fbpx

אימון פונקציונלי הרצליה

אימון פונקציונלי הרצליה עם FIT studio

אם אתם מחפשים אימון פונקציונלי הרצליה פיט סטודיו היא המקום הטוב ביותר לחזק בו את הגוף, לשפר את רמת האימון ולעבוד על מספר יעדים מקבילים כמו כוח, קואורדינציה, סיבולת ומהירות. FIT Studio מזמין אתכם לסטודיו הכושר האיכותי ביותר בסביבה – קרוב לבית, בקבוצות קטנות ובאווירה הכי מהנה בעיר. הצטרפו אלינו לאימון הקרוב או צרו עמנו קשר ונשמח לספק לכם פרטים נוספים. 

SURFSET

אימון דינמי המדמה גלישה על גלשן גלים המשתמש באלמנטים של יציבה, עבודה על שרירי הליבה, קואורדינציה ואינטרוולים. העבודה על הגלשן דורשת מאמץ שוטף, דבר המסייע לחיטוב ולשריפת קלוריות מוגברת. בין 500-900 קלוריות באימון.

SPECIAL תחנות

אימון תחנות ״ספיישל״, משתנה משבוע לשבוע, בשילוב רצועות ה-TRX

בטן, ישבן, ירכיים TRX

אימון TRX מצויין המתמקד בחיטוב האיזורים הבעייתים

yoga vinyasa

משמעות השם "יוגה" בסנסקריט היא איחוד, והכוונה היא שעל המתרגל להיות במודעות ובחיבור טהור להוויה. התרגול עובד על הפן הגופני והנשימתי לצד הפן הנפשי. ‎🕉בכל הנוגע לכושר גופני ורוגע, היוגה משחקת תפקיד משמעותי! על קצה המזלג - היא מחזקת את הגוף, מגבירה את הגמישות, תורמת לירידה במשקל, עוזרת להפחית לחץ ודכאון, מועילה לכאבי גב ובטן, בנוסף, מחקרים מצאו שהיא מפחיתה את הסיכון למחלות לב ומטפלת בסכרת ולחץ דם‎.

Intervals

אימון אינטרוולים הינו אימון המשלב אלמנטים של כוח ואירובי בעצימות גבוהה בזמנים משתנים תוך הפוגות משתנות בין סט לסט שמאפשר לנו לשרוף המון קלוריות, מחקרים מראים כי אימוני אינטרוולים מדרבנים את הגוף לשרוף יותר קלוריות בשעות שלאחר האימון. מתאים לכל רמות הכושר

ריצה לכל הרמות

תמיד חלמתם לרוץ? עכשיו זה הזמן! מתאים לכל רמות הכושר 🙂 האימונים משלבים אימוני טכניקות ריצה, אימוני חיזוק וכוח תוך כדי הקניית הרגלי ריצה וחיים בריאים.

Trampo fitness

שיעור עיצוב וחיזוק על טרמפולינה בשילוב משקולות וגומיות, מפחית את רמת השומן בגוף מעצב את הרגליים, הירכיים, הבטן, הזרועות והמותניים, מגביר את הגמישות ומחזק את סבולת השריר.

CORE Pilates

שיעור עיצוב גוף המתמקד בהארכת שרירים ושיפור טווחי התנועה באופן דינאמי וסטטי, תוך שימוש בטכניקות מגוונות ומתקדמות למתיחות. חיזוק בטווח המלא של השריר, תוך דגש על שרירי הליבה וזרימה תנועתית

HIIT

אימון אירובי דינאמי המפעיל את כל שרירי הגוף בעזרת רצועות, משפר את מצב הרוח ושורף שומנים. שריפת קלוריות מוגברת בטווח של 48 שעות לאחר האימון.

PUMP

שיטת אימון קבוצתי בליווי מוסיקה אנרגטית וסוחפת. אימון ה-PUMP מחטב את הגוף על ידי שימוש מיטבי במשקולות ובתרגילי משקולות שנבנו על ידי מומחי בריאות וכושר

Shape&Barre

אימון בעזרת הבר, למראה ארוך גמיש שרירי וחטוב, האימון בנוי מרצפים של תרגילי בר במספר חזרות גבוה, על מנת להגיע למקסימום תוצאה לכל קבוצת שרירים בגוף.

FITBOX

אימון קיקבוקס משולב עם אלמנטים של כוח ועבודה על כל שרירי הגוף

Pilates Barre

שיעורי הבר הם שיעורים סקסיים, אנרגטיים וכייפים. הטכניקה מפגישה את עולם הריקוד עם עולם הפילאטיס בשילוב מוזיקה ואימון דינאמי. השיעור בנוי מרצפים של תריגילי בר במספר חזרות גבוה כדי להגיע למקסימום תוצאה בכל קבוצת שרירים בגוף.

GYM

אימון חיזוק וחיטוב באמצעות המכשור המתקדם שיש בתוך חדר האימונים האישיים בסטודיו- הרגשה של אימון אישי בקבוצה קטנה.

BODY SHAPE

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף באופו מאוזן כנגד התנגדות. עיצוב קלאסי עם נגיעה מודרנית תוך שילוב אביזרים כגון: גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים בודי בר לשיפור סיבולת, כח וגמישות

POWER

אימון דינאמי המתמקד בעבודה 360 על כל שרירי הגוף

TABATA

אימון אינטרוואלים המתבצע בסטים של 4 דקות, המורכבים מ-20 שניות של אינטרוואלים ו10 שניות של מנוחה. שריפת קלוריות מוגברת עד 72 שעות לאחר האימון

פילאטיס מכשירים

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

PILATIX

אימון למשך 50 דקות בו משלבים מגוון תרגילי פילאטיס לחיזוק שרירי הגוף, שיפור היציבה והגמישות תוך שימוש ברצועות האימון TRX הנותנים לאימון זווית ייחודית שלא ניתנת בשיעור פילאטיס רגיל.

אקולייזר

שני ״בארים״ המבטיחים עבודה על כל שרירי הגוף בצורה הפשוטה והמאתגרת ביותר ותורמים לחיטוב הגוף בצורה המקסימלית

אימון פונקציונלי הרצליה ויתרונותיו

אימון פונקציונלי משתמש בשיטת אימונים מקובלת ופופולרית שמגיעה אלינו מעולמות השיקום והתפקוד (Function), בהם המטרה לחזק את הגוף ולשמור על הבריאות לאורך זמן. האימון מורכב ממספר גדול של תנועות בהן משתתפות במקביל מספר קבוצות שרירים, כך שהוא בעל אופי תנועתי ודינמי, המשלב תנועות יומיומיות אותן כולנו מבצעים כמו הליכה, פשיטה, דחיסה או כפיפה.

עיקר התכלית באימונים הפונקציונליים היא ללמד את הגוף לעבוד בהרמוניה, כך שכל פעולה פשוטה – בין אם מדובר בהרמה של פריטים ובין אם בפשיטה או הרחקה, תבוצע מתוך תפקוד איכותי של כל קבוצות השרירים השותפות לתהליך. הודות לסדרת התנועות המורכבות במסגרת האימון, ניתן לשפר גם את היציבה, הקואורדינציה וסיבולת לב-הריאה.

 

אימון פונקציונלי בהרצליה: האם הוא עדיף על אימוני חדר כושר "רגילים"?

אימונים ספציפיים בחדר הכושר שאותם מבצעים בצורה רפיטטיבית כמו למשל הרמת משקולות או ריצה על ההליכון, מתמקדים בקבוצת שרירים אחת ויחידה בכל אימון. לעומתם, האימון הפונקציונלי משתמש בתנועות הגוף ובעזרים מגוונים כדי לייצר תנועה גדולה המערבת כמה קבוצות שרירים מקבילות, כמו למשל עבודת זרועות, כתפיים וגב באמצעות חבלים או קאטלבלס, במקביל לתרגילים כמו סקאווט ולאנצ'ים בהם משולבים שרירי פושטי הירך, העכוז, הארבע ראשי ושריר התאומים גם יחד.

המטרה העיקרית באימונים פונקציונליים היא ליצור תנועה פונקציונלית – כלומר תנועה שמביאה לאיזון בתפקוד השרירים, חיזוקם, עלייה בסיבולת וכושר התנועה ופיתוח טווח תנועה איכותי.  במסגרת אימון פונקציונלי הרצליה ניתן להרכיב סדרת תרגילים ומטרות לפי הגיל והמצב הבריאותי, כך שהתרגילים יעזרו לשיקום ולהימנעות עתידית מפציעות, עם בניית כוח הדרגתית.

 

עבודה פונקציונלית בסטודיו הכושר

אם עולמות האימון הפונקציונלי משתמשים בתנועות יומיומיות כמו למשל קימה וישיבה כדי להשיג יציבות ותמיכה נכונים מכל קבוצות השרירים – מדוע שנבחר לבצע אותם דווקא בחדר הכושר?

בשאלה הזו אנו כסטודיו כושר מוביל בהרצליה וברמת השרון נתקלים לא פעם, מול מתאמנים חדשים שתוהים למה דווקא כאן עדיף לתרגל, אם אפשר לעשות זאת גם בבית, בפארק ובכל מקום אחר.

אז כדי להבהיר את יתרונותיו של אימון פונקציונלי הרצליה אצלנו בסטודיו, לפניכם טבלה המרכזת מספר יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר:

אימונים פונקציונליים בחדר הכושר

אימונים פונקציונליים בבית או בפארק

אופציה לעלייה בעומסי ההתנגדות בהדרגה

עומסי התנגדות נמוכים בעבודה עצמית

מרחב תנועתי גדול

מרחב תנועתי מוגבל בשל שטח המקום

שימוש בציוד הסטודיו המגוון

שימוש בציוד שיש בנמצא או הצורך לרכוש ולנייד אותו בכל אימון

שמירה על בטיחות ובריאות הגוף בעבודה

העדר בקרה על פעילות הגוף, הוספת אתגר ופיקוח על התחושה האישית של המתאמנים

 

הציוד שבו משתמשים באימונים פונקציונליים

בסוג אימון זה נרצה להגיע לביצוע יעיל ואיכותי מתרגיל לתרגיל ולכן נדרש גירוי גדול יותר לשרירים בהתאם להתקדמות האישית. זוהי הסיבה שמתאמנים מבחינים בחדר הכושר ברמות מעורבות של תרגילים, כאשר חלק מהמתאמנים מסתפקים במשקולת יד קטנה לתרגיל שיווי משקל ואחרים כבר נתלים עם רצועות כדי לבצע שכיבות סמיכה בהתנגדות עוצמתית.

דרך אימון פונקציונלי הרצליה תוכלו ללמוד כיצד לעבוד עם מגוון עצום של אביזרים כמו כדורים, משוכות, שקי חול, שיפועים, רצועות, פיתות, בוסו ואפילו עבודה ללא אמצעים המשלבת למשל תרגילי מזרון או התנגדות שמקורה בעבודה מול המאמן/ עבודה בזוגות בשיעור קבוצתי.

נציין כבר עכשיו שמכיוון שזוהי תורת אימונים שדוגלת בכל מה שלקוח מעולמות היומיום, אמצעים כמו גומייה או משקולת מוט נחשבים פחות "טהורים" לסוג זה של אימון, משום שאינם משתתפים בחיים השגרתיים של רובנו. ויחד עם זאת, כאשר מתאמנים זקוקים לעבודה יעילה יותר במצבים כמו רוטציה, התנגדות בעמידה או פיצוי של צד אחד כתוצאה מאי סימטריה, ניתן לשלב אותם במסגרת האימונים ולהביא לתוצאה מצוינת תוך זמן קצר.

 

בשורה התחתונה

אימונים פונקציונליים מקבילים במידה רבה לפעולות שאנו מבצעים מידי יום: ישיבה על כיסא, משיכת הגוף בכדי לעלות במדרגות, כפיפה כדי להרים דבר מה ועוד. אימון פונקציונלי הרצליה מיועד לשיפור חוזק ותפקוד הגוף בכל המנחים, במקביל לשמירה על בריאות טובה, לשיקום מפציעות, תיקון יציבה, ליקויים גופניים שונים ועוד.

זהו ספורט איכותי, מהנה ודינמי בו כולם מוזמנים להשתתף – גברים ונשים, צעירים ומבוגרים, ספורטאים וחובבים. הודות לאפשרות לאתגר את קבוצות השרירים השונות, מושגת לאורך זמן תמיכה יעילה יותר במטרות כמו הפחתה במשקל, חיטוב, עלייה במסת שריר או הסיבולת, שיפור הקואורדינציה ומהירות התנועה.

הגיע זמן לשדרג את עצמך

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: