fbpx

פילאטיס מכשירים צפון תל אביב

אימוני פילאטיס מכשירים צפון תל אביב ברשת FIT סטודיו

Слой 1

אימוני פילאטיס בסטודיו FIT מתאימים לכולם וכולן, מתחילים ומתקדמים. הצוות המקצועי נמצא כאן כדי להדריך, להנחות ולענות על שאלות כך שתגיעו לתוצאות הטובות ביותר. זה הזמן שלכם להתמקד בבריאות שלכם, זה הזמן להירשם ולהיכנס לכושר.

 

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

פילאטיס מכשירים בקבוצות קטנות

שיעור ניסיון ללא עלות! מספר מקומות מוגבל!

מיטת סטודיו
logoB

אימוני פילאטיס מכשירים

Слой 1
פילאטיס

הגיע זמן לשדרג את עצמך

וקבלו אימון ראשון מתנה

שיעורי הפילאטיס

פילאטיס מכשירים צפון תל אביב – כל מה שצריך לדעת

פילאטיס היא שיטת אימון בה מבצעת מערכת תרגילים שמטרתם להגביר את הכוח הפיזי, הגמישות, היציבה והמודעות המנטלית. פילאטיס מכשירים צפון תל אביב פותחים בפני מתאמנים ומתאמנות עולם שלם של אימונים כשהדגש הוא על הבריאות הפיזית והנפשית. האימונים מתבצעים ברמות משתנות כאשר כל אחד יכול להתחבר אליהם ולתרגל על פי יכולותיו.

יתרונות הפילאטיס רבים כשהם לא רק מחזקים את הגוף אלא יכולים לסייע בבעיות פיזיולוגיות שונות על ידי  הפגת כאבים כרוניים, הקלה על כאבי מפרקים, חיזוק רצועת האגן ועוד. האימון ידוע ביעילות הגבוהה שלו כשכל אחד ואחת יכולים להתחבר אליו. האימונים מתבצעים במסגרת מקצועית, עם מדריכים מנוסים ובאווירה הכי נינוחה שאפשר לצפות לה.

 

7 היתרונות של אימוני פילאטיס בצפון תל אביב

לכל אלה שמתלבטים האם אימוני פילאטיס נועדו עבורם או לא התשובה ברורה. מדובר בשיטת אימונים ידידותית אשר עושה נפלאות לגוף, מרעננת את התחושה האישית, מקדמת את הבריאות ומציעה שפע של יתרונות:

  • שיפור הליבה – שרירי הליבה שלנו שולטים ביציבה, משפיעים על כאבי הגב ועוזרים אפילו למערכת העיכול. אימוני פילאטיס מחזקים את שרירי הליבה ובכך משפרים את היציבות, העוצמה של שרירי הבטן, הגב התחתון, הירכיים והאגן.
  • הגברת הגמישות – תרגול פילאטיס מסייע להגביר את הגמישות הכללית אשר יכולה לסייע בהתמודדות עם כאבים שונים כולל כאבי גב, רגליים, שכמות ואחרים. הגמישות מסייעת להפחית את הסיכון לפציעות והיא משפרת באופן כללי את הביצועים הגופניים.
  • חיזוק הייצבות עם פילאטיס מכשירים צפון תל אביב – התרגילים השונים המתבצעים במסגרת אימוני פילאטיס מחזקים את היציבה וזאת תודות ליישור עמוד השדרה וחיזוק השרירים התומכים. התוצאה לא רק עוזרת למנוע פגיעות אלא משפרת את ההרגשה הכללית.
  • יעילות גבוהה – לא פעם מתאמנים בגישות שונות מעלים את החשש בכל הנוגע ליעילות של האימון לעומת ההשקעה. במקרה של פילאטיס היעילות גבוהה מאד וזאת כיוון שהתרגילים ממוקדים ומאתגרים את השרירים בלי להעמיס יתר על המידה.
  • הגברת מודעות גוף נפש – אימוני פילאטיס דורשים ריכוז ומיקוד. ההקשבה העצמית משפרת את הקשר בין הגוף לנפש ובכך מובילה לשיפור התודעה הכללית וההבנה מה הגוף צריך מאיתנו. האימון מתבצע במסגרת מסודרת את מתבטא גם ביום יום.
  • התאמה אישית – אחד היתרונות של שיטה זו היא היכולת לבצע התאמה אישית של התרגילים וכל זאת בלי לפגוע ביעילות שלהם ובלי לפגוע במתאמן. מתוך כך אפשר להבין כי השיטה מתאימה לאנשים ברמות כושר שונות ואפילו עם בעיות פיזיולוגיות. 
  • סיוע בהחלמה – הגישה המאוזנת של פילאטיס מכשירים צפון תל אביב מסייעת במניעת פציעות ויכולה להשתלב פעמים רבות בתהליכי שיקול לאחר פציעה. כמובן, חשוב מאד לקבל הדרכה וליידע את המדריכים בכל פציעה ומגבלה וזאת לצורך התאמה של תוכנית האימונים.

 

כניסה לעולם הפילאטיס

מתאמני הפילאטיס יעידו על הפלאים שהם מרגישים בגוף ובנפש. לאלו אשר עוד לא התנסו בתרגול ותוהים מהי הדרך להתחיל פילאטיס מכשירים צפון תל אביב התשובה היא קודם כל ליצור קשר, לשמוע על הגישה ולהתנסות. הדבר החשוב ביותר הוא להחליט לטפל בעצמנו, להעניק לגוף שלנו את הטוב ביותר ולהבין שכמו כל אימון, גם פילאטיס דורש תרגול והשיפור מתרחש עם הזמן (והחדשות הטובות הוא שתמיד יש שיפור).

מבחינת התדירות אפשר להתאמן בפילאטיס מספר ימים בשבוע או פעם בשבוע כשרצוי להתמיד ולתת לגוף זמן להתרגל לאימונים. כבר בשיעור הראשון כדאי מאד לשתף את המדריך או המדריכה במגבלות שונות, לשאול שאלות ולבחון את הצרכים האישיים אם קיימים. במקרה של תאונה קודמת, מגבלת תנועה מסיבה אחרת והתלבטות הקשורה לפעילות הגופנית, יש להעלות זאת ולקבוע יחדיו כיצד להתאמן.

השינוי בגוף ובנפש יגיע תוך זמן קצר כאשר גם אימון אחד בשבוע יהיה בעל השפעה (אך רצוי להתאמן לפחות פעמיים בשבוע). כל שיעור חושף את המתאמנים לתרגילים חדשים, משפר את הגמישות, את כוח הליבה ועור לסמוך על הגוף יותר ויותר. אימוני פילאטיס מתבצעים בקבוצה כשכאן אפשר למצוא מתאמנים בתחילת דרכם ומתאמנים שמנוסים בשיטה כבר שנים רבות ונהנים להתמיד בה.

 

ציוד מיוחד ודרישות פילאטיס מכשירים צפון תל אביב

כיף לדעת כי אין צורך בציוד מיוחד כדי להתאמן. רצוי להגיע לשיעורים בבגדים נוחים כשהרעיון הוא לבחור באלו שמאפשרים לגוף לבצע את התנועה בטווח הגדול ביותר (כלומר שהביגוד לא יוביל למגבלה). מבחינת נעליים כיוון שהתרגול יכול להתבצע גם כשיחפים אין כל צורך להשקיע בנעליים יקרות או מיוחדות לאימון.

רצוי לשים לב לנעליים בהליכה היום יומית ולוודא כי הן תומכות בגוף אך הדבר לא בהכרח קשור אל פילאטיס מכשירים צפון תל אביב. בכל מקרה אפשר להגיע לשיעורים הראשונים בבגדים שכבר נמצאים בארון ובמקרה של רצון לקנות חדשים אפשר להתייעץ גם עם הצוות המקצועי במקום ולהחליט איזו רכישה לבצע.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת פריסייל

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת פריסייל

לוהטת

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: