fbpx
Asset

חוגים לילדים ברמת השרון

אם ילדכם אוהב להיות בפעילות, סובל מקשיי קשב וריכוז או מדימוי עצמי נמוך, זקוק לחיזוק במוטוריקה גסה כמו דילוג או טיפוס, דרושה לו מסגרת מחזקת, מעצימה ומאתגרת – אנו מזמינים אתכם להירשם לאימון ניסיון ולהתרשם מהחוג האיכותי של FIT STUDIO.  

pse
girl
pse

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, לתת לילדיכם את האימונים הטובים בעולם!
Rectangle
Rectangle
Ellip

בעולם שכולו דיגיטלי, חשוב לנו להוציא את הילדים מהמסכים ולחשוף אותם לפעילות בריאה, ספורטיבית, חוויתית ומהנה.​

icon-2

טווח גילאים רחב

icon-3

אימון לאורח חיים בריא

icon-4

מאמן ילדים מוסמך

icon-5

הקניית הרגלי תזונה

Boy
le
lli

חוגים לילדים ברמת השרון ברשת FIT STUDIO

הילדים שלכם עסוקים? צופים? כדורגל/כדורסל?

על חוגי הילדים של FIT STUDIO אף אחד לא מוותר!
הירשמו עכשיו והילדים שלכם יגלו עולם ומלואו… כי לילד שלך מגיע קצת יותר..

אימון ניסיון און דה האוס 🙂

חוגי כושר בסטייל אחר

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

חוגים לילדים – מידע נוסף

אם יש לכם ילד פעלתן, שאוהב לרוץ, לקפוץ ולהשתולל, שנמשך למגוון סוגי ספורט, שרוצה לחזק את הגוף ולטפח מודעות גופנית נכונה ובריאה תוך ביצוע כל אלה במסגרת קבועה, מסודרת ותומכת – לנו ב-FIT STUDIO יש בדיוק את מה שאתם צריכים: חוגים לילדים ברמת השרון שמתקיימים בחדר הכושר שלנו, מעצימים את ילדכם ומתגמלים את בריאותו, גופו ואושרו.

איך לבחור חוגים ברמת השרון שבאמת מתאימים לילדכם?

מידי תחילת שנה שואלים ההורים לאיזה חוג כדאי לרשום את ילדיהם. באיזה גיל כדאי להתחיל עם פעילות או תחום כזה או אחר? האם כדאי לכוון לחוג העשרה או פעילות קבוצתית? ובכלל, אילו חוגים לילדים ייפתחו השנה והיכן?

השאלות הללו נולדות כמובן מהצורך להעניק לילדינו כמה שאפשר כדי שיממשו את הפוטנציאל האישי, אבל גם כדי למצוא מקום שיספק להם מיומנויות נוספות, הגדלה של תחומי העניין ואפילו תמיכה באתגר וחשוב שהילד זקוק בו למענה, כמו למשל קשיים חברתיים. כיום היצע החוגים בעיר ובכלל אינסופי ממש – כל חוג חושף את ילדכם לעולמות ולעניין חדשים וכעת השאלה הנותרת היא: במי מכולם באמת עדיף לבחור?

חוג שמנתק את ילדכם מהבית ומהמסך

אחד האלמנטים החיוביים ביותר בעשרות חוגים לילדים ברמת השרון הוא האפשרות לעודד את ילדכם לעשייה חיצונית לאזור הנוחות, מה שחושף אותו לאתגר חדש בו אפשר להתרכז ולחבור לילדים בני אותו הגיל וליצור עמם קשר קרוב ואינטראקציה מוגברת.

כמובן שישנם גם חוגים המבוצעים מול מסכים כמו למשל תכנות, אך אם לתחושתכם ילדכם מבלה זמן לא מבוטל מול המסך וזקוק לגירוי גם בתחומים נוספים, ייתכן שחוג ספורטיבי בחדר הכושר שלנו יספק לו מענה מושלם.

חוג שמכיל מסגרת קבועה ומסודרת

תמציתו של החוג, לא משנה באיזה תחום מדובר, היא להעניק לילדכם מסגרת אחידה ורציפה שבה קיימים כל המשאבים שהוא זקוק להם כדי להשתפר ולהגיע להישגים. מסגרת שכזו לא תוכל להיות מאוד חופשית והיא צריכה תנאים וכללים קשיחים כמו ימים ושעות קבועים, נהלי החוג, מדריך או מדריכה קבועים ודרישות או מטרות אליהן צריך להגיע. כמובן שאת כל אלו ילדכם יחוו בדרך מהנה ומעצימה, כך שהמסגרת נמצאת ברקע אבל מלווה ותומכת בהם לכל אורך השנה.

חוג שמציע הזדמנות וחוויה

אם ילדכם מאוד טוב במשהו והוא כבר לומד אותו בכוחות עצמו, הרשמה לחוג כזה עשויה דווקא לפגוע במוטיבציה שלו, לגרום למאיסה או לשעמום. חוגים לילדים ברמת השרון בנויים כך שהם מחדשים עוד ועוד בתחומי העניין, מציעים רעיונות ואתגרים חדשים ומוכוונים לעליית מדרגה משבוע לשבוע. בחוג הכושר שלנו לילדים, אנו שמים דגש רחב מאוד על תהליך הדרגתי, כך שלא משנה מה הייתה נקודת הפתיחה של ילדכם – יש לו הזדמנות להגשים, להצליח ולחוות סיפוק עצום מההשתתפות הקבועה.

אז מי צריך לבחור את החוג – אתם או הילדים?

ההמלצה המקצועית של כל מי שעובד עם ילדים תהיה פשוט לבחור יחד. ועם זאת, חשוב לכוון את ילדכם לבחירה איכותית יותר על סמך הצרכים הרלוונטיים, כמו למשל עלייה בביטחון והדימוי העצמי. לכן מומלץ שתבחרו אתם תחילה 3-4 אפשרויות ותציגו אותן לילדכם כדי שיבחר באחת. אם ילדכם עדיין מתלבט בין כמה חוגים לילדים ברמת השרון, תוכלו להירשם לשיעור ניסיון כדי שיתרשם ויתנסה בעצמו.

אם נרשמתם לאימון ניסיון בסטודיו פיט, אנו מזמינים אתכם לנצל את השיעור כדי לשוחח עם מדריכי החוג המיומנים שלנו ולהתייעץ בנוגע לצרכים והדרישות של ילדכם לגבי ההשתתפות בחוג.

אני רוצה לרשום את ילדי לחוג כושר שלכם. האם אפשר לשלב חוג נוסף?

כל חוג תורם להתפתחות של ילדכם ואצלנו ב-FIT STUDIO הדגש המרכזי הוא על פיתוח של תנועה נכונה, סיבולת, כוח, גמישות, משחק ומנהיגות, במקביל לטיפוח הרגלי חיים בריאים כמו אכילה נכונה והנאה ללא "זמן מסכים".

אם ילדכם מתעניינים בדבר מה נוסף, אין מניעה לשלב עם החוג שלנו פעילות נוספת, אך חשוב לנו לציין שמדובר בחוג אקטיבי, ממלא ושכרוך בריכוז ומאמץ, כך שמומלץ לשקול השתתפות בחוג אחר במקביל רק בתום תקופת הסתגלות כדי להימנע מעומס יתר. עומס זה איננו פיזי בהכרח, אלא כזה שמכביד על השגרה של הילד ועל זמנו החופשי, גורע מזמן איכות עם משפחה וחברים וביצוע שיעורי הבית.

מכיוון שהתוכנית שלנו נותנת מענה מקיף מאוד לצרכי הילדים, רצוי קודם להתרשם מהתהליך שהיא מייצרת על פני כמה חודשים לפני שתקבלו החלטה.  

חוג הכושר המושלם שכל ילד וילדה צריכים!

מבין עשרות חוגים לילדים ברמת השרון, אנו גאים לתפקד כחוג כושר מוביל וחיובי לילדים, שמאפשר להם להוציא אנרגיה, לחשוף רצונות ומטרות, לגלות בעצמם יכולות חדשות, לחבור לבני גילם וליצור חברויות חדשות ועל הדרך לשמור על בריאותם ולהטיב עמה לאורך זמן.  

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

הטבת פריסייל

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת פריסייל

לוהטת

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: