fbpx
Asset

חדר כושר לילדים?

חוגי הילדים
הכי שווים
בעיר

סביבת האימון הנקייה והבטוחה בישראל.

pse
girl
pse

אודות חוגי הילדים

במסגרת החוג נשים דגש על פעילות ספורטיבית מותאמת לגיל הילד בליווי מאמן מוסמך תוך כדי פיתוח קורדינציה, סיבולת, תנועה נכונה, זריזות, פיתוח מנהיגות, כוח מתפרץ, גמישות, משחק ועוד.

כחלק מפעילות החוג, אחת ל-3 חודשים, יתקיים מפגש עם תזונאית אשר תוך כדי פעילות חווייתית עם הילדים תקנה להם הרגלים של אכילה נכונה ואורח חיים בריא.

אנו שומרים בחוגי הילדים שלנו על הנחיות משרד הבריאות ועובדים לפי מתווה התו הסגול ומקפידים על קבוצות קטנות בקפסולות קבועות, שמירת מרחק של 2 מטר בין הילדים וחיטוי תמידי של הציוד.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, לתת לילדיכם את האימונים הטובים בעולם!
Rectangle
Rectangle
Ellip

חוגי הילדים

תשכחו מכל מה שאתם חושבים שאתם יודעים על חדרי כושר ואימונים לילדים וקפצו איתנו קפיצת ראש ענקית אל תוך עולם חדש ומופלא -העולם של פיט. ה-סטודיו המוביל בישראל המתמחה בחוגי כושר לילדים.

כאן כל אימון שונה מקודמו, מאתגר, ונותן תחושת סיפוק.
המטרה שלנו היא להוציא את הילדים מהמסכים, לגרום להם לחיות חיים בריאים יותר וחברתיים יותר.

המדריכים שלנו הם לא רק הטובים ביותר בתחום, הם גם יועצים, קואצ’רים וחברים הקבוצות בהן נערכים השיעורים הן קבוצות קטנות עם הרבה יחס אישי, באמצעות השיטה שבנינו הגענו ושיפרנו חיים של למעלה מ10,000 ילדים!

בעולם שכולו דיגיטלי, חשוב לנו להוציא את הילדים מהמסכים ולחשוף אותם לפעילות בריאה, ספורטיבית, חוויתית ומהנה.​

icon-2

טווח גילאים רחב

icon-3

אימון לאורח חיים בריא

icon-4

מאמן ילדים מוסמך

icon-5

הקניית הרגלי תזונה

Boy
le
lli

חוגי הכושר לילדים ולנוער

הילדים שלכם עסוקים? צופים? כדורגל/כדורסל?

על חוגי הילדים של FIT STUDIO אף אחד לא מוותר!
הירשמו עכשיו והילדים שלכם יגלו עולם ומלואו… כי לילד שלך מגיע קצת יותר..

אימון ניסיון און דה האוס 🙂

חוגי הכושר לילדים בסטייל אחר

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

די לפורטנייט

במקום הרביצה מול המסך

מספיק עם האינסטוש

אימון בקבוצות המותאמות במיוחד לגיל

הסוף לחוסר התנועה

אצלנו הילדים מתחילים לזוז מהיום הראשון

חדר כושר לילדים ברמת השרון – מידע נוסף

מחפשים חדר כושר לילדים ברמת השרון אבל לא בטוחים שזה מתאים לילדיכם? בואו לקרוא הכל על היתרונות, התועלות והאפשרויות שאנחנו מציעים:

כל ההיתרונות

עולמות הרפואה והכושר כבר ביססו מאות מחקרים על הקשר החיובי שבין פעילות גופנית המיושמת בהתנגדות (תרגילי כוח ושימוש במכשירים) לבין בריאות איתנה לאורך זמן ותמיכה בתהליך ההתפתחותי בקרב ילדים ובני נוער.

אבל כמובן שלא רק סיבולת טובה תשפיע על החלטתכם להתאמן. הנה עוד כמה סיבות לרשום את ילדיכם אל חדר כושר ברמת השרון כבר עכשיו:

  • פיתוח ושימור מסת השריר, במטרה לשפר את היציבה, מנחי העמידה וההליכה ותנועתיות הגב.
  • ניתוק מהמסכים שמסייע לפתיחת אופקים, יצירתיות ודמיון בגילאי ההתבגרות
  • שימוש פונקציונלי בכוח הבלימה, הדחיפה, הריצה והבעיטה
  • ריכוך מצבים רגשיים כמו תסכול, דכדוך, תחושת מסוגלות נמוכה
  • עלייה בקשב והריכוז ובמוטיבציה לאורך זמן
  • היכרות עם הגוף ויכולותיו
  • שיפור יכולות מוטוריות, קואורדינציה ושיווי משקל
  • עלייה ביעילות מערכת החיסון וצפיפות העצם (הגנה מפני פציעות)
  • רכישת מיומנויות חברתיות גדולות יותר והרחבת מעגל החברים

כל אלה צפויים להטיב עם ילדכם ולהעניק להם כישורי חיים טובים יותר, בריאות טובה והרגלים מצוינים שיסייעו להם בעתיד הרחוק והקרוב – להשיג כל מטרה ולהגשים כל חלום!

חדר כושר לילדים ברמת השרון כפתרון לעודף משקל

למרות שלל הסיבות הטובות שהזכרנו כאן, שכל אחת מהן מתאימה להשתלבות ילדים בחדר הכושר, הסיבה המרכזית שבגללה הורים מתעניינים באימונים גופניים היא הפחתת משקל בקרב ילדיהם.

השמנה נחשבת כמחלה גלובלית ממנה סובלים כ-20% מהאוכלוסייה הבוגרת. בקרב ילדים, כ-30% מהלומדים בשכבות ז'-ח' בישראל מוגדרים כבעלי עודף משקל.

מצב שכזה מאופיין במספר בעיות הדרגתיות, בעיקרן ההשתייכות לקבוצות סיכון למחלות הקשורות להשמנה כמו כבד שומני, טרשת עורקים, סוכרת סוג 2, בעיות אורתופדיות ועוד. בעיה נוספת הנוצרת בעקיפין, היא המצב החברתי המאתגר בו מצויים חלק מהילדים בעלי משקל עודף, דווקא בתקופה שבה חשיבות המעגל החברתי בעדיפות גבוהה מאוד וסף הרגישות אדיר.

חדר כושר לילדים ברמת השרון פונה לכל ילדי העיר ללא הבדל ומסייע לילדים לנהל אורח חיים פחות יושבני, דרך פיתוח גוף ספורטיבי, פעיל, גמיש וחזק הרבה יותר. כתוצאה מהוצאת הקלוריות שמתקבלת בכל אימון לצד השתייכות למסגרת הכרוכה מטבעה בשינוי הרגלים רצוי מבחינת הילדים, צפויה להתרחש גם הפחתה במשקל הגוף בסופו של דבר.

האם כושר בגילאי הילדות וההתבגרות עשוי להזיק?

הדבר האחרון שאנו רוצים כהורים, הוא לגלות שפעילות גופנית כלשהי דווקא פוגעת בצמיחה וההתפתחות התקינה של ילדינו – תובנה שמגיעה בעקבות החשיפה לספורטאים בגירים שמתאמנים בצורה מקצועית אך נותרו נמוכים.

חשוב לציין כי מבחינה אנטומית-פיזיולוגית, לאימונים גופניים בגיל מוקדם אין כל השפעה על מרכיבים ביולוגיים. הרי במצב הפוך – לא ניתן לשער שילד המשחק כדורסל למשל, בהכרח יצמח לגובה.

חדר כושר לילדים ברמת השרון מסייע לילדים בכל גיל למצוא את הפעילות הגופנית המתאימה להם, המועברת בצורה משחקית, קבוצתית ותחרותית לפי הגיל ואיננה מוכוונת להישגים אליהם שואפים בתחומי ספורט נקודתיים.

אם לילדכם יש רצון להשתתף בעתיד הקרוב בספורט תחרותי מסוים, חדר הכושר צפוי להעניק לו תשתית יעילה לשם כך ולספק לו כלים מתאימים שתומכים בגדילתו לצד הפעילות הספורטיבית האהובה עליו.

אז מאיזה גיל כדאי להתחיל להתאמן ואיך?

למען האמת אין תשובה אחידה לשאלה, אבל אף פעם לא מוקדם כדי להתחיל לטפח אהבה ומודעות לפעילות גופנית בקרב ילדים. בעולם הישן וגם בזה המודרני, ההמלצה הקלינית היא להתחיל כבר מגיל שלוש שבו הפעילות הפיזית מתקיימת ממילא. הנה כל מה שמומלץ לעשות בחלוקה לגילאים:

גילאי 3-5

 

בגילאים אלה הפעילות הפיזית גבוהה מטבעה ולכן שווה לעודד אותה על ידי תרגילים, ריקוד, ריצה והליכה בכדי לסייע לבניית העצמות, שיווי המשקל והקואורדינציה.

מומלץ שהפעילות תתבסס על אלמנטים קבוצתיים ומשחקיים.

 

גילאי 6-8

 

זה זמן מצוין לשלל משחקי כדור, רכיבה על אופניים ופעילויות אתלטיות כמו התעמלות קרקע ואפילו שימוש ראשוני במכשירים (גומיה, משקולת קטנה ועוד). ההמלצה המקצועית היא לגוון בפעילות כמה שניתן.

 

גילאי 9-11

 

בגיל שבו מתחילה גם התפתחות פנימית, כבר ניתן לשקול חדר כושר לילדים ברמת השרון, שבו השימוש במכשירים וגם היכולת לפעול בקבוצה או באופן תחרותי כבר מפותחת יותר וצפויה להפיק תועלות אופטימליות.

 

גילאי 12-14

 

תחילת תקופת ההתבגרות זקוקה לבניית שריר וכוח, על מנת לשפר את החוזק הגופני, את מערכת החיסון וכמובן את הדימוי העצמי. זהו זמן טוב לפעילות אירובית ולהרגלים תזונתיים טובים.

 

גילאי 14-17

 

בתקופה זו ניתן להתחיל להתאמן בצורה "בוגרת": שילוב בין פעילות אירובית לאנאירובית, בין כוח לגמישות, בין מכשירים לתרגילים ועוד. בגילאים אלה אפשר להשקיע גם בניהול שגרה מטיבה יותר ואימוץ הרגלים בריאים לטווח הרחוק.

 

 

הנאה ופעילות בקצב שלכם

לפעילות גופנית כבר מגיל צעיר יש מגוון עצום של יתרונות ואצלנו תמצאו את כולם! Fit Studio היא רשת בוטיק לאימוני כושר ברמת השרון בלבד, שמזמינה אתכם יחד עם ילדיכם ליהנות מצוות מדריכים מסור, מקצועי ועם גישה מצוינת. אז שנתאם לכם אימון היכרות? חייגו אלינו ונשמח לראות אתכם בסטודיו.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת פריסייל

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת פריסייל

לוהטת

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: