fbpx
Asset

סטודיו פיט הרצליה מציג

פעילויות לילדים רמת השרון

המקום המושלם לפעילויות לילדים הוא FIT STUDIO. עם שלל חוגים לילדים שמועברים על ידי מדריכים מקצועיים מנוסים, הילדים לומדים להקשיב לגוף שלהם, מפתחים את הביטחון העצמי, מתחזקים והופכים את אורח החיים הבריא לכיף. 

ecta
pse
girl
pse
ecta
Poly

חוגי ספורט וכושר לילדים

אנחנו ב-FIT STUDIO מזמינים אתכם למפגש התנסות בחוג הכושר המהנה שלנו לילדים ונוער – שעה בה נפגשים ילדים מבתי ספר שונים, מתנסים באתגרים ומשחקים שונים ולומדים כיצד להפעיל נכון את הגוף, לקדם את הרוח והנפש ולרכוש מיומנויות וכלים לחיים.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, לתת לילדיכם את האימונים הטובים בעולם!
Rectangle
Rectangle
Ellip

בעולם שכולו דיגיטלי, חשוב לנו להוציא את הילדים מהמסכים ולחשוף אותם לפעילות בריאה, ספורטיבית, חוויתית ומהנה.​

בהתאם לתו הסגול

icon-2

טווח גילאים רחב

icon-3

אימון לאורח חיים בריא

icon-4

מאמן ילדים מוסמך

icon-5

הקניית הרגלי תזונה

Boy
le
lli

חוגי הספורט שלנו לילדים

הילדים שלכם עסוקים? צופים? כדורגל/כדורסל?

על חוגי הילדים של FIT STUDIO אף אחד לא מוותר!
הירשמו עכשיו והילדים שלכם יגלו עולם ומלואו… כי לילד שלך מגיע קצת יותר..

אימון ניסיון און דה האוס 🙂

חוגים בסטייל אחר

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

העיר רמת השרון מציעה לילדים שלל אפשרויות והזדמנויות ללמידה וצמיחה. פעילויות לילדים רמת השרון נעות בין טיולים ומשחקים בפארק לחוגים שמחזקים את הגוף והנפש. חוגי ספורט שונים לא רק מפתחים את הילדים מבחינה פיזית אלא גם רגשית, חברתית ובונים את הביטחון העצמי.

כהורים, כשאנחנו בוחרים את הפעילות עבור הילדים שלנו אנחנו חושבים כיצד אנחנו יכולים להזיז אותם מהמסך ולעשות זאת כשכולם נהנים. החדשות הטובות ביותר הן שאפשר ליהנות מכל העולמות, לבלות תוך כדי פעילות ולהפוך את הזמן מחוץ לבית (ולמסך) לזמן איכות והתפתחות.

 

חשיבות פעילויות לילדים רמת השרון

ישנן כל כך סיבות לחפש אחר פעילויות לילדים ברמת השרון. כמובן, חשוב לבחור את הפעילות המתאימה (ועל כך נכתוב מיד) כשאנחנו יכולים לראות כי הפעילות תורמת מבחינות שונות:

  • התפתחות פיזית – כל פעילות פיזית יכולה לבנות שרירים, לחזק את חגורת הכתפיים, לשפר את שיווי המשקל, מקדמת את הבריאות של הילד ומפתחת את הביטחון העצמי.
  • התפתחות רגשית – פעילות פיזית וחברתית מסייעת לילדים להתמודד עם מצבים רגשיים שונים, להכיר את הרגשות שלהם ולהתמודד איתן ולפתח מיומנויות חדשות שמסייעות להם ביום יום.
  • התפתחות קוגניטיבית – פעילויות המשלבות בין תנועה לבין חשיבה חשובות להתפתחות הקוגניטיבית. ישנן דרכים שונות ומהנות לפתח את הקוגניציה כשפתיחת אפשרויות היא המפתח לכך.
  • התפתחות חברתית – פעילויות לילדים ברמת השרון שמתבצעות בקבוצה מסייעות לנושא החברתי. הן מאפשרות לילדים להכיר אחרים, ללמוד לשתף פעולה, ליצור קשרים חברתיים ולעבוד על התקשורת.
  • בריאות כללית – בהתאם לפעילות ישנן כאלה שיכולות לבנות עם הילד בסיס איתן לבריאות. בתוך כך פעילויות פיזיות וחוגי ספורט אשר משלבים מפגשי תזונה שמלמדים את הילדים לאהוב אוכל בריא.

 

9 טיפים לבחירת הפעילות המתאימה לילדים

ישנן שלל פעילויות לילדים רמת השרון והשאלה האמיתית היא איזו מבין כל הפעילויות הכי מתאימה לילד או לילדה שלנו. ברור כי לכל ילד תחומי עניין שונים, יכולות שונות וגם לנו, ההורים, יש מגבלות והעדפות. תשעת הטיפים הבאים יעזרו לעשות את הבחירה שכולם ייהנו ממנה.

גיל הילד

אחד הנושאים החשובים הוא להתאים בין הפעילות לבין הגיל של הילד. יש לזכור כי הפעילות צריכה להתאים לגיל ההתפתחותי של הילד וכי מה שמתאים לבני 5 לא בהכרח יתאים לגילאי 10. כמו כן יש לשים לב כי הפעילות מיועדת באופן ספציפי לקבוצת הגיל של הילד. 

תחביבים ומשיכה טבעית

הפעילות הנבחרת צריכה להתאים לילד ויש להביא בחשבון כי לא כולם מתחברים לאותו החוג. עם זאת אם המטרה שלנו, ההורים, היא לחבר את הילד לתחום מסוים, עלינו למצוא את המסגרת שתלהיב אותו. המשיכה הראשונית של הילד לפעילות יכולה להיות החיבור החשוב ביותר שתימשך חודשים ארוכים.

פעילויות לילדים רמת השרון עם תקציב מותאם

ישנן כל כך הרבה פעילויות לילדים ברמת השרון שכל אחד יכול למצוא את האחת שמתאימה לו כשאחד הדברים שיש לשים לב אליו הוא העלויות. רצוי למצוא את הפעילות שאפשר להתמיד בה לאורך זמן וזאת כדי שהילדים גם ילמדו מהי התמדה וגם כדי שהם יוכלו ליהנות לאורך תקופה מהפעילות המהנה.

לוחות זמנים 

בבחירת חוג או פעילות לילדים יש לחשוב על הזמינות ועל היכולת שלנו להתמיד. כדאי שהפעילות תהיה בזמן שהילדים מרגישים בנוח לצאת מהבית (לא עייפים מדי לאחר בית הספר) ולא מאוחר מדי כדי שהם לא יהיו עייפים. כמובן, חשוב שהפעילות תהיה בשעה שנוחה להורים מבחינת הסעות כך שכולם יוכלו להתמיד.

מיקום הפעילות 

נכון שישנן שלל פעילויות שיכולות להיות מלהיבות לילדים אך אם היא רחוקה מדי כנראה יהיה קשה להתמיד בה. על הפעילות להיות בסביבה ולדרוש נסיעה סבירה גם עבור הילדים וגם עבור ההורים. כדאי גם לבדוק כי המקום מציע גישה נוח לתחבורה ציבורית ואם יש צורך בכך גם חניה בקרבת מקום.

מזג האוויר

פעילות פיזית יכולה להיות מעולה אך לא תמיד אפשר לרוץ, לקפוץ ולשחק בחוץ. הגשם ממש לא מתאים לבילוי בחוץ והשמש עלולה להיות חמה מדי ויש להגן על הילדים מפניה. לכן, בעיקר בפעילות ספורטיבית מהנה כדאי לחשוב על סביבה סגורה שמתאימה לכל מזג אוויר לכל אורך השנה.

בטיחות מעל הכול

נקודה זו היא מהותית כשבכל בחירת פעילויות לילדים רמת השרון יש לבדוק את המקום בו מתבצעת הפעילות, צוות המדריכים, ההכשרה שלהם ולוודא כי כולם מקפידים על כללי הבטיחות. כמובן, אין זה אומר שאי אפשר לרוץ, לקפוץ וליהנות, אך אפשר לעשות זאת בסביבה מתאימה.

פעילות חברתית

כדאי מאד לנצל את ההזדמנות לפעילות חברתית ובכך לעזור לילד לא רק לפתח את היכולות האישיות שלו אלא גם את הקשרים החברתיים. לא זאת בלבד אלא שילדים נוטים ליהנות יותר כשהם בחברה, עם חברים שהם כבר מכירים או חדשים.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: