fbpx

קבוצת ריצה הרצליה

קבוצת ריצה הרצליה מבית FIT studio

חולמים לקום מהכיסא ולהתחיל לרוץ? לשחרר אנרגיה ומטענים רגשיים? להרגיש את הרוח על הפנים? אצלנו בסטודיו פיט תמצאו קבוצות ריצה בכל הרמות – למתחילים ומתקדמים כאחד, בהדרכת טובי מאמני הריצה המוסמכים ובאווירה חיובית ותומכת. הצטרפו אלינו לאימון ניסיון ראשוני ללא התחייבות. מחכים לרוץ איתכם!

למידע נוסף חייגו 03-6565345☎

SURFSET

אימון דינמי המדמה גלישה על גלשן גלים המשתמש באלמנטים של יציבה, עבודה על שרירי הליבה, קואורדינציה ואינטרוולים. העבודה על הגלשן דורשת מאמץ שוטף, דבר המסייע לחיטוב ולשריפת קלוריות מוגברת. בין 500-900 קלוריות באימון.

SPECIAL תחנות

אימון תחנות ״ספיישל״, משתנה משבוע לשבוע, בשילוב רצועות ה-TRX

בטן, ישבן, ירכיים TRX

אימון TRX מצויין המתמקד בחיטוב האיזורים הבעייתים

yoga vinyasa

משמעות השם "יוגה" בסנסקריט היא איחוד, והכוונה היא שעל המתרגל להיות במודעות ובחיבור טהור להוויה. התרגול עובד על הפן הגופני והנשימתי לצד הפן הנפשי. ‎🕉בכל הנוגע לכושר גופני ורוגע, היוגה משחקת תפקיד משמעותי! על קצה המזלג - היא מחזקת את הגוף, מגבירה את הגמישות, תורמת לירידה במשקל, עוזרת להפחית לחץ ודכאון, מועילה לכאבי גב ובטן, בנוסף, מחקרים מצאו שהיא מפחיתה את הסיכון למחלות לב ומטפלת בסכרת ולחץ דם‎.

Intervals

אימון אינטרוולים הינו אימון המשלב אלמנטים של כוח ואירובי בעצימות גבוהה בזמנים משתנים תוך הפוגות משתנות בין סט לסט שמאפשר לנו לשרוף המון קלוריות, מחקרים מראים כי אימוני אינטרוולים מדרבנים את הגוף לשרוף יותר קלוריות בשעות שלאחר האימון. מתאים לכל רמות הכושר

ריצה לכל הרמות

תמיד חלמתם לרוץ? עכשיו זה הזמן! מתאים לכל רמות הכושר 🙂 האימונים משלבים אימוני טכניקות ריצה, אימוני חיזוק וכוח תוך כדי הקניית הרגלי ריצה וחיים בריאים.

Trampo fitness

שיעור עיצוב וחיזוק על טרמפולינה בשילוב משקולות וגומיות, מפחית את רמת השומן בגוף מעצב את הרגליים, הירכיים, הבטן, הזרועות והמותניים, מגביר את הגמישות ומחזק את סבולת השריר.

CORE Pilates

שיעור עיצוב גוף המתמקד בהארכת שרירים ושיפור טווחי התנועה באופן דינאמי וסטטי, תוך שימוש בטכניקות מגוונות ומתקדמות למתיחות. חיזוק בטווח המלא של השריר, תוך דגש על שרירי הליבה וזרימה תנועתית

HIIT

אימון אירובי דינאמי המפעיל את כל שרירי הגוף בעזרת רצועות, משפר את מצב הרוח ושורף שומנים. שריפת קלוריות מוגברת בטווח של 48 שעות לאחר האימון.

PUMP

שיטת אימון קבוצתי בליווי מוסיקה אנרגטית וסוחפת. אימון ה-PUMP מחטב את הגוף על ידי שימוש מיטבי במשקולות ובתרגילי משקולות שנבנו על ידי מומחי בריאות וכושר

Shape&Barre

אימון בעזרת הבר, למראה ארוך גמיש שרירי וחטוב, האימון בנוי מרצפים של תרגילי בר במספר חזרות גבוה, על מנת להגיע למקסימום תוצאה לכל קבוצת שרירים בגוף.

FITBOX

אימון קיקבוקס משולב עם אלמנטים של כוח ועבודה על כל שרירי הגוף

Pilates Barre

שיעורי הבר הם שיעורים סקסיים, אנרגטיים וכייפים. הטכניקה מפגישה את עולם הריקוד עם עולם הפילאטיס בשילוב מוזיקה ואימון דינאמי. השיעור בנוי מרצפים של תריגילי בר במספר חזרות גבוה כדי להגיע למקסימום תוצאה בכל קבוצת שרירים בגוף.

GYM

אימון חיזוק וחיטוב באמצעות המכשור המתקדם שיש בתוך חדר האימונים האישיים בסטודיו- הרגשה של אימון אישי בקבוצה קטנה.

BODY SHAPE

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף באופו מאוזן כנגד התנגדות. עיצוב קלאסי עם נגיעה מודרנית תוך שילוב אביזרים כגון: גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים בודי בר לשיפור סיבולת, כח וגמישות

POWER

אימון דינאמי המתמקד בעבודה 360 על כל שרירי הגוף

TABATA

אימון אינטרוואלים המתבצע בסטים של 4 דקות, המורכבים מ-20 שניות של אינטרוואלים ו10 שניות של מנוחה. שריפת קלוריות מוגברת עד 72 שעות לאחר האימון

פילאטיס מכשירים

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

PILATIX

אימון למשך 50 דקות בו משלבים מגוון תרגילי פילאטיס לחיזוק שרירי הגוף, שיפור היציבה והגמישות תוך שימוש ברצועות האימון TRX הנותנים לאימון זווית ייחודית שלא ניתנת בשיעור פילאטיס רגיל.

אקולייזר

שני ״בארים״ המבטיחים עבודה על כל שרירי הגוף בצורה הפשוטה והמאתגרת ביותר ותורמים לחיטוב הגוף בצורה המקסימלית

עליית המודעות בנוגע לפעילות אירובית סדירה מוציאה רבים למסלולי הטיילת הקרובה לביתם, חלקם רצים לבדם ואחרים בקבוצה. חושבים להתחיל ומחפשים קבוצת ריצה הרצליה? מתלבטים האם קבוצה בכלל מתאימה לכם? ואיך מתחילים לרוץ בעצם? כל מה שחשוב לדעת נמצא ממש כאן:

לפני הכל: למה ריצה בקבוצה?

עשרות מחקרים נכתבו על השפעותיו הפסיכולוגיות המטיבות של האימון הקבוצתי. אימון חברתי כך נטען, מספק תמיכה חברתית ומוראלית גבוהה יותר וגם מהווה מסגרת תובענית שבה היכולת לעמוד בזמנים, להתגייס למטרה ולהתמיד גבוהה יותר.

אנו רואים את השפעות הקבוצה הללו במגוון מצבים גופניים מאתגרים: מסע אלונקות צבאי מאלץ את המשתתפים שלו לתמוך זה בזה תוך שהם חווים הזדהות שמחזקת את הערך העצמי. קבוצת חותרים לא נתונה ללחץ ולחרדה משתקת, משום שכל אחד מהפרטים בה סומך על חבריו. וכך גם קבוצת הריצה, שבה המאמן ויתר המשתתפים מעודדים זה את זה, מספקים פידבקים ובכך תורמים להישגיות והגשמת המטרות. פלא שקבוצת ריצה בהרצליה הפכה לשם קוד לפעילות האירובי המבוקשת ביותר בעיר?

יתרונות נוספים ששווה להכיר

קבוצת ריצה מבוססת על פעילות גופנית בעצימות גבוהה, אך מדורגת. המאמנים יודעים עם אילו אתגרים יוכלו חברי הקבוצה להתמודד וכיצד להתעלות עליהם כדי לטפח את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי.

השתתפות שגרתית באימוני קבוצת ריצה מייצרת דבקות במטרה וניפוץ של תקרת הזכוכית האישית ("אני לא יודע/ת לרוץ", "אני מתעייפ/ת מהר") כך שאם תמיד רציתם להתחיל לרוץ אבל אתם לא בטוחים ביכולות או בכושר ההתמדה שלכם, ייתכן שאפשרות הריצה הקבוצתית תתאים לכם מאוד.

איך בוחרים קבוצת ריצה הרצליה?

מידי ערב מתקשטים הרחובות בעיר בגדודים של אצנים. למי תצטרפו? בראש ובראשונה – לאלו שמאפשרים לכם להתמיד על ידי הנאה אמיתית מחוויית הריצה. וכיצד יודעים האם נהנים? הנה כמה טיפים לבחירה מדויקת:

  1. מאמן מקצועי בעל הכשרה כמאמן ריצה – זהו מאמן עם ידע בתחומי האנטומיה, הפיזיולוגיה ופציעות הספורט, שחיוניים לתפקוד המתאמנים לאורך הדרך. מאמן מקצועי ידע להתאים את רמת העצימות למידות הקבוצה ולקבוע עבורה מטרות רלוונטיות.
  2. החברותא – היא חשובה לא פחות ממיומנויות הריצה המתפתחות שלכם. קבוצת ריצה הרצליה מוכרחה לכלול אנשים שאתם נהנים לרוץ עמם, שיש ביניהם דינמיקה טובה ושמשקיעים באינטראקציות חברתיות במהלך האימון.
  3. המקום והשעות – הריצה שלכם אמורה להתרחש בזמן הפנוי, פיזית ומחשבתית. במילים אחרות, כוונו לקבוצה שרצה בזמנים שמתאימים לכם אנרגטית ופרקטית, בדגש על כזו שמתאספת כמה שיותר קרוב אליכם. מיותר לבזבז זמן יקר בנסיעות למקום רחוק מאזור המגורים או העבודה.
  4. המלצות וביקורות – אפשר לבקש אותן ממכרים, חברים ובני משפחה, להתייעץ עם מאמנים שאתם מכירים (מחדר הכושר שלכם למשל) וגם לחפש כאלו דרך הרשת.
  5. הרמה הנוכחית שלכם – ריצה למתחילים עם קבוצה מתקדמת היא לא אתגר. במקרה הטוב, היא תתיש ותמאיס את עצמה. במקרה הרע, היא תגרום לפציעות. כוונו לקבוצת ריצה ש"נוסעת" ברמה ובקצב שלכם ושרוצה להשתפר ביעדים כמו מרחק ותוצאה.

מדריך מקוצר לאצנים מתחילים

נפלה ההחלטה ובקרוב תתחילו לרוץ עם קבוצת ריצה הרצליה. אבל איך מבצעים את הצעדים הראשונים בלי להודות שאתם קלולסים מוחלטים? באנו לעזרת חברים עם טיפים לאימונים הראשונים בשטח:

בואו נגדיר יעדים

"אם אינך יודעת לאן את רוצה להגיע, אין זה משנה באיזו דרך תבחרי", אומר החתול המחייך לעליסה המבולבלת אי שם בארץ הפלאות. ובכן, לא בבית ספרנו. הדרך בהחלט משנה והיא צריכה לכלול יעדים ומטרות ברורים מהרגע הראשון. בלעדיהם, תאבדו כבר מבראשית את הפוקוס והמוטיבציה והריצה תהפוך לריקה מתוכן. דברו עם מאמנ/ת הקבוצה והגדירו יעדים כמו מרחק שאתם רוצים לצלוח או מטרה כמו ריצת מרתון, מה שיתן תכלית אמיתית לאימונים שלכם מעכשיו.

מתחילים לזוז

היעד הפיזי הראשון שכל אצן מתחיל מוכרח להציב לעצמו, הוא ריצה רצופה של 20 דקות. מדובר במשימה מורכבת ומאתגרת, אבל תופתעו לגלות שהיא מאוד ישימה. רגע אחרי שתצלחו אותה, תגלו שאתם מגדילים במהירות את רצף וקצב הריצה שלכם.

נמנעים מאימונים בהגזמה

שגרת האימונים שלכם צריכה לכלול 2-3 אימונים בשבוע ולא מעבר. הסיבה: אתם רוצים לפתח כושר ולהתמיד מבלי "לקרוע" את הגוף ולהסתכן בפציעות קשות. גם הפעם נמליץ לכם למצוא קבוצת ריצה הרצליה עם מאמן מקצועי, שאפשר להחליט מולו את כמות האימונים הנכונה לכם.

מהליכה לריצה

באימון באמת טוב מלמדים את הגוף להגיב ביעילות למעבר מהליכה לריצה ולהיפך. מדובר בתהליך מדורג שבו נוצר קשר בין המוח, השרירים ומערכת העצבים. רק כאשר נבנה ומתהדק קשר שכזה, תוכלו להעלות את רמת הקושי לאורך זמן ובצורה בטוחה. בקבוצת ריצה באמת טובה, ההקשרים הללו נבנים בצורה הדרגתית מאוד, תומכת וקשובה למתאמנים.

הגיע זמן לשדרג את עצמך

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: