fbpx

חוגי כושר לילדים

ילדים ב Fit Studio

Слой 1
kids

במסגרת החוג נשים דגש על פעילות ספורטיבית מותאמת לגיל הילד בליווי מאמן מוסמך. תוך כדי פיתוח קורדינציה, סיבולת, תנועה נכונה, זריזות, פיתוח מנהיגות, כוח מתפרץ, גמישות, משחק ועוד.
כחלק מפעילות החוג, אחת ל-3 חודשים, יתקיים מפגש עם תזונאית אשר תוך כדי פעילות חווייתית עם הילדים תקנה להם הרגלים של אכילה נכונה ואורח חיים בריא.

טווח גילאים רחב

אימון לאורח חיים בריא

מאמן ילדים מוסמך

הקניית הרגלי תזונה

לוגו FIT

בעולם שכולו דיגיטלי, חשוב לנו להוציא את הילדים מהמסכים ולחשוף אותם לפעילות בריאה, ספורטיבית, חוויתית ומהנה.

די לפורטנייט

במקום הרביצה מול המסך

מספיק עם האינסטוש

אימון בקבוצות המותאמות במיוחד לגיל

הסוף לחוסר התנועה

אצלנו הילדים מתחילים לזוז מהיום הראשון

ילדים ב Fit Studio

Слой 1
ילדים משחקים
tali
gil
ילדה בסטודיו
boys

הגיע זמן לשדרג את עצמך

וקבלו אימון ראשון מתנה

ילדים משחקים

חוגי כושר לילדים ברמת השרון – מידע נוסף

חוגי כושר לילדים ברמת השרון מקנים ערך מוסף הרבה יותר גדול מאשר ניתוק מהמסך: זו ההזדמנות המושלמת עבור ילדים ובני נוער לחשוף יכולות חדשות הטמונות בהם, לפתח דימוי עצמי בריא וחיובי יותר, להיפגש עם ילדים נוספים סביב תחום עניין חדש וכמובן לשמור על בריאות טובה לאורך זמן. ויש עוד מספר יתרונות לחוג כזה ששווה להכיר:

פיתוי "חיובי" כתחליף לפיתוי "שלילי"

כל ההורים מכירים את זה היטב: הילד או הילדה יושבים שעות מול הסמארטפון או הקונסולה, קמים רק אם בא להם לנשנש משהו ועל יציאה לטבע הפתוח או הכנת שיעורי הבית אין בכלל על מה לדבר. חוגי כושר לילדים ברמת השרון מחליפים פיתוי אחד באחר – כלומר זניחת פיתוי המסכים והרגלי הנשנוש לטובת טיפוח של תחביב אחר, שהופך ללא פחות נחשק ואהוב.

מתן כלים יעילים לניהול אורח חיים בריא יותר

חדר כושר לילדים ברמת השרון מתפקד כיום כמתווך חינוכי-התנהגותי מצוין, עם מסגרת תכנים עשירה יותר, שבונה הרגלים כבר מגיל צעיר ובכך מנטרלת ניסיונות תיקון בדיעבד.

למעשה, ככל שהפעילות הגופנית מתרחשת בגיל יותר צעיר, הילדים מסגלים אורח חיים בריא ועשיר יותר מכל בחינה אפשרית. ספורט בבסיסו נחשב יעיל מאוד אפילו בטווח הקצר בקרב ילדים וצפוי להשיג אצלם תוצאות מהירות עד פי 3 לעומת מבוגרים. האקטיביות שבה מנוהל החוג והדרך הפעילה שבה רוכשים ידע חדש ואפילו חברים, עוזרת לילדים לראות את מה שמעבר למסכים ולהתחבר למציאות בדרך בטוחה ומטיבה יותר.

מענה למגוון צרכים מורכבים

למרות שיש נטייה מסוימת לראות חוגי כושר לילדים ברמת השרון או בכלל, כמעין מסגרת טיפול לילדים ובני נוער הסובלים ממשקל עודף, חשוב שתדעו שחדר הכושר ופעילויותיו מוכוונים לסל רחב הרבה יותר של מטרות אפשריות.

מטרות אלה אכן יכולות להיות נפוצות יותר כמו ניתוק מממסכים וצורך בדיאטה, אבל גם מטרות פחות מוכרות כמו למשל:

  • תיקון יציבה, מנחי גו וכתפיים
  • התמודדות עם חרדה, בעיות קשב וריכוז או התקפי זעם
  • טיפוח דימוי גוף חיובי
  • הגדלת תחושת המסוגלות
  • הכוונה למצוינות והישגיות
  • מעגל חברותי חדש שנרקם במקום בטוח ומפוקח
  • ועוד

יצירת מרחב בטוח להתמודדות

בני ובנות נוער נמצאים לא פעם בתקופת חיים מבלבלת, שנעה בין רצף מהיר של המון חוויות חדשות למנעד קיצוני מאוד של רגשות המופקים מהן. הדבר קורה עקב האופן הייחודי שבו מתפתחים תאי המוח בגיל ההתבגרות: גדילה מהירה יותר של האזורים האחראיים במוח על הרגש והאמוציות, על חשבון האזורים שאחראיים על חשיבה רציונלית.

ולכן בתקופה כזו, חוגי כושר לילדים ברמת השרון יכולים להפוך למקום המפלט שאליו מתנקזת התמודדות עם חוויות מכל סוג ובה נלמדת היכולת להתבונן "מרחוק" על כל חוויה כדי למצוא תובנה חדשה או את הפתרון המתאים לה. ידוע שפעילות גופנית מחזקת את הדימוי העצמי ולכן מסוגלת לתמוך גם בעיצוב וגיבוש הזהות של בני נוער לאורך התקופה. 

שכנעתם אותי! אז מה עושים בתוך חוגי כושר לילדים ברמת השרון בכל גיל?

ילדים בכל גיל זקוקים למילוי עקבי ויעיל אחר מכלול של צרכים פיזיולוגיים, מוטוריים, רגשיים, פסיכולוגיים וחברתיים. כל קבוצת גיל תקבל כמובן מענה ייחודי לצרכים אלה, יחד עם דגשים רלוונטיים על בסיס הרמה ההתפתחותית:

גילאי 4-6

אימון "משחקי" מהנה הכולל תרגילים קצרים לחיזוק חגורת הכתפיים, הגב, אתגרי קואורדינציה ושיווי משקל.

גילאי 6-10

מיקוד בכל התנועות הבסיסיות כמו הליכה, ריצה, קפיצה, קירוב והרחקת גפיים, לצד תרגילים המעודדים יציבה תקינה ותמיכה בבניית העצמות. חדר כושר ברמת השרון לגילאים אלה שם יותר דגש על משחק והרבה פחות על תחרותיות.

גילאי 10-14

מעבר לפעילות אירובית ולפרקי שיעור ארוכים יותר, ניתן גם בעזרת אביזרים ומכשירי חדר הכושר. עיקר המטרה היא לעניין, לאתגר, ליצור קשרי חברות ותחרות דרך עבודה פרטנית, זוגית וקבוצתית.

גילאי 14-16

חוגי כושר לילדים ברמת השרון לגילאים אלה נערכים מתוך התייחסות לילדים כבוגרים: שילוב בין אירובי ואנאירובי, מכשירים, אביזרים, אלמנטים מעולמות המשחק ומעולמות התחרות והכל תוך ניטור ופיקוח על העצימות וההתקדמות של כל נער ונערה.

יש חוגי כושר לילדים ברמת השרון – הצטרפו אלינו עכשיו!

במקום להמשיך להאשים את הרגלי התזונה, הטכנולוגיה ו"הדור הזה" כמקור לבעיות, תנו לילדים שלכם הזדמנות לחולל בכוחות עצמם שינוי מדהים בהרגלים, באורח החיים ונקודת מבטם על העולם.

רשת FIT STUDIO מזמינה אתכם להתרשם מאימונים איכותיים לכל קבוצות הגיל בעיר, בסניף המעפילים – רחוב המעפילים 15, רמת השרון.

כל קבוצת אימון זוכה ליחס אישי ומקצועי, מאת צוות מאמנים קבוע המנוסה בעבודה עם ילדים ובני נוער ושחותר לתנועתיות גבוהה, הנחלת עקרונות טובים לאורח חיים בריא ושמירה קפדנית על התפתחות גוף תקינה בתהליך הדרגתי ובטוח, עד לשגרת חיים מאוזנת ואיכותית. מוזמנים לחייג למוקד שירות הלקוחות ולהצטרף אלינו לאימון ניסיון מלא אנרגיה כבר עכשיו!

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

הטבת פריסייל

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת פריסייל

לוהטת

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: