוגיית המענה השוטף למתאמנים ולטיב התמיכה הניתנת להם בכל שאלה ובעיה.

מעוניינים להתאמן במכון הכי טוב בעיר?

סטודיו פיט מעמיד לרשותכם מכון כושר מתקדם, חדיש ומקצועי, המכיל צוות מאמנים מוסמך וסביבת אימונים ברמה גבוהה. רוצים להתאמן איתנו בסטודיו ולקבל ליווי ותמיכה מהצעד הראשון על ההליכון? צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: