fbpx
Asset

סטודיו פיט רמה"ש מציג

פילאטיס
מכשירים קאנטרי רמת השרון

סביבת האימון הנקייה והבטוחה בישראל.

ecta
pse
ecta

אימון פילאטיס מכשירים קאנטרי רמת השרון יקח אתכם לרמה הבאה ברמת הסיבולת, הגמישות וכמובן – בריאות הגוף והנפש. אנו שמחים להציג בפניכם את אימוני הפילאטיס בסניף הקאנטרי שלנו, בהם תמצאו צוות מדריכים שדואג לכם ומתאים את האימון לכל אחד ואחת באופן אישי.

שיעור ניסיון ללא עלות! מס׳ מקומות מוגבל!

פילאטיס בקאנטרי רמה"ש

אימון פילאטיס מכשירים בקאנטרי מתבצע בסטודיו מתקדם ומאובזר שבו מיטות פילאטיס – אלה הן מיטות אימון מקצועיות ושטוחות שמחליקות אחורה וקדימה, הכוללות מספר קפיצים משתנה לטובת ההתנגדות של הגוף.

בנוסף תמצאו אצלנו בסטודיו גם כיסאות פילאטיס שמיועדים לתרגילים המבוצעים בישיבה, גומיות באורכים ובדרגות התנגדות שונות, טבעות לאחיזה נוחה לביצוע תרגילי זרועות ורגליים, מכשירי יציבה שונים כמו מדרגות, גלגל, כדור ועוד.

עובדות חשובות על פילטאטיס מכשירים

תרגילי הפילאטיס הקלאסיים שפותחו במטרה לחזק את הגוף ולהרגיע את הנפש, עברו מקצה שיפורים משמעותי במרוצת השנים וכיום מבוצעים בסדרת תנועות ובעזרת מכשירים ייחודיים, במטרה להשיג תנועה נכונה ומבוקרת, לשלוט במעבר בין מנחים וכל זאת תוך כדי אימון הדרגתי שמקדם את בריאות וחוסן הגוף ומונע כאבים פיזיים ומגבלות תנועתיות.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, לתת לכם את האימונים הטובים בעולם!
le

סטודיו בוטיק
בסטייל אחר

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

פילאטיס מכשירים קאנטרי רמת השרון: למי זה בכלל מתאים?

תחום הפילאטיס העדכני תומך במנח גוף טבעי בכל המנחים, כך שהגוף נותר בסידור איבריו באופן זהה לזה שבמנח עמידה. גישה זו מאפשרת להוסיף עוד ועוד וריאציות לתרגילים הקיימים, כך שהתרגול מתאים בראש ובראשונה לאנשים שמעוניינים באימון מגוון על מספר גדול מאוד של חלקי גוף ומכוונים להשלמת הפעילות האירובית עם תרגול אנאירובי מקצועי, או לשיפור היציבה של הגוף, ריפוי מפציעות קודמות וקידום הבריאות הפיזית והנפשית ללא כל קשר.

תרגילי הפילאטיס בסטודיו פיט מבוצעים תוך כדי התנגדות שנובעת מכוח משקל הגוף, במטרה לעצב את השרירים, לחזק את הגוף וללמוד כיצד לעבוד ולנוע בצורה נכונה. פילאטיס מכשירים אכן מביא לחיטוב יעיל יותר של הגוף בתוך מספר חודשים ומתאים גם לבנייה ולפיסול השרירים, בדגש על חיזוק שרירי הבטן, הישבן, הירכיים והזרועות.

אימון קבוע של פילאטיס מכשירים בקאנטרי רמת השרון, מביא להימנעות ממחלות מפרקים ובעיות קוגניטיביות, מניעת כאבי גב וקשיים בשינה, מטפח גמישות ויציבה ולכן מספק תמיכה אידיאלית לכל אימון אחר המבוצע במאמץ מוגבר (למשל ריצה, הרמת משקולות, רכיבה על אופניים וכו').

אנו מזמינים את כל תושבי רמת השרון וגם תושבי הרצליה הסמוכה להתרשם מסטודיו האימונים שלנו בקאנטרי העירוני ולשלב את אימוני פילאטיס המכשירים עם מגוון אימונים מתקדמים ומקצועיים – כולם מתקיימים בקבוצות קטנות ביחס אישי ועל ידי טובי המאמנים.

כל יתרונות האימון ששווה להכיר

·       עלייה בסיבולת הגוף

התרגול בפילאטיס מכשירים מביא להתפתחות של סיבולת פיזית ומנטלית גבוהה יותר, משיעור לשיעור ואפילו מתרגיל לתרגיל. העלייה בסיבולת מתרחשת כתוצאה מהנחישות וההתמדה הנדרשת להשלמת כל תרגיל לפי מספר החזרות הנדרש עבורו, עם צמצום ההפסקות מתרגיל לתרגיל.

כך, הטיפוח של השרירים נמשך ברציפות ומצמצם את החולשה והעייפות שלהם בתום מאמץ יומיומי נמוך הרבה יותר.

·       הפחתת כאבים

פילאטיס לא מיועד רק לתרגול למטרות חיטוב הגוף, אלא בעיקר למודעות ולשליטה במנחים ובתנועות יומיומיות, כמו ישיבה, כיפוף, הרמה, הרחקה, פשיטה ועוד. מודעות זו מסייעת להימנעות עתידית מפציעות ופגיעות ומתפקדת כ"בולם זעזועים" יעיל. משיעור לשיעור הביצועים המשתפרים מוסיפים להגדיל את המודעות לתנועתיות נכונה והתרגול שלה ובכך מצטמצם משמעותית הסיכון לפגיעות ולנזקים גופניים.

·       טיפוח גמישות הגוף

אם רציתם להגמיש את הגוף, לספק לו תנועה רכה, נוחה וזורמת, להביא לאורך תנועה יעיל ולהימנע מקיצור של השרירים – פילאטיס מכשירים קאנטרי רמת השרון הוא המקום המושלם לעשות זאת. הפילאטיס משלב בין חוזק לגמישות כדי ליצור תנועה ארוכה ואפקטיבית בכל מפרקי הגוף, מה שמקדם את התפקוד הגופני באימון מסוגים נוספים, משפר את היציבה וגם תורם לתחזוקת הגוף גם בגיל המבוגר.

·       שיקום וריפוי מפציעות קודמות

פילאטיס מכשירים נחשב כיום לאימון הגופני הטוב ביותר לתמיכה בעמוד השדרה, הכתפיים ופלג הגוף העליון שנוטים להישמט פנימה כתוצאה מפציעות, צליעה ופגיעות צוואר וגב. באימון ניתן ללמד את הגוף כיצד להתייצב ולהתיישר, להסתגל לשינויים במתיחת הגוף ובמעבר בין מנחים ולחזק את שרירי הצוואר והגב ולהבין כיצד לשלוט בהם כדי להפחית בכאבים ולהתרפא.

פילאטיס מכשירים קאנטרי רמת השרון – בואו לחזק את הגוף!

פילאטיס מכשירים הוא מתנה לכל אדם שרוצה לשמור ולחזק את הגוף, הנפש, הבריאות ורמת הכושר. אם אתם מעוניינים לחזק את שרירי הליבה, ללמוד כיצד להקשיב לגוף ולחבר בינו לבין הנפש, לסגל תנועות נכונות שישפרו את הגמישות, להשתקם מפציעה קודמת וגם להשיג מראה גוף מחוטב ומוצק יותר – זהו המקום הנכון ביותר להיות בו.

אנחנו בסטודיו פיט מזמינים אתכם לאימוני פילאטיס מכשירים בקאנטרי רמת השרון – סטודיו בוטיק לאימונים מתקדמים, בקבוצות קטנות ובליווי המקצועי ביותר. בואו להתרשם מהפעילות שלנו בסטודיו ולהצטרף למשפחת המתאמנים המדהימה שלנו, שנהנית מאימונים מגוונים וברמה הגבוהה ביותר.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: