fbpx

מועדון כושר הרצליה?

זה הזמן להכיר את
Fit studio

רשת סטודיו בוטיק לאימונים בהרצליה

studio women
working out

מועדון כושר הרצליה FIT STUDIO

Слой 1

אם חיפשתם אחר מועדון כושר בהרצליה שמשלב בתוכו גישות וטכניקות חדשניות, מענה איכותי לכל מטרה ובכל הגילאים, אנו מזמינים אתכם להתרשם מסטודיו פיט הממוקם בשלושה סניפים – הכי קרוב לבית, בסטודיו בוטיק מקצועי עם מיטב המתקנים והחוגים, בגישה אישית ואנושית.

logoB

בשלב הזה של החיים צריך לא רק להשתפר, צריך להפוך לטובים יותר.

למה המתאמנים שלנו בחרו בנו?

Practicing in the studio
Group training

הגיע זמן לשדרג את עצמך

כל אחד והסגנון שלו

מועדון כושר הרצליה – מידע נוסף

אז מה כבר יכול לחדש מועדון כושר בהרצליה למנויים שלו? מהן הפעילויות החדשות בהן אפשר לקחת חלק? גם אם כבר הייתם, ניסיתם ומיציתם את חדרי הכושר – תחומים חדשים משתלבים בו כעת וזו סיבה מצוינת לתקף מחדש את המנוי שלכם במועדון מוביל ולצרף גם את בני המשפחה:

 

מה קורה בתוך מועדון הכושר?

למרות שכולנו נכנעים במידה כזו או אחרת לשגרה אינטנסיבית ולחוצה, לג'אנק פוד מחוץ לבית ולשינה פחות מוצלחת בלילה (כן, אתם שם שנרדמים על הספה בערב, אנחנו מסתכלים עליכם), המודעות לשמירה על הבריאות ואיכות החיים דרך פעילות גופנית רק ממשיכה לעלות ובעיקר לאורך השנים האחרונות.

כמובן שמדובר בנתון מאוד משמח שתורם לאריכות ולאיכות חיים: 75% מהמתאמנים בכל מועדון כושר הרצליה הינם שבעי רצון מחוויית האימונים השגרתית שלהם ובהחלט נכונים לבדוק מה עוד אפשר להכניס ללו"ז הקבוע כדי לייעל את האימונים ולשפר את אורחות חייהם.

מועדוני הכושר מצידם, מתעדכנים על בסיס קבוע בטכניקות ובאימונים חדשניים ומביאים אותם אל תוך הסטודיו, במה שמספק מעטפת רחבה ומלאה יותר למתאמנים ושואב השראה מעולמות התזונה, הכושר הפרטני וגם הנחלת ערך הספורט והתנועה מגיל צעיר.

 

מועדון כושר הרצליה שמותאם גם לילדים

אם בעבר נחשב מועדון כושר למקום שבו התאמנו רק תושבים מבוגרים, כיום גם ילדים ובני נוער מקדישים לו חלק מזמנם הפנוי. כמובן שאף פעם לא מספיק מוקדם כדי לעודד פעילות גופנית ולאתגר ילדים בכל גיל למגוון פעילויות מהנות ומתגמלות, אך השאלה המרכזית של הורים בנושא היא עד כמה מוקדם מומלץ להרחיק לכת. במילים אחרות – באיזה גיל באמת מומלץ להתחיל.

על פי מידע חדש מארגוני הבריאות העולמיים, מומלץ שילדים בכל גיל יבצעו לפחות שעה של פעילות גופנית מידי יום. עם הגיל ניתן כמובן לעסוק בפעילויות בעצימות גבוהה יותר ולמשך זמן ממושך, כמובן עם פיקוח ובקרה על המינונים וההתאמה האישית עבורם ולגופם. בהחלט מומלץ לשלב בין פעילות אירובית לתרגילי כוח בכדי לייצר מערכת שלד ושרירים חזקה יותר, אך גם על מנת לטפח את הביטחון העצמי והמודעות האישית לבריאותנו.

יחד עם זאת, מועדון כושר המכיל פעילויות לילדים מחויב לסייג חלק מהאימונים בכדי שלא לפגוע בהתפתחות התקינה. הרמת משקולות למשל, נחשבת לבלתי מומלצת מתחת לגיל 18-20 וכך גם סגנונות ספורטיביים שעלולים לחבל במערכות של ילדים הסובלים באופן כרוני מסוכרת, לחץ דם גבוה, בעיות נשימה או מחלות לב. ולכן כל עוד הפעילות הספורטיבית מסייעת לפריקת אנרגיה, הנאה, עלייה באנרגיה ובמוטיבציה, שמירה על ריכוז ומצב רוח מרומם וכמובן תורמת לשנת לילה טובה יותר – הרי שהיא חיובית ומומלצת כבר מגילאי העשרה המוקדמים.

 

מועדון כושר עם תפריט תזונה

סוגייה חדשנית נוספת שעושה דרכה לתוך חללי הסטודיו לאימונים היא בניית תפריט מותאם אותו מתכננים מאמני חדר הכושר המוסמכים או לחילופין תזונאי/ דיאטן שעובדים עם המכון בשיתוף פעולה. ייעוץ תזונתי יכול להשפיע לטובה על בריאות הגוף במקביל לשיפור תוצאות האימונים ובכך לשדך בין שני אלמנטים חשובים שמשתתפים באיכות החיים הבריאה לאורך זמן. מועדון כושר הרצליה שמציע גם תפריט אפשרי למתאמנים מאפשר להם לתדלק את הגוף בעזרת מילוי מאגרים יעיל ולשמור על אנרגיה, איזון ופוקוס שנוגעים גם לאימונים עצמם וגם לשאר הפעולות השגרתיות.

כאשר האימונים מתבצעים גם במסגרת של תזונה מותאמת, ניתן לוודא שהגוף מקבל את כל הרכיבים שנדרשים לו ולערוך שינויים במידת הצורך כדי לתמוך בעלייה ברמת הכושר, העצימות או מועדי האימונים.

 

אימוני כוח וקרדיו במועדון הכושר

לא מעט מתאמנים חדשים שמעוניינים להתחיל, שואלים את עצמם האם עדיף להתמקד באימוני כוח או אירובי. אלא שבשנים האחרונות אנו עדים לשילוב יעיל בין השניים שמביא לתוצאות מיטביות ולקידום מטרות מהיר ואיכותי יותר.

אימוני הכוח שמבוססים על התנגדות במאמץ, יעילים מאוד לטיפוח השרירים ובכך משפרים גם את צפיפות העצם, ההגנה הגופנית מפני פציעות והיעילות המטאבולית של הגוף. אירובי כידוע מחזק את זרימת הדם ללב ומגדיל את רמת החמצן, מה שיביא לשיפור בריאות מערכות הלב והדם באופן כללי. זהו גם אמצעי יעיל לשריפת קלוריות לצורך ירידה במשקל ולכן החיבור בין השניים מביא לגוף חזק עם רמת סיבולת גבוהה ולהתמודדות מוצלחת עם תרגילים מורכבים, אינטנסיביים ואף ממושכים יותר.

מועדון כושר הרצליה שתומך באימונים משולבים בהם נכללות פעילויות כוח וקרדיו (אירובי) גם יחד, מצליח להביא לחוזק תפקודי מצוין בקרב המתאמנים שלו ולהפוך כל אימון לאפקטיבי יותר. כמובן שנדרשת בנייה נכונה של מסגרת האימונים לצד פיקוח על התאמות התוכנית למתאמנים ויכולתם לממש אותה כראוי לאורך זמן.

מחפשים את החדשנות שבאימונים איכותיים? בואו ל-FIT STUDIO

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: