fbpx
Asset

סטודיו פיט הרצליה מציג

מאמנת כושר אישית הרצליה

טל: 03-6565345

ecta
pse
pse
ecta
Poly

אודות האימונים האישיים

אם אתם מחפשים שינוי בהרגלי החיים, אשת מקצוע שתסייע לכם לשמור על בריאות טובה, להיכנס לכושר, להתחזק ולהתחטב– מאמנת כושר אישית הרצליה מבית FIT STUDIO תעבוד איתכם אחד על אחד באופן מקצועי ותסייע לכם להגיע לתוצאות.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, האימונים הטובים בעולם מתחילים כאן!
Rectangle
Rectangle
Ellip

אימונים אישיים בסטייל אחר

.01

היתרון האישי שלכם

היתרון האישי שלכם – לפני הכל, אנו מבצעים הערכה של המצב הכושר והבריאות שלכם ולאחר מכן, אנו תופרים לכם תוכנית אימונים בהתאמה אישית.

.02

אפקטיביות

אפקטיביות היא שם המשחק – במהלך האימון האישי תבצעו מגוון עצום של תרגילים אפקטיביים שלא הייתם מכירים באימון רגיל, תוך כדי אימון פונקציונלי יעיל חכם וחסכוני בזמן.

.03

חבילת אימונים בול בשבילכם

חבילת אימונים בול בשבילכם – לכל אחד שמגיע אלינו יש חבילת אימונים שמתאימה לו אישית. אתם יכולים לרכוש חבילה של 5, 10, 20 ו-50 אימונים אישיים, אנו מאפשרים לכם לפרוס את החבילה בתשלומים נוחים ושווים

כל אחד והסגנון שלו

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

סטודיו פיט, המעפילים 15 רמה"ש.
טל: 03-6565345

די זהו, עד כאן. הגעתם כבר למסקנה שאתם מוכרחים לשנות את אורחות החיים ולשפר את בריאותכם. ומה עכשיו? אחת האופציות הפופולריות בהן אפשר להשתמש היא להתחיל להתאמן עם מאמנת כושר אישית הרצליה, שתשלב בין סגנונות אימון שונים, תרגילים לחיזוק הגוף והסיבולת וכמובן הסתגלות להרגלים חדשים כמו שגרה תזונתית, ישיבה ועמידה נכונים.

למה דווקא אימון כושר אישי?

לאימונים מול מאמנת אישית יש לא מעט יתרונות, הראשון שבהם הוא מידת האינטימיות שבה השיעורים מבוצעים. מתכונת פרטית מאפשרת לאנשים שעד כה חששו להתאמן בקבוצה להתחיל לזוז בקצב שלהם ולשתף את המאמנת בלבטים, מטרות וצרכים אישיים.

האינטראקציה האישית מול גורם מקצועי מסייעת להגיע לתוצאות מיטביות גם הודות למתן טיפים, פידבקים ועידוד מנטלי שלא ניתן לספק במינון הרצוי בתוך קבוצה. ומעבר לכך, מאמנת כושר אישית בהרצליה היא הכתובת הטובה ביותר למימוש פוטנציאל הכושר הגופני שלכם, על ידי גיבוש תוכנית בהתאמה אישית לרמת הכושר, המטרות והמאפיינים האישיים. תוכנית שכזו תבטיח לכם לא רק אימון אפקטיבי, אלא גם הנאה וסיפוק אמיתיים מהתהליך.

היתרונות הגדולים בעבודה עם מאמנת כושר אישית הרצליה:

השגת יעדי כושר חדשים

הפחתת משקל, שמירה על משקל תקין, עלייה במסת שריר, חיטוב ועיצוב, עלייה בסיבולת לב-ריאה וכל יעד נוסף שתרצו להגיע אליו.

שיפור התפוקה הגופנית

מסגרת האימונים בנויה כך שהיא מפקחת ומנטרת את יעילות הגוף בעבודה ובמנוחה לאורך זמן. כך ניתן לחזק את המערכת החיסונית, בריאות הלב וכלי הדם, להרוויח גמישות, יציבה נכונה, קואורדינציה טובה, תנועתיות תקינה, סיבולת ועוד.

שמירה על בריאותכם האישית

מאמנת כושר אישית הרצליה מתאימה למתאמנים עם צרכים רפואיים/ בריאותיים ספציפיים ולכן לוקחת חלק בטיפול והפתרון לצרכים אלה.

התמדה לאורך זמן

אחת "הצרות" של מתאמנים היא נשירה כעבור תקופה. בשל מסגרת האימונים האישית והצמודה עם מאמנת הכושר לעומת זאת, מתרחשת התמדה לאורך זמן רב יותר, המלווה במוטיבציה גוברת ככל שרף האימונים עולה ואיתו גם המסוגלות והתחושה הכללית.

פעילות גופנית נכונה

באמצעות עזרים, הנחיה נכונה, השגחה מקרוב על פעילותכם ושימוש בטכניקות מתאימות, ניתן להשיג תנועתיות נכונה לגופכם ובריאותכם ולשמור עליו מפני פציעות.

נוחות וחיסכון בזמן

אימוני כושר אישיים אינם תלויים בחברי קבוצה נוספים ונערכים בימים ובשעות שמתאימים אך ורק לכם. מאמנת כושר אישית הרצליה תמצא את תוכנית האימונים הטובה ביותר עבורכם, שמתחשבת גם בסביבת האימונים הרצויה, תדירות האימונים הרלוונטית וסוג ההנחיה שאתם מחפשים.

חברה לעת צרה

מעבר להתפתחות הגופנית, אימון כושר אישי מוכוון גם לצמיחה אישית, לאתגרים חדשים ולאינטראקציה עם גורם ששומר על המורל הגבוה והמוטיבציה. האימון האישי מעניק מסגרת תמיכה בזמן אמת לכל דבר שתזדקקו לו ומסייע לכם לגלות בעצמכם תובנות חדשות.

מאמנת כושר אישית בהרצליה לנשים

נשים לאחר לידה, שעברו פציעה, הסובלות ממצב בריאותי מסוים או שרוצות להתחיל להתאמן לראשונה בחייהן, מוצאות את אימוני הכושר האישיים כמסגרת המתאימה ביותר. מדובר בכלי אפקטיבי לא רק עבור מי שרוצה להסתגל למציאות בריאה בשוטף, אלא גם אמצעי להשגת יעדים ממוקדים לטווח הקצר, כמו למשל ירידה במשקל לקראת אירוע, חיזוק שרירי האגן אחרי לידות, שיפור גמישות במטרה להתגבר על פציעה קודמת וכדומה.

נשים גם מוצאות במאמנת האישית כמישהי שאפשר לשמור עמה על תקשורת פתוחה וכנה גם בנושאים משיקים, למשל מגבלות או חששות שונות. כאשר המאמנת נותרת מחויבת עבור המתאמנות שלה גם במובנים אלה, האימונים הופכים מרצף תרגילים מסוים לקשר אישי שמתבסס על יחסי אמון קרובים ומביא לעלייה משמעותית בתוצאות בסופו של דבר.

בשורה התחתונה על מאמנת כושר אישית הרצליה:

חדר הכושר מלא במתקנים טובים וביוטיוב אפשר למצוא אינספור סרטוני הדרכה. ויחד עם זאת ועל אף כל אלה – כמעט דבר איננו יכול להחליף אימון אישי שמתבצע במתכונת סגורה, מצומצמת ומותאמת בדיוק למידותיו של כל מתאמן. במסגרת האימון האישי תוכלו להציג בכנות מקסימלית את המטרות האישיות ולתת את המושכות לגורם מקצועי שימצא את הדרך האופטימלית להשיג אותן.

אימוני הכושר האישיים הם מסגרת מחייבת שכרוכה בליווי צמוד, עצות טובות ושמירה על בריאותכם הכללית לכל אורך הדרך. אם אתם זקוקים להדרכה קרובה, לגורם מקצועי שינחה אתכם בכל צעד וילמד אתכם כיצד להתאמן נכון, לאדם מלא מוטיבציה שיראה את המכלול שאתם ויתאים לכם תוכנית אימונים מדויקת – מאמנת כושר בהרצליה היא הכתובת הנכונה. לשיחת ייעוץ ולהתרשמות ממערך האימונים שלנו ב-fit studio, צרו קשר ונשמח לפגוש אתכם.

על האימונים שלנו

Fit sudio הינו סטודיו בוטיק לקידום הכושר והבריאות, הפועל ברמת השרון בשלושה סניפים. הסטודיו מציע חללי אימון מקצועיים, חוגים למבוגרים ובני נוער וכן אימונים אישיים המבוססים על בניית תוכנית אימונים אישית וליווי צמוד עד להשגת כל היעדים. הצטרפו אלינו עוד היום לאימונים מלאים אנרגיה, הנאה ושינויים חיוביים

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: