fbpx

מאמן כושר אישי ברמת השרון

מאמן כושר אישי ברמת השרון אצל fit studio

Слой 1

אנשי המקצוע המיומנים של סטודיו FIT רמת השרון מסייעים לכל אחד מהלקוחות לשפר הן את הביצועים האישיים בתחום הכושר הגופני והן את הביצועים הכלליים בעבודה ובעסקים. זאת באמצעות פיתוח הגוף, שיפור הכושר, שיפור הנשימה והגברת יכולת הריכוז. אימוני כושר אישי נועדו בראש וראשונה לשפר את התפקוד הכללי של הגוף. בדרך כלל, אחת התוצאות היותר משמעותיות של כושר גופני טוב, היא הגברת יכולת הריכוז של המתאמן. כשיכולת הריכוז גבוהה יותר, אפשר להתמקד טוב יותר הן בביצוע מטלות מקצועיות והן בטיפול בעסק, למי שיש לו עסק משלו. מאמן כושר אישי ברמת השרון ובכלל מסייע לכל מי שמשתמש בשירותים שלו להשיג את כל המטרות הללו והרבה יותר.

תמונות מתוך האימונים האישיים

Слой 1

.01

היתרון האישי שלכם

היתרון האישי שלכם – לפני הכל, אנו מבצעים הערכה של המצב הכושר והבריאות שלכם ולאחר מכן, אנו תופרים לכם תוכנית אימונים בהתאמה אישית.

.02

אפקטיביות

אפקטיביות היא שם המשחק – במהלך האימון האישי תבצעו מגוון עצום של תרגילים אפקטיביים שלא הייתם מכירים באימון רגיל, תוך כדי אימון פונקציונלי יעיל חכם וחסכוני בזמן.

.03

חבילת אימונים בול בשבילכם

חבילת אימונים בול בשבילכם – לכל אחד שמגיע אלינו יש חבילת אימונים שמתאימה לו אישית. אתם יכולים לרכוש חבילה של 5, 10, 20 ו-50 אימונים אישיים, אנו מאפשרים לכם לפרוס את החבילה בתשלומים נוחים ושווים

personal training
nsd

הגיע זמן לשדרג את עצמך

כל אחד והסגנון שלו

אורח החיים המודרני הוא לחוץ, מהיר ותובעני. יחד עם זאת, העלייה ברמת החיים מאפשרת ואפילו מחייבת כל אחד לשפר את הביצועים האישיים ולשמור היטב על הכושר. יחד עם זאת, בהעדר האפשרות להתאמן בשעות ובימים מסודרים כמקובל, האפשרות היחידה להתאמן בצורה סדירה היא לשכור את השירותים הטובים של  מאמן כושר אישי ברמת השרון ובכלל. בשורות הבאות נרחיב את היריעה ונסביר כל מה שאפשר על חדר כושר ברמת השרון ועל האפשרות להתאמן יחד עם מאמן אישי. מה התועלת באימוני כושר ואיך הם תורמים ליכולת לשפר את הביצועים בכל שאר תחומי החיים? מה זה בעצם מאמן כושר אישי ואיך פועלת השיטה? למה חשוב למצוא את בעל המקצוע האיכותי ביותר? להלן התשובות.

תהליך האימון עם מאמן כושר אישי ברמת השרון

כאמור, מאמן כושר אישי הוא בעל מקצוע מיומן שעובד עם כל לקוח באופן אישי ופרטני. מדובר בהתאמת תוכנית אימונים אישית לכל מתאמן, ובמעקב צמוד אחרי הביצועים וההתקדמות שלו מבחינת הכושר הגופני.

  • שלב ראשון – בדיקת המתאמן וקביעת הצרכים שלו: בשלב הזה, מאמן כושר אישי ברמת השרון בוחן את היכולות של המתאמן וקובע את מצב הכושר הגופני שלו. זאת, על מנת לבחון את המשך הדרך ואת הצרכים של הלקוח בתחום זה.
  • בניית תוכנית אימונים: בשלב הבא, מאמן הכושר בוני תוכנית אימונים בהתאמה מיטבית יכולות ולצרכים של הלקוח. חשוב להדגיש כי התוכנית כאמור לוקחת בחשבון בין השאר את מצבו הפיזי של המאמן וכן בעיות פיזיולוגיות ספציפיות שלו.
  • מעקב אחרי המתאמן: בשלב הזה, המאמן האישי עוקב אחרי המתאמן ובוחן את ההתקדמות שלו. זאת, תוך המאמת התוכנית שנקבעה מראש לקצב ההתקדמות הספציפי של המתאמן.
  • שמירה על הכושר: אחרי שהמתאמן מגיע לרמת הכושר הרצויה, מלאכתו של מאמן כושר אישי רמת השרון איננה מסתיימת. מהרגע הזה, התפקיד שלו הוא לשמור על הקיים. בד בבד, המאמן האישי בונה תוכנית להתקדמות עתידית אפשרית.

היתרון הגדול של מאמן כושר אישי, טמון בעובדה שהוא יכול להתאים את האמונים הפרטניים ליכולת ההתקדמות של הלקוח. זאת, בניגוד למצב באימונים קבוצתיים, שבהם המתאמן צריך להתאים את עצמו לרמה הממוצעת, עם היתרונות והחסרונות הטמונים בכך.

היתרונות של מאמן כושר אישי

כאמור, מאמן כושר אישי ברמת השרון ובכלל אמון על קביעת היכולת של המתאמן, ובהמשך על קביעת קצב האימונים וקצב ההתקדמות של המתאמן.

  1. שיטות אימון: מאמן הכושר האישי מתאים בצורה מיטבית את שיטות האימון הטובות ביותר עבור המתאמן באופן ספציפי. מה שעובד עבור אדם אחד, לא יעבוד אבור אדם אחר. מאמן כושר אישי יודע לבצע את ההתאמה בצורה מדויקת.
  2. עזרי אימון: גם בעניין זה, יש למאמן הכושר האישי הרבה מה לומר. התאמת עזרי האימון עשויה לשפר בצורה מהותית את הביצועים ואת היכולות של המתאמן. מאמן הכושר מבצע את ההתאמה בשיטת ניסוי ותעייה, או על בסיס היכרות קודמת עם המתאמן והיכולות שלו.

באופן עקרוני מרבית האנשים שעוסקים באימוני כושר, ברמה כזאת או אחרת של אינטנסיביות, חווים מידה כזאת או אחרת של התקדמות. עבור חלק מהם, ההתקדמות בכיתת הלימוד והאימון היא איטית, מנגד, יש רבים שעבורם ההתקדמות עלולה להיות מהירה מדיי. מאמן כושר אישי ברמת השרון ובכלל מתאים את קצב ההתקדמות ליכולת של הלקוח. מהבחינה הזאת, אין ספק שלנוכחות של מאמן אישי עשויה להיות השפעה חיובית מאד. בנוסף, באימון אישי המאמן מזהה מהר מאד כשלים וטעויות של המתאמן, מתקן אותם באופן שמזרז בסיכומו של עניין את ההתקדמות שלו לקראת מטרות מוגדרות מבחינת הכושר הגופני.

מאמן כושר אישי ברמת השרון אצל פיט סטודיו

אם יש לכם עניין לטפח את הגוף ולשפר את היכולות הפיזיולוגיות והקוגניטיביות שלכם אתם בהחלט במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של FIT STUDIO – רשת סטודיו בוטיק לאימונים ברמת השרון, יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים וההעדפות שלכם ויתאימו עבורכם את האימונים הנכונים עבורכם.

הגיע זמן לשדרג את עצמך

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: