fbpx

פילאטיס מכשירים צהלה

אימוני פילאטיס מכשירים צהלה רשת FIT סטודיו

Слой 1
מיטת פילאטיס אפקט

אוהבים לעשות פעילות גופנית בונת שריר,מחזקת רצועות,משפרת יציבה ומרוממת נפש?

פילאטיס מכשירים
בקבוצות קטנות


שיעור ניסיון ללא עלות! מס׳ מקומות מוגבל!

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

logoB

אימוני פילאטיס מכשירים

Слой 1
פלאטיס
snif
2
פילאטיס
שיטת הפילאטיס
studio_bottom

הגיע זמן לשדרג את עצמך

וקבלו אימון ראשון מתנה

שיעורי הפילאטיס

בעולם האינטנסיבי שלנו חשוב לדעת גם לעצור לרגע, לחשוב על עצמנו ולהשקיע בבריאות האישית. לכל המתגוררים במרכז, פילאטיס מכשירים צהלה מהווה הזדמנות נהדרת לאימון גופני באווירה ידידותית ובהתאמה לכל רמת קושי. הכוח של המכשירים לוקח את כל המתאמנים צעד אחד קדימה וכל זאת תוך שמירת איזון גוף נפש, להשגת מקסימום תוצאות במינימום לחץ.

פילאטיס מכשירים הוא הרבה יותר ממכון כושר, הוא המקום לבחור אליו מהכאוס, מהלחץ ולהתחבר מחדש לעצמנו. זה לא רק אימון, זהו אורח חיים המקדם כוח, גמישות ואיזון תוך שיפור הבהירות הנפשית והרווחה הרגשית. בצהלה יכולים להשתתף באימונים חובבי פילאטיס מכשירים ותיקים ואלו שרק מתחילים את דרכים ורוצים לגלות את הקסם של התרגול.

כל מכשיר מקדם את הבריאות

ישנם שני סוגי אימוני פילאטיס כאשר המכשירים מיועדים לשפר את חוויית האימון ולמקסם את התוצאות. שיטה זו יעילה עבור אנשים שמעולם לא היו בכושר ועבור אלו שהכושר הוא חלק בלתי נפרד מחייהם. המכשירים מאפשרים להגיע לתוצאות מדויקות יותר ובך לשמור על הגוף שלנו. אל האימונים יכולים להגיע מתאמנים ברמות שונות כולל לאחר פגיעות (אך בכל מקרה של מגבלה יש ליידע את המדריכים מראש כדי שיתאימו את האימון בצורה המיטבית).

התרגול בסטודיו מתאים לכל מי שמעוניין לגוון את האימונים, לחטב את הגוף, לשפר את היציבה, ליישר את הגב ואפילו להשתקם מפציעה. המכשירים מהווים כלי אולטימטיבי לכל אלו שרוצים להשיג יותר כשהם מציעים רבגוניות באימונים. יש לציין כי אלו לא מכשירי כושר מסורתיים אלא מכשירים שנועדו להפעיל מספר קבוצות שרירים בו זמנית ולייעל כל תנועה בצורה שנעשית במקום. 

היתרונות של פילאטיס מכשירים בסניף צהלה

בנוסף ליתרונות הגופניים, פילאטיס מכשירים בצהלה מציע גם יתרונות נפשיים ורגשיים. ההתמקדות בנשימה ותשומת הלב לאני הפנימי שלנו עוזר להפחית את המתח ומקדם את תחושת השלווה הפנימית. כשאנחנו מבצעים תרגילים מתוך כוונה ומודעות, מתחזקת תחושה עמוקה של חיבור לגוף ותחושה אנרגטית של חיוניות. תרגול פילאטיס ממלא אותנו באנרגיה ועוזר לנו לאמץ בשמחה את התנועתיות. בנוסף לכך בצהלה אפשר ליהנות מיתרונות רבים ובהם:

  • הנחיית מומחים – צוות מדריכים מיומנים עומדים לרשות המתאמנים במסגרת פילאטיס מכשירים צהלה. הידע הרב שהמדריכים צברו יחד עם הניסיון האישי מספקים הכוונה ותמיכה בהתאמה אישית ככל שנדרש. כך מובטח שכל מפגש שלנו עם המכשירים יוביל אותנו קדימה אל עבר המטרות האישיות שהגדרנו.
  • ציוד חדיש – גם כשמדובר בפילאטיס מכשירים יש לבחור באילו שיובילו את המתאמנים לתוצאות הטובות ביותר. כאן כל מכשיר נבחר בקפידה תוך הבנה כי הוא יוכל להציע את האימון האיכותי והפונקציונלי ביותר. ישנם מכשירים שונים הנמצאים בשימוש בפילאטיס כשלכל אחד יש ייעוד כולל יצירת התנגדות, תמיכה, תיקון יציבה ועוד.
  • אימוני פילאטיס מכשירים צהלה מקיפים – פילאטיס מכשירים מעניק הזדמנות לאימון לכל קבוצות השרירים. שילוב של אימון התנגדות, תרגילי גמישות וטכניקות לחיזוק הליבה. אימוני פילאטיס הם הזדמנות מצוינת לכל אלו מאיתנו שרוצים להשיג תוצאות מקסימליות באימון אחד. גם לשפר את הכוח, גם להשיג סיבולת לב ריאה וגם להגביר את הגמישות.
  • שיקום פציעות – בין אם מדובר על החלמה מפציעה ובין אם התמודדות עם מצב כרוני, פילאטיס מכשירים הוא תרגול שיכול להוביל אותנו קדימה במסע השיקום. הנקודה היחידה שיש להקפיד עליה היא להודיע למדריכים לפני האימון הראשון על הפציעה או ההתמודדות וזאת כדי לקבל אימון מותאם בדיוק לצרכי השיקום.
  • חיבור גוף ונפש – פילאטיס מכשירים בצהלה הוא אימון פיזי שמאפשר לטפח את החיבור בין הגוף לנפש. במהלך האימונים ישנו דגש רב על הנשימה, על המודעות למה שמתרחש בגוף כשהתרגול עוזר להפחית את המתח, לשפר את יכולת המיקוד ובאופן כללי את התחושה בחיי היום יום. המדריכים שמים דגש על כל האספקטים של הפילאטיס.
  • תמיכה וקהילה – אפשר כמובן להתאמן לבד אבל אימון בקבוצה מאפשר להתחבר לקהילה של אנשים ממש כמונו שרוצים להשקיע בגוף ובנפש. החיבור עם אנשים בעלי תפיסה דומה ממלא באנרגיות ועוזר בימים בהם יש פחות מוטיבציה מהרגיל. זה המקום למצוא עידוד בכל יום, אחווה והשראה שלוקחת אותנו צעד קדימה. 

להגיע לסטודיו פילאטיס מכשירים צהלה ולהיכנס למסע חדש

פילאטיס מכשירים סניף צהלה נותן לנו הזדמנות להתניע את שגרת הכושר החדשה שלנו. התרגול מאפשר לנו להתחבר לגוף ולנפש, לטפל בפציעות ישנות ומהתקופה האחרונה ולעשות זאת בסביבה תומכת עם מדריכים מקצועיים שמכירים היטב את המכשירים ועולם ההדרכה. בצהלה יכולים להתאמן ותיקים בעולם הפילאטיס, מתחילים, צעירים ומבוגרים וכולם יכולים להגיע להישגים משמעותיים תוך זמן קצר.

FIT STUDIO מציעים הרבה יותר מאימון פילאטיס מכשירים. זה המקום ליהנות מצוות מקצועי, אווירה אנרגטית, קהילה תומכת ולהשיג הרגשה טובה. הסטודיו מאובזר ברמה גבוהה ונועד לצעירים ומבוגרים שמוצאים כאן לא רק מקום להתאמן בו אלא בית של ממש. זה הזמן להרגיש טוב יותר ולהצטרף לאימוני פילאטיס מכשירים.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: