fbpx

קבוצת ריצה רמת השרון

קבוצת ריצה רמת השרון מבית FIT studio

בואו נרוץ את זה ביחד! רשת סטודיו הכושר FIT STUDIO מזמינה אתכם להצטרף אל קבוצת ריצה רמת השרון בליווי מאמני ריצה מוסמכים, בקצב שלכם, באווירה נעימה ומקדמת! צרו קשר ונשמח לספר לכם הכל על קבוצות הריצה המעולות שלנו.

למידע נוסף חייגו 03-6565345☎

luzstudio

SURFSET

אימון דינמי המדמה גלישה על גלשן גלים המשתמש באלמנטים של יציבה, עבודה על שרירי הליבה, קואורדינציה ואינטרוולים. העבודה על הגלשן דורשת מאמץ שוטף, דבר המסייע לחיטוב ולשריפת קלוריות מוגברת. בין 500-900 קלוריות באימון.

SPECIAL תחנות

אימון תחנות ״ספיישל״, משתנה משבוע לשבוע, בשילוב רצועות ה-TRX

בטן, ישבן, ירכיים TRX

אימון TRX מצויין המתמקד בחיטוב האיזורים הבעייתים

yoga vinyasa

משמעות השם "יוגה" בסנסקריט היא איחוד, והכוונה היא שעל המתרגל להיות במודעות ובחיבור טהור להוויה. התרגול עובד על הפן הגופני והנשימתי לצד הפן הנפשי. ‎🕉בכל הנוגע לכושר גופני ורוגע, היוגה משחקת תפקיד משמעותי! על קצה המזלג - היא מחזקת את הגוף, מגבירה את הגמישות, תורמת לירידה במשקל, עוזרת להפחית לחץ ודכאון, מועילה לכאבי גב ובטן, בנוסף, מחקרים מצאו שהיא מפחיתה את הסיכון למחלות לב ומטפלת בסכרת ולחץ דם‎.

Intervals

אימון אינטרוולים הינו אימון המשלב אלמנטים של כוח ואירובי בעצימות גבוהה בזמנים משתנים תוך הפוגות משתנות בין סט לסט שמאפשר לנו לשרוף המון קלוריות, מחקרים מראים כי אימוני אינטרוולים מדרבנים את הגוף לשרוף יותר קלוריות בשעות שלאחר האימון. מתאים לכל רמות הכושר

ריצה לכל הרמות

תמיד חלמתם לרוץ? עכשיו זה הזמן! מתאים לכל רמות הכושר 🙂 האימונים משלבים אימוני טכניקות ריצה, אימוני חיזוק וכוח תוך כדי הקניית הרגלי ריצה וחיים בריאים.

Trampo fitness

שיעור עיצוב וחיזוק על טרמפולינה בשילוב משקולות וגומיות, מפחית את רמת השומן בגוף מעצב את הרגליים, הירכיים, הבטן, הזרועות והמותניים, מגביר את הגמישות ומחזק את סבולת השריר.

CORE Pilates

שיעור עיצוב גוף המתמקד בהארכת שרירים ושיפור טווחי התנועה באופן דינאמי וסטטי, תוך שימוש בטכניקות מגוונות ומתקדמות למתיחות. חיזוק בטווח המלא של השריר, תוך דגש על שרירי הליבה וזרימה תנועתית

HIIT

אימון אירובי דינאמי המפעיל את כל שרירי הגוף בעזרת רצועות, משפר את מצב הרוח ושורף שומנים. שריפת קלוריות מוגברת בטווח של 48 שעות לאחר האימון.

PUMP

שיטת אימון קבוצתי בליווי מוסיקה אנרגטית וסוחפת. אימון ה-PUMP מחטב את הגוף על ידי שימוש מיטבי במשקולות ובתרגילי משקולות שנבנו על ידי מומחי בריאות וכושר

Shape&Barre

אימון בעזרת הבר, למראה ארוך גמיש שרירי וחטוב, האימון בנוי מרצפים של תרגילי בר במספר חזרות גבוה, על מנת להגיע למקסימום תוצאה לכל קבוצת שרירים בגוף.

FITBOX

אימון קיקבוקס משולב עם אלמנטים של כוח ועבודה על כל שרירי הגוף

Pilates Barre

שיעורי הבר הם שיעורים סקסיים, אנרגטיים וכייפים. הטכניקה מפגישה את עולם הריקוד עם עולם הפילאטיס בשילוב מוזיקה ואימון דינאמי. השיעור בנוי מרצפים של תריגילי בר במספר חזרות גבוה כדי להגיע למקסימום תוצאה בכל קבוצת שרירים בגוף.

GYM

אימון חיזוק וחיטוב באמצעות המכשור המתקדם שיש בתוך חדר האימונים האישיים בסטודיו- הרגשה של אימון אישי בקבוצה קטנה.

BODY SHAPE

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף באופו מאוזן כנגד התנגדות. עיצוב קלאסי עם נגיעה מודרנית תוך שילוב אביזרים כגון: גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים בודי בר לשיפור סיבולת, כח וגמישות

POWER

אימון דינאמי המתמקד בעבודה 360 על כל שרירי הגוף

TABATA

אימון אינטרוואלים המתבצע בסטים של 4 דקות, המורכבים מ-20 שניות של אינטרוואלים ו10 שניות של מנוחה. שריפת קלוריות מוגברת עד 72 שעות לאחר האימון

פילאטיס מכשירים

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

PILATIX

אימון למשך 50 דקות בו משלבים מגוון תרגילי פילאטיס לחיזוק שרירי הגוף, שיפור היציבה והגמישות תוך שימוש ברצועות האימון TRX הנותנים לאימון זווית ייחודית שלא ניתנת בשיעור פילאטיס רגיל.

אקולייזר

שני ״בארים״ המבטיחים עבודה על כל שרירי הגוף בצורה הפשוטה והמאתגרת ביותר ותורמים לחיטוב הגוף בצורה המקסימלית

גם צעד קטן יכול להפוך למרתון! מחפשים קבוצת ריצה רמת השרון? הנה כל הסיבות למצוא מישו לרוץ איתו ולהתחיל לבנות רמת כושר מצוינת, גוף חטוב ונפש אופטימית, בריאה ומאושרת.

ריצה בקבוצה – כל הסיבות לעשות את זה ביחד

כולנו רצים. לאוטובוס, על המגרש עם חברים, על ההליכון בחדר הכושר או אחרי הילדים בפארק. זוהי אחת הפעולות הגופניות הבסיסיות ביותר ועל פניו, אין שום מניעה לבצע אותה לבד. 

אבל כשרוצים לטפח את רמת הכושר, להשיג מטרות משמעותיות כמו הורדה במשקל, אורח חיים בריא יותר וגם לבנות חוסן איכותי כנגד קשיים בריאותיים ורגשיים שונים – קבוצת ריצה ברמת השרון תעשה עבורכם יותר מאימונים מונוטוניים: היא תקבע את המטרות האישיות, תלמד אתכם כיצד להכיר את גופכם, להבין כמה לרוץ, איך ומתי וכמובן לקחת אתכם כל הדרך לפסגה. 

זוהי למעשה הסיבה מספר אחת להתאמן בקבוצה. מדריך הריצה שלכם הוא הזרקור המוסמך והמקצועי לכל שאלה וצורך והוא זה שיספק לכם מסגרת אימונים אופטימלית, שלא מסתכמת בריצה "סתם". 

קבוצת ריצה רמת השרון כל ההיתרונות:

חברה טובה

עם הזמן כל אחד יסגל לעצמו את היכולת לרוץ ולכן בנקודה זו כבר יש לכם דרך חיים שלמה הכוללת מוח חושב, פה מדבר וגם תנועתיות מלאה יותר. כל אלו זקוקים לשותפים לדרך, לאינטראקציה טובה עם אנשים כמוכם, שאפשר לשתף, להתייעץ ולהתחבר אליהם. קבוצת ריצה ברמת השרון עושה בדיוק את זה.

מסגרת הישגית 

ריצה אישית ללא רצף תכנוני היא דבר נחמד להעביר את הזמן, אבל היא לא מאפשרת לכם להשתפר, להשיג מוטיבציה על בסיס קבוע ולהתמיד. ריצה קבוצתית בונה עבורכם את הרמה ומאפשרת לכם לקבוע ולהגיע ליעדים חדשים וברי השגה. במקביל, היא מאפשרת לכם להבין בכל אימון מחדש היכן אתם נמצאים על סקאלת הביצועים ביחס לאחרים ולדחוף את עצמכם קצת יותר. 

פורקן לחצים

השגרה של כולנו לחוצה, מתישה ולעתים גם מרגיזה. מה טוב יותר מלנקז אותה לריצה טובה שתפרק את האגרסיות, תאפשר לראש מקום שקט לחשוב וגם תנטרל תחושות שליליות על ידי מפגש ושיחה עם אחרים? בקבוצות רבות המתאמנים גם מתגבשים מעבר להשתייכות לקבוצה, נרשמים למרוצים שונים, מטיילים ורצים יחד בשבתות ובכך מייצרים מסגרת שמפחיתה על בסיס קבוע תחושות סטרס ומתח. 

הנאה מוגברת

קבוצת ריצה רמת השרון לא רק "רצה". האימונים לפעמים עולים מדרגה, מאתגרים ועוצמתיים יותר, אבל הם מלווים בהפסקות חברתיות, מינגלינג כיפי בין אינטרוול למתיחות ובתוך זמן קצר מרגע שתצטרפו שעה תרגיש כמו חמש דקות. תמיד תהיתם לעצמכם מהו הספורט המושלם שלא מרגישים שהזמן בו חולף? ובכן, ריצה קבוצתית היא בהחלט כזו.  

כיצד לבחור קבוצת ריצה רמת השרון?

זה לא סוד שאלפי ישראלים כבר הפכו את קבוצות הריצה לטרנד של ממש. הן רצות יחד בפארקים, נרשמות יחד למרוצים ומרתונים ומלוות במדריכים חייכנים ובנויים היטב שמובילים את דבוקת האצנים, או נושפים בעורפם עם משפטי מוטיבציה כשהקבוצה מאבדת ממנה. 

אלו לא הנתונים שיעזרו לכם לקבל החלטה בנוגע לקבוצה המתאימה ביותר. 

מדוע? משום שעל אף ולמרות הכל, ריצה היא ספורט אישי מאוד, שבו כל אחד מתמודד ומתעצב קצת אחרת. הנה כמה עצות לאיתור קבוצת ריצה רמת השרון:

בדיקת המאמן

מאמן הריצה הוא גורם מקצועי שעבר הכשרה מתאימה כמאמן ריצה. ככזה, הוא לא רק שולט במאפייני הריצה בכל הרמות הקיימות, אלא גם בקיא באספקטים שנוגעים אליה כמו פיזיולוגיה, אנטומיה, פציעות ספורט, תזונה נכונה ופעילויות גופניות משלימות. מומלץ לוודא שהמאמן אכן מחזיק בהסמכה שכזו ושבאופן כללי מטרותיו והשקפתו (בנוגע לאווירה, הרמה וסביבת הריצה) מתאימים לכם. 

בדיקת חברי הקבוצה

השיוך לקבוצה ספציפית הוא הסיבה המרכזית למצוא קבוצת ריצה ברמת השרון ולהימנע מריצות עצמאיות. ולכן חשוב להגיע לאימון ניסיון ולהתרשם מהאנשים בקבוצה, הדינמיקה ביניהם, הפעילויות שהם מייצרים לעצמם גם מעבר למסגרת האימונים, טווח הגילאים, סטטוס אישי. 

רמת הקבוצה

התאמה מדויקת של קבוצת ריצה רמת השרון מתחילה ונגמרת לא פעם ברמה האישית של המצטרפים החדשים. אם אתם מתחילים, הרי שנדרשת לכם קבוצת ריצה שמלמדת את הבסיס מאפס, לצד אנשים שהרמה הנוכחית שלהם זהה לשלכם. אם אתם רצים מתקדמים, מומלץ שלא להשתלב בקבוצה שבה רוב האנשים מתחילים, אלא כזו שלוקחת את חוויית הריצה לרמה הבאה ומיישמת שיפור של יעדים כמו תוצאה או מרחק. 

המקום והזמן

הקבוצה שלכם אמורה להיפגש בימים ובשעות שנוחים לכם מבחינת ההתנהלות השגרתית לאורך השבוע, כאשר לפעמים ישנה חשיבות גם למסלולי הריצות – למשל עדיפות לריצות בפארק או ריצות לאורך הים בהם צריך להתחשב גם בהסדרי תאורה, חניה ותוואי השטח. בדקו את הזמנים בהם הקבוצה נפגשת וודאו שההגעה שלכם אליה וממנה הביתה תהיה נוחה ונגישה.

הגיע זמן לשדרג את עצמך

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: