fbpx
Asset

סטודיו פיט הרצליה מציג

פעילויות לילדים בהרצליה

FIT STUDIO מזמינים אתכם לחוגי ספורט וכושר לילדים ונוער, באווירה דינמית, מעניינת, חברותית, מגוונת ובטוחה. הצטרפו לאימון ניסיון בסטודיו המוביל בשרון לקידום ספורט ובריאות כבר עכשיו!

ecta
pse
girl
pse
ecta
Poly

חוגי ספורט וכושר לילדים

אנחנו ב-FIT STUDIO מזמינים אתכם למפגש התנסות בחוג הכושר המהנה שלנו לילדים ונוער – שעה בה נפגשים ילדים מבתי ספר שונים, מתנסים באתגרים ומשחקים שונים ולומדים כיצד להפעיל נכון את הגוף, לקדם את הרוח והנפש ולרכוש מיומנויות וכלים לחיים.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, לתת לילדיכם את האימונים הטובים בעולם!
Rectangle
Rectangle
Ellip

בעולם שכולו דיגיטלי, חשוב לנו להוציא את הילדים מהמסכים ולחשוף אותם לפעילות בריאה, ספורטיבית, חוויתית ומהנה.​

בהתאם לתו הסגול

icon-2

טווח גילאים רחב

icon-3

אימון לאורח חיים בריא

icon-4

מאמן ילדים מוסמך

icon-5

הקניית הרגלי תזונה

Boy
le
lli

חוגי הספורט שלנו לילדים

הילדים שלכם עסוקים? צופים? כדורגל/כדורסל?

על חוגי הילדים של FIT STUDIO אף אחד לא מוותר!
הירשמו עכשיו והילדים שלכם יגלו עולם ומלואו… כי לילד שלך מגיע קצת יותר..

אימון ניסיון און דה האוס 🙂

חוגים בסטייל אחר

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

פעילויות לילדים בהרצליה – מידע נוסף

פעילות גופנית היא עניין חשוב למבוגרים ולילדים כאחד. אבל מתי מומלץ להתחיל? אילו פעילויות לילדים הן הכי אהובות על הילדים? ומה באמת צריך לבדוק לפני שמתחילים? פיט סטודיו מגיש באהבה את כל מה שאתם ההורים צריכים לדעת בנושא.

מדוע חשוב "להזיז" את הילדים?

פעילויות לילדים בהרצליה בתחום הכושר חשובות ממספר היבטים מרכזיים: פיתוח מיומנויות התנועה, כוח סיבולת, יציבה נכונה, דימוי גוף חיובי, קואורדינציה, משמעת, נחישות, התמדה ומעל לכל – אורח חיים בריא, מטיב ומאוזן.

כל אלה מולידים צורך בפעילות גופנית בכל גיל, כבר מהילדות המוקדמת. מאמץ גופני וקוגניטיבי כמו רכיבה על אופניים, ריצה, רכיבה, קפיצה, תרגילים ואפילו יציאה לגני השעשועים מקדמים הן את מיומנויות הגוף והן את הנפש, המחשבה והתודעה. וככל שילדכם נהנים מהם יותר, כך הם נמצאים בסיכון מופחת להשמנה, צבירת הרגלים לא בריאים וניהול אורח חיים יושבני עתיר מסכים.

אלא שאידיאלים לחוד ומציאות לחוד. ובסופו של יום, רוב ההורים מתמודדים עם המעבר של ילדיהם בשלב מסוים לעולם המקוון שמטפח שגרה נינוחה על הספה, בליווי חטיפים והרגלים פחות רצויים. האם יש דרך לנהל את המאבק מבלי להיקלע לויכוחים אינסופיים שבהם ילדכם חשים שהם "נאלצים" לרצות אתכם?

הילדים לא מתעניינים בפעילות גופנית? כך תעודדו אותם:

כלל האצבע בבחירת פעילויות לילדים הוא להתמקד בפעילות גופנית שהילדים שלכם באמת מתחברים אליה: משחקי כדור כמו טניס, כדורגל או כדורסל, ריקוד, אמנות לחימה, אימוני הגנה עצמית ועוד. לכל ילד וילדה, בן ובת נוער יש מאפיינים ספציפיים שנקשרים באחד מעולמות הכושר והספורט, כך שכל שנותר לעשות הוא פשוט לעודד אותם למצוא את הקשר ולתחזק אותו למשך תקופה.

גם אם אתם נמצאים כעת בשלב החיפושים אחר פעילויות לילדים בהרצליה ונכשלים מלעניין את המתבגרים או הילדים שלכם, זכרו: ילדים לא מביעים שום עניין בדבר שאיננו מסקרן, מלהיב או מעניין אותם. ולכן עליכם להתמקד בפעילויות שמשלבות ספורט, לצד שגרה חברתית, תחרותית, מעצימה ומתגמלת.

הדרך לבחור חוג כושר איכותי

פעילויות לילדים הרצליה לפי הגיל

לפני שתרשמו את ילדכם לחוג הכושר הקרוב, חשוב שתבדקו את ההתאמה שלו לגיל הנוכחי של ילדכם, הן מבחינת ההכשרה של המאמנים בחדר הכושר, הן מבחינת סוג המתקנים בהם מבוצע שימוש והן מבחינת טווח הגילאים של יתר המשתתפים.

סוג המאמן והגישה שלו

חשוב גם לבחון את הגישה של מאמן הקבוצה או המדריך: האם מדובר בגורם נעים וסימפטי שנראה שילדים מסוגלים להתחבר אליו? האם מדובר באדם שמספק משובים חיוביים ונותר סבלני גם כשהקבוצה תוססת? האם מדובר במאמן שדואג לגיוון, לבטיחות וכמובן לרווחת הילדים ולערך המוסף? כיצד הוא מגיב להפרעות או חריגה מנהלי האימון? האם הוא נמנע מהעמסה לא תקינה על השרירים? האם הוא מעביר אימון בצורה חווייתית שמספקת אתגר ועניין לאורך זמן?

מעקב אחר רמת העניין של ילדכם

שימו לב במקביל למוטיבציה של ילדכם להמשיך להתאמן. הסוד כאן הוא איזון ומידתיות – העדר מוטיבציה יצביע על חוסר חיבור אמיתי לסוג הפעילות שנבחרה, בעוד שעודף מוטיבציה עשוי להביע התמכרות שתביא לאימוני יתר, פגיעה ביכולות הגופניות ופציעות.

פעילויות לילדים בהרצליה לצורך שמירה על גיוון לאורך זמן

פעילות לילדים בהרצליה בגילאים צעירים אמורה לכלול עבודה על כל האיברים בצורה מאוזנת. ולכן אם ילדכם נוטה לתחום ספציפי כמו למשל שחייה שמגרה בעיקר את פלג הגוף העליון, מומלץ לעודד פעילות משלימה גם לפלג הגוף התחתון, או לוודא שהיא קיימת במסגרת אימוני השחייה. כדורגל מנגד, מתעלם במובנים רבים משרירי פלג הגוף העליון ולכן בחוגים רבים לגילאים הצעירים הוא יכלול גם תרגול של עבודת ידיים, למשל ליד השער.

המלצה נוספת היא למצוא פעילויות לילדים בהרצליה שיש בהן קפיצות, שינויי כיוון ומשחוק – כל אלה מפתחים את מערכת העצבים, תורמים לחיזוק מערכת החיסון ומסייעים רבות לתהליכי קבלת החלטות. שלא במקרה, אימונים מהסוג הזה בהכרח תורמים ומקדמים ילדים שסובלים מבעיות יציבה, קואורדינציה, קשב וריכוז או קשיים בנשימה.

כך תשכנעו את הילדים לוותר על המסך ולהגיע לחדר הכושר:

  1. שילוב בין שניים או יותר סוגי פעילויות לילדים, כדי להעשיר את היכולות והמיומנויות, לחשוף את ילדכם לתחומים שונים ולהתנסות בכמה אפשרויות עד שתיבחר המתאימה ביותר.
  2. עידוד הילדים לפעילות ספורטיבית שגרתית כמו עלייה במדרגות במקום מעלית, הליכה ברגל במקום נסיעה ברכב ומשחקים בגן או הפארק הפתוחים יחד.
  3. הגדלת מסגרת הזמנים שבה המשפחה מבצעת פעילות גופנית, כמו טיול בטבע, רכיבה על אופניים, חתירה בסירה, משחקי כדור ותחרויות בים או בבריכה ועוד.
  4. יצירת הסכמה למגבלת שעות מותרות לצפייה בטלוויזיה או זמן על המחשב. אפשר לכלול בתוכה גם זמן שבועי מיוחד לצפייה פעילה כמו Just Dance האהוב או משחקי קונסולה שדורשים הזזת ידיים ורגליים.
  5. מצאו חברים שנכונים לקיים שגרה שכזו במקביל – הילדים שלכם וגם אתם תפיקו מכך מוטיבציה משותפת וגם הנאה מרובה יותר.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: