fbpx
Asset

סטודיו פיט מציג

שיעורי יוגה ברמת השרון - חורף 2024

סביבת האימון הנקייה והבטוחה בישראל.

ecta
pse

STAY FIT
FOR LIFE

ecta

אודות אימוני היוגה בפיט סטודיו

אם אתם מעוניינים לחולל שינוי מדהים באורח החיים, לשפר את בריאותכם ולשמור עליה לאורך זמן, הירשמו כבר עכשיו לשיעורי יוגה ברמת השרון.
אצלנו ב-studio fit תיהנו מאימוני יוגה ברמת השרון בקבוצות קטנות, בהדרכתם של מורים מוסמכים ומנוסים. הצטרפו אלינו לשיעור ניסיון עוד השבוע.

שיעורי הסטודיו

SURFSET

אימון דינמי המדמה גלישה על גלשן גלים המשתמש באלמנטים של יציבה, עבודה על שרירי הליבה, קואורדינציה ואינטרוולים. העבודה על הגלשן דורשת מאמץ שוטף, דבר המסייע לחיטוב ולשריפת קלוריות מוגברת. בין 500-900 קלוריות באימון.

SPECIAL תחנות

אימון תחנות ״ספיישל״, משתנה משבוע לשבוע, בשילוב רצועות ה-TRX

בטן, ישבן, ירכיים TRX

אימון TRX מצויין המתמקד בחיטוב האיזורים הבעייתים

yoga vinyasa

משמעות השם "יוגה" בסנסקריט היא איחוד, והכוונה היא שעל המתרגל להיות במודעות ובחיבור טהור להוויה. התרגול עובד על הפן הגופני והנשימתי לצד הפן הנפשי. ‎🕉בכל הנוגע לכושר גופני ורוגע, היוגה משחקת תפקיד משמעותי! על קצה המזלג - היא מחזקת את הגוף, מגבירה את הגמישות, תורמת לירידה במשקל, עוזרת להפחית לחץ ודכאון, מועילה לכאבי גב ובטן, בנוסף, מחקרים מצאו שהיא מפחיתה את הסיכון למחלות לב ומטפלת בסכרת ולחץ דם‎.

ASHTANGA FLOW - אשטנגה flow

התרגול המסורתי הפופולארי בעולם ובארץ. התרגול דינאמי ועוצמתי המבוסס על נשימה עמוקה ואסאנות (תנוחות) המחזקות ומגמישות את הגוף. באימון ישנה עבודת core מיוחדת המסייעת לשמירה על יציבה נכונה, וחיזוק שרירי הגוף, הליבה והגב.

Trampo fitness

שיעור עיצוב וחיזוק על טרמפולינה בשילוב משקולות וגומיות, מפחית את רמת השומן בגוף מעצב את הרגליים, הירכיים, הבטן, הזרועות והמותניים, מגביר את הגמישות ומחזק את סבולת השריר.

CORE Pilates

שיעור עיצוב גוף המתמקד בהארכת שרירים ושיפור טווחי התנועה באופן דינאמי וסטטי, תוך שימוש בטכניקות מגוונות ומתקדמות למתיחות. חיזוק בטווח המלא של השריר, תוך דגש על שרירי הליבה וזרימה תנועתית

HIIT

אימון אירובי דינאמי המפעיל את כל שרירי הגוף בעזרת רצועות, משפר את מצב הרוח ושורף שומנים. שריפת קלוריות מוגברת בטווח של 48 שעות לאחר האימון.

PUMP

שיטת אימון קבוצתי בליווי מוסיקה אנרגטית וסוחפת. אימון ה-PUMP מחטב את הגוף על ידי שימוש מיטבי במשקולות ובתרגילי משקולות שנבנו על ידי מומחי בריאות וכושר

Shape&Barre

אימון בעזרת הבר, למראה ארוך גמיש שרירי וחטוב, האימון בנוי מרצפים של תרגילי בר במספר חזרות גבוה, על מנת להגיע למקסימום תוצאה לכל קבוצת שרירים בגוף.

יוגילאטיס

אימון עיצוב המשלב אלמנטים מעולם היוגה והפילאטיס

FITBOX

אימון קיקבוקס משולב עם אלמנטים של כוח ועבודה על כל שרירי הגוף

BODY SHAPE

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף באופו מאוזן כנגד התנגדות. עיצוב קלאסי עם נגיעה מודרנית תוך שילוב אביזרים כגון: גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים בודי בר לשיפור סיבולת, כח וגמישות

POWER

אימון דינאמי המתמקד בעבודה 360 על כל שרירי הגוף

TABATA

אימון אינטרוואלים המתבצע בסטים של 4 דקות, המורכבים מ-20 שניות של אינטרוואלים ו10 שניות של מנוחה. שריפת קלוריות מוגברת עד 72 שעות לאחר האימון

פילאטיס מכשירים

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

פילאטיס קלאסי

פילאטיס קלאסי הוא מקבץ התרגילים המקוריים של ג'וזף פילאטיס, עבודה על רפרטואר שילוב של עבודת ליבה יציבה וחיזוק המייצבים.

GYM

אימון חיזוק וחיטוב באמצעות המכשור המתקדם שיש בתוך חדר האימונים האישיים בסטודיו- הרגשה של אימון אישי בקבוצה קטנה.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, לתת לכם את האימונים הטובים בעולם!
le

סטודיו בוטיק
בסטייל אחר

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

יוגה ברמת השרון – מידע נוסף

זה לא סוד שתרגול יוגה מחזק את בריאות הגוף והנפש ולכן הפך זה מכבר לחלק משגרת יומם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. אם גם אתם מעוניינים להירשם בקרוב לשיעורי יוגה רמת השרון, המאמר הבא יציג בפניכם את כל יתרונות היוגה שחייבים להכיר:

מה מיוחד כל כך ביוגה?

אם נתייחס ליוגה ככל פעילות גופנית, נגלה בה יתרונות וחסרונות. גם את היוגה חשוב לתרגל בזהירות, דיוק וקפדנות, להקשיב כל העת לגופנו ולהיצמד להדרכה מקצועית. אבל מיד תגלו שלהבדיל מפעילויות אחרות, התועלות מאימוני יוגה ברמת השרון גבוהות פי כמה וכמה.

אחת הדרכים הטובות לבחון ולאמת את יעילותה של היוגה, היא בשדה המחקר. מאות מחקרים מוכיחים שליוגה יתרונות בריאותיים מדהימים, לרבות התפקוד שלה כמונעת מחלות, מחזקת את מערכות הגוף, מצמצמת את אחוז השומן ומעלה את מסת השריר, במקביל לשיפור בחיזוק הכללי של הגוף ובהגמשה שלו.

מחקר גדול שבוצע בשיקאגו למשל, בדק כיצד משפיעה היוגה על ספורטאים מקצועיים. הוכח כי כל הספורטאים שתרגלו יוגה באופן קבוע (26 במספר) שיפרו מהותית את ביצועיהם, להבדיל מקבוצת הביקורת שלא התמקדה באימוני יוגה וביצועיה נותרו ללא שינוי. מחקרים רבים אחרים משקפים כיצד 20-30 דקות תרגול ביום מביאים לשיפור משמעותי בתנועתיות וביציבות הגוף, כמו גם בצמצום היקפיו.

תרגול לגוף וגם לנפש: יוגה ברמת השרון

היוגה היא מסורת עתיקה בת אלפי שנים, שצמחה מהמשנה הקדומה של פטאנג'לי אותה תיעד בשפת הסנסקריט בספרו "היוגה סוטרה". משנה זו גורסת כי השקטת התודעה על ידי רצף של תנוחות (אסאנות), נשימות (פראניאמה) ומדיטציה מביאה מזור ורפואה.

למרות שחלק מהתנוחות ביוגה נראות מורכבות ומסובכות, כל אחד יכול לתרגל אותן. חשיפה נכונה ומקצועית לתנוחות, הכניסה והיציאה מכל אחת, התיקונים מהמורה והקשבה להנחיותיו מביאים לתוצאות יעילות בתוך זמן קצר. יוגה רמת השרון שמבוצעת על ידי מדריך מקצועי תעביר אתכם תהליך מהחוץ אל הפנים: תחילה תגלו כיצד תנוחות עמידה, ישיבה, פיתול, כיפוף והיפוך מאתגרות את גופכם ומעוררות אותו. בתוך זמן קצר כבר יתקבל שינוי ברמת לחץ הדם (הפחתה) ובזרימה העצבית, מה שיביא מעצמו לשיפור התפקוד של מערכת העיכול והחוסן המנטלי במצבי לחץ.

דוגמה מיוחדת להשפעות הבריאותיות של היוגה ניתן למצוא בתנוחות הפיתולים: תנוחות אלה מקלות מאוד על מכאובי גב ומשפרות בעיות שמקורן באגן ובגו. הפיתולים מעודדים זרימת דם יעילה יותר ובכך גם משככים כאבי ראש ומתחים בצוואר והכתפיים.

ניתן להתייחס גם לתרומה של תרגול יוגה ברמת השרון על שגרת חיים מטיבה ובריאה יותר: בעידן המודרני, הלחוץ והאינטנסיבי, אנו פחות ממוקדים בנפשנו וגופנו ומסתמכים על עזרים חיצוניים כדי לרפא אותם. בכך אנו מחמיצים הזדמנות לריפוי טבעי שבו הגוף לומד כיצד לנטרל את עצמו מדאגות ומכאובים. על כן חלק גדול מהמתרגלים ביוגה מתעדפים את הרפואה הטבעית וההוליסטית, שתומכת באורח חיים בריא ושמה דגש על הבריאות האישית אותה אפשר לתחזק גם לבד.

יתרונות נוספים ששווה להכיר

תרומה ניכרת לתפקוד המוח

זה בהחלט לא נשמע מופרך: תרגול טכניקות שונות של נשימה ומדיטציה, מביאים לשיפור בתפקודי המוח. היוגה מרגיעה, מפקסת ומאזנת, מה שמסייע לאנשים הסובלים ממתחים וחרדות וכן לבעלי הפרעת קשב להימנע מהסחות ולאמן את המוח להשתפר בפעולותיו.

שנת לילה מצוינת

היוגה מחזקת את הגוף ומייעלת את היציבה שלו, מה שככל הנראה הופך אותו לנינוח יותר במהלך היום ורגוע הרבה יותר אל תוך הלילה. מתרגלים מכל הרמות מדווחים על שנת לילה מוצלחת יותר מאז שנשאבו על עולמות היוגה ומייחסים זאת לשלווה ולרוגע פנימי גבוהים.

איזון ברמות הקורטיזול באמצעות יוגה ברמת השרון

מחקרים מראים כי התמדה בתרגול היוגה מפחיתה מהפרשת קורטיזול בגוף, אותו רובנו מכירים תחת השם "סטרס". כאשר הקורטיזול מאוזן, גם המתח והחרדה אינם מתקיפים ומציפים אותנו בעוצמה ובתדירות גבוהים. השפעה נוספת שנקשרת לקורטיזול ברמה תקינה היא ריפוי טבעי בדלקות.

פתרון לכאבי גב

עמוד השדרה שלנו הוא איבר רגיש ביותר, שמאופיין בתגובתיות גבוהה לכל חבלה או תנועה לא נכונה. כאבי גב נחשבים לאחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר בעולם, אותה רבים מבקשים לפתור דרך תרגול היוגה. כאן, הגמישות, הזרימה העצבית ושחרור מעומסים בגב התחתון מתרחשים דרך כל תנוחה ומפחיתים מהכאב לעתים עד כדי העלמתו לחלוטין.

ריפוי מחלות

היוגה מסתכלת על מחלות כמו טרשת נפוצה, דלקות פרקים, סוכרת, מחלות לב ואפילו סרטן כסימפטומים של מערכת גופנית לא מאוזנת. ולכן היא גורסת שבעזרת נשימות, מדיטציה, תרגולי יוגה ברמת השרון ומעבר לאורח חיים בריא וטבעי יותר, ניתן להשיג חוסן יעיל מפני מחלות אלה. מסקנות מרשימות נרשמו באוניברסיטת מיאמי בשנת 2016, כאשר תרגול היוגה הוביל לשיפור מהותי בסימפטומים של כ-140 חולי סרטן.

בשורה התחתונה

תרגול יוגה מביא לרווחה נפשית, בריאותית ורוחנית עבור כל אחד ואחת, בעיקר בעידן המודרני עתיר הלחצים והתופעות הפיזיולוגיות.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: