fbpx

פילאטיס מכשירים תל אביב צפון ישן

אימוני פילאטיס מכשירים תל אביב צפון ישן - רשת FIT סטודיו

Слой 1
מיטת פילאטיס אפקט

אוהבים לעשות פעילות גופנית בונת שריר,מחזקת רצועות,משפרת יציבה ומרוממת נפש?

פילאטיס מכשירים
בקבוצות קטנות


שיעור ניסיון ללא עלות! מס׳ מקומות מוגבל!

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

logoB

אימוני פילאטיס מכשירים

Слой 1
פלאטיס
snif
2
פילאטיס
שיטת הפילאטיס
studio_bottom

הגיע זמן לשדרג את עצמך

וקבלו אימון ראשון מתנה

שיעורי הפילאטיס

אימון פילאטיס מכשירים הפך בשנים האחרונות לפופולארי יותר ויותר ויש לכך סיבות רבות. מדובר בשיטת אימונים המשלבת עבודה על גמישות, יציבות, עבודה על אזורים שונים בגוף וחיזוק. כל אלה תוך שימוש במכשירים שמאפשרים להגיע להישגים גדולים. פילאטיס מכשירים תל אביב צפון ישן מאפשר לכולם, בכל רמות כושר, לשפר את היציבה, להיכנס לכושר ולהפחית כאבים.

ההיסטורה של הפילאטיס הולכת שנים אחורה, אל תחילת המאה ה-20, על ידי ג׳וזף פילאטיס שהיה מתאמן חובב אנטומיה. ג׳וזף פיתח סדרת תרגילים שמטרתה לחזק את שרירי הליבה ולשפר את היציבה כשבתחילה כל התרגול נעשה על מזרן. עם השנים פותחו המכשירים הייעודיים וזאת במטרה לאפשר עבודה עמוקה וממוקדת על שרירים ספציפיים.

 

פילאטיס מכשירים תל אביב צפון ישן: עולם של הזדמנויות

תל אביב היא עיר תוססת ולשמחתנו, המודעות לבריאות עולה גם בקרב תושביה. זה המקום להתחיל להיכנס לכושר, לחשוב על הגוף והנפש וליהנות משיעורים עם הדרכה מקצועית. סטודיו פילאטיס מכשירים סניף תל אביב צפון ישן מצויד במכשירים חדישים, מתקדמים ולצד כל אלה עומד צוות מקצועי ומנוסה שיכול לעזור לכל אחד להשיג את מטרותיו. מעבר ליתרונות של הסטודיו הנוכחי אלו היתרונות של האימון:

  • חיזוק שרירי ליבה – שרירי הליבה הם קבוצת השרירים העמוקים התומכים בעמוד השדרה ובאיברים הפנימיים. עבודה על שרירי הליבה חשובה לצורך שמירה על יציבה נכונה, מניעת כאבי גב ושיפור הביצועים הספורטיביים.
  • שיפור הגמישות – פילאטיס מכשירים בסניף תל אביב צפון ישן מציע אימון ותרגול אשר מוביל להגברת הגמישות, יוצר מתיחה והארכה של השרירים ובכך עוזר לגמישות הכללית שלנו. האימון מאפשר להתמודד עם פעולות שונות ומגוונות במהלך היום יום.
  • הפחתת כאבי גב – רבים מאיתנו חשים כאבי גב וזאת כתוצאה ממתח יום יומי, ישיבה מרובה ושרירים חלשים שלא תומכים בפעילויות השונות שלנו. פילאטיס מכשירים תל אביב צפון ישן כולל תרגול לחיזוק שרירי הגב כשהתוצאה יכולה להיות הפחתה משמעותית של הכאב.
  • שיקום מפציעות – יש לציין כי פילאטיס מכשירים מתאים לכולם אך אלו שעברו פציעות או מתמודדים עם מצבים פיזיים לאורך זמן יחוו שיפור משמעותי תוך זמן קצר. השיפור מתבטא במרחב התנועה, רמות הכאב שפוחתות וביכולת לחזור לפעילות.
  • שיפור הכושר הגופני – אחד היתרונות המשמעותיים של האימון הוא בעבודה על מספר קבוצות שרירים בו זמנית. התוצאה היא שיפור הכוח הכללי, כוח מתפרץ, קואורדינציה ותודות להפחתת כאב והרחבת התנועה יכולת לבצע פעילות יום יומית בצורה מיטבית.
  •  הפגת מתחים – תרגול פילאטיס מכשירים כולל לא רק פעילות פיזית אלא גם פעילות המתמקדת בנשימות ולכן התרגול מוביל להפגת מתחים. ישנה משמעות רבה לנשימה נכונה במהלך האימון וזאת כדי להשיג את התנועה המיטבית וגם את הפחתת המתח בגוף.

 

פילאטיס מכשירים תל אביב צפון ישן למתחילים ומתקדמים

אל שיעורי פילאטיס מכשירים בסניף תל אביב הצפון הישן מגיעים מתחילים אשר מעולם לא נחשפו לשיטה. הם מגלים עולם אימונים חדש, מותאם אישית, שמאפשר להם להתקדם בקצב הנכון ביותר עבורם. לשיעורים יכולים להגיע גם מתאמנים שמכירים את עולם הפילאטיס וכן מתאמנים מעולמות שונים אשר רוצים להגביר את ההישגים שלהם, להשיג גמישות גבוהה ולשפר את התפקוד הגופני הכללי.

כל אחד, ללא קשר לגיל ולרמת הכושר, יכול למצוא את עצמו מרוויח מהאימון. ברור כי ישנם יתרונות רבים לאימון כשהשאלה שלנו יכולה להיות איך אפשר לבחור את הסטודיו הנכון. כדי למצוא את המקום שמתאים לנו כדאי קודם כל להסתכל על תגובות של מתאמנים ולהתרשם ממה שאחרים אומרים על המקום. כמובן, חשוב מאד ליצור קשר, לברר מיהם המדריכים, מה הרקע שלהם ומהי המומחיות שלהם בכל הנוגע לפציעות ספורט.

סטודיו פילאטיס מכשירים מקצועי צריך להציע שיעורים ברמות משתנות או לפחות להציע התאמה של התרגילים השונם לרמה האישית ולמגבלות בריאותיות. כל אלה חשובים כשמבחינת הטווח הארוך יש למצוא מקום שיכול להציע שיעורים בשעות שמתאימות לנו, לבדוק את המקום ולראות שהוא נקי ונגיש ולבקש להירשם לתקופת ניסיון לפני שאנחנו מתחייבים לטווח הארוך. 

 

טיפים למצטרפים לאימוני פילאטיס מכשירים

אימוני פילאטיס מכשירים תל אביב צפון ישן יכולים להיות הדבר הטוב ביותר שנעניק לגוף שלנו. במטרה להפוך את האימון לחוויה כדאי לאמץ את הטיפים הבאים:

  1. בחירת מקום שיתאים לנו מבחינת נגישות, שעות פעילות ועם צוות מדריכים שיוכל לענות על שאלותינו
  2. הקשבה לגוף לכל אורך הדרך, התייעצות בנוגע לתנועות לא נוחות, הקפדה על שתייה ומנוחה
  3. הגעה עם בגדים נוחים לאימון כשהעיצוב לא באמת חשוב כל עוד אנחנו יכולים לנוע בקלות 
  4. שמירה על יציבה לכל אורך הדרך, גב ישר, ראש מורם באימון אך כדאי לאמץ את הכללים גם מחוץ לסטודיו
  5. סבלנות היא הסוד כאשר תרגול לאורך זמן מוביל תמיד לתוצאות שנראות ומורגשות נפלא
  6. הקפדה על נשימה נכונה והתייעצות עם המדריכים בכל ספק לאורך האימון 
  7. הגעה אלינו אל FIT STUDIO המציעים אימונים בסביבה מתקדמת, תומכת ונוחה.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: