fbpx
Asset

סטודיו פיט הרצליה מציג

חוג כדורגל
רמת השרון

FIT סטודיו מציע חוג כדורגל עם מיטב המאמנים אשר מובילים את המשתתפים מהבנת יסודות המשחק ועד פיתוח מיומנויות מוטוריות מתקדמות. אווירת החוג מהנה ובו זמנית מעניקה מיומנויות מוטוריות, מלמדת אחריות ואת חשיבות העבודה הקבוצתית.

ecta
pse

STAY FIT
FOR LIFE

ecta

חוג כדורגל
רמת השרון בסטודיו FIT

אם גם אתם מחפשים את החוג המושלם קרוב לבית הגעתם למקום הנכון. צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים כאן באתר ואנחנו נדאג שתמצאו את החוג המתאים ביותר עבורכם.

מה עוד יש לנו בסטודיו?

SURFSET

אימון דינמי המדמה גלישה על גלשן גלים המשתמש באלמנטים של יציבה, עבודה על שרירי הליבה, קואורדינציה ואינטרוולים. העבודה על הגלשן דורשת מאמץ שוטף, דבר המסייע לחיטוב ולשריפת קלוריות מוגברת. בין 500-900 קלוריות באימון.

SPECIAL תחנות

אימון תחנות ״ספיישל״, משתנה משבוע לשבוע, בשילוב רצועות ה-TRX

בטן, ישבן, ירכיים TRX

אימון TRX מצויין המתמקד בחיטוב האיזורים הבעייתים

yoga vinyasa

משמעות השם "יוגה" בסנסקריט היא איחוד, והכוונה היא שעל המתרגל להיות במודעות ובחיבור טהור להוויה. התרגול עובד על הפן הגופני והנשימתי לצד הפן הנפשי. ‎🕉בכל הנוגע לכושר גופני ורוגע, היוגה משחקת תפקיד משמעותי! על קצה המזלג - היא מחזקת את הגוף, מגבירה את הגמישות, תורמת לירידה במשקל, עוזרת להפחית לחץ ודכאון, מועילה לכאבי גב ובטן, בנוסף, מחקרים מצאו שהיא מפחיתה את הסיכון למחלות לב ומטפלת בסכרת ולחץ דם‎.

ASHTANGA FLOW - אשטנגה flow

התרגול המסורתי הפופולארי בעולם ובארץ. התרגול דינאמי ועוצמתי המבוסס על נשימה עמוקה ואסאנות (תנוחות) המחזקות ומגמישות את הגוף. באימון ישנה עבודת core מיוחדת המסייעת לשמירה על יציבה נכונה, וחיזוק שרירי הגוף, הליבה והגב.

Trampo fitness

שיעור עיצוב וחיזוק על טרמפולינה בשילוב משקולות וגומיות, מפחית את רמת השומן בגוף מעצב את הרגליים, הירכיים, הבטן, הזרועות והמותניים, מגביר את הגמישות ומחזק את סבולת השריר.

CORE Pilates

שיעור עיצוב גוף המתמקד בהארכת שרירים ושיפור טווחי התנועה באופן דינאמי וסטטי, תוך שימוש בטכניקות מגוונות ומתקדמות למתיחות. חיזוק בטווח המלא של השריר, תוך דגש על שרירי הליבה וזרימה תנועתית

HIIT

אימון אירובי דינאמי המפעיל את כל שרירי הגוף בעזרת רצועות, משפר את מצב הרוח ושורף שומנים. שריפת קלוריות מוגברת בטווח של 48 שעות לאחר האימון.

PUMP

שיטת אימון קבוצתי בליווי מוסיקה אנרגטית וסוחפת. אימון ה-PUMP מחטב את הגוף על ידי שימוש מיטבי במשקולות ובתרגילי משקולות שנבנו על ידי מומחי בריאות וכושר

Shape&Barre

אימון בעזרת הבר, למראה ארוך גמיש שרירי וחטוב, האימון בנוי מרצפים של תרגילי בר במספר חזרות גבוה, על מנת להגיע למקסימום תוצאה לכל קבוצת שרירים בגוף.

יוגילאטיס

אימון עיצוב המשלב אלמנטים מעולם היוגה והפילאטיס

FITBOX

אימון קיקבוקס משולב עם אלמנטים של כוח ועבודה על כל שרירי הגוף

BODY SHAPE

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף באופו מאוזן כנגד התנגדות. עיצוב קלאסי עם נגיעה מודרנית תוך שילוב אביזרים כגון: גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים בודי בר לשיפור סיבולת, כח וגמישות

POWER

אימון דינאמי המתמקד בעבודה 360 על כל שרירי הגוף

TABATA

אימון אינטרוואלים המתבצע בסטים של 4 דקות, המורכבים מ-20 שניות של אינטרוואלים ו10 שניות של מנוחה. שריפת קלוריות מוגברת עד 72 שעות לאחר האימון

פילאטיס מכשירים

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

פילאטיס קלאסי

פילאטיס קלאסי הוא מקבץ התרגילים המקוריים של ג'וזף פילאטיס, עבודה על רפרטואר שילוב של עבודת ליבה יציבה וחיזוק המייצבים.

GYM

אימון חיזוק וחיטוב באמצעות המכשור המתקדם שיש בתוך חדר האימונים האישיים בסטודיו- הרגשה של אימון אישי בקבוצה קטנה.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, לתת לכם את האימונים הטובים בעולם!
le

סטודיו בוטיק
בסטייל אחר

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

כדורגל הוא אחד מענפי הספורט שנמצאים בצמיחה ובשל האופי הישראלי, השמש שבחוץ והיתרונות הרבים שלו, הוא נחשב לפופולארי בארץ. חוג כדורגל רמת השרון מאפשר לילדים באזור להצטרף למיליוני ילדים בעולם שכבר פיתחו אהבה למשחק, ללמוד אותו מהיסוד, לפתח מיומנויות וללמוד ליהנות מפעילות אקטיבית בקבוצה.

משחק הכדורגל הוא הרבה יותר מאשר ריצה אחר כדור וניסיון בעיטה לשער. הוא דורש סיבולת גבוהה של לב-ריאה, פיתוח מוטוריקה גסה, שיתוף פעולה וראיית טובת הקבוצה על פני טובת היחיד. חוגי כדורגל פותחים בפני המשתתפים עולם מרגש ומאפשר להם להיכנס לכושר תוך כדי משחק. החוג נותן הרבה יותר מאשר לימוד חוקי המשחק כשהוא מביא איתו יתרונות רבים נוספים.

 

היתרונות הבולטים של חוג כדורגל רמת השרון

ישנם יתרונות רבים לחוגי ספורט ובוודאי חוג כדורגל. מעבר לעובדה שמדובר באחת מפעילויות הספורט הפופולאריות והאהובות גם כאן בישראל, ישנן עוד סיבות רבות להצטרף לחוג:

  1. יתרונות בריאותיים – כדורגל הוא משחק מהיר שקורים בו דברים שונים ומגוונים. השחקנים רצים, קופצים, משנים כיוון במהירות, עוצרים וחוזרים לתנועה. כל אלו משפרים את בריאות הלב וכלי הדם כשהחוג כולל תרגולים שונים כולל מסלולי ריצה, טכניקות הגנה, עידוד מהירות, פיתוח כוח וסיבולת. 
  2. מוטוריקה – אמנם כדורגל הוא משחק הדורש עבודת רגליים אך הוא דורש גם פיתוח מיומנויות מוטוריקה ובמיוחד תיאום עין-רגל ואפילו יד. הכדורגל משפיע לטובה על מערכות שונות כשהוא מסייע לפתח עבודת גוף שנראית בתחילה מורכבת אך תודות לחוג הופכת לאפשרית.
  3. עבודת צוות – ישנן פעילויות ספורט אשר מתבצעות באופן עצמאי אך חוג כדורגל רמת השרון פותח הזדמנות ללמוד מהי עבודת צוות, כיצד מנהיגות משפיעה על התוצאה ולקיחת אחריות. העבודה המשותפת הכרחית להצלחה במשחק ובמיוחד בקרב ילדים מדובר על יתרון בעל משמעות רבה.
  4. משמעת – פיתוח מיומנויות בכדורגל דורשת חזרה על התרגילים פעם אחר פעם. המשתתפים בחוג מבינים את חשיבותה של המשמעת העצמית ומבינים כי ככל שהם מתקדמים יותר כך הם יכולים להגיע להישגים גבוהים כשזוהי תכונה שהם לוקחים איתם גם לחיים עצמם.
  5. עבודה מנטלית – ספורט הוא פלטפורמה מצוינת לבניית קשיחות מנטלית והבנה כי לא תמיד אנחנו חייבים להצליח. הדרך להתקדם היא לנסות, להתמיד והכדורגל מהווה הזדמנויות רבות להבין לשמור על קור רוח, להתמודד עם לחץ ולהתמקד במה שהכי חשוב באותו הרגע.
  6. פיתוח קשרים – הכדורגל מלמד את השחקנים לא רק להסתכל על ההישגים העצמיים שלהם אלא גם לבדוק מה קורה סביבם. הם דואגים לאחר, מבינים שאף שחקן לא יכול לנצח את המשחק לבדו ולומדים לקבל את האחר ולפתח קשרים עם השחקנים שסביבם.
  7. מחויבות חוג כדורגל רמת השרון לילדים

  8.  הוא קודם כל חוג מהנה אך מעבר לכך הוא גורם למשתתפים לפתח מחויבות, לעצמם, למשחק ולשאר הקבוצה. מדובר ביכולת לקבל אחריות למה שמתרחש תוך הבנה כי אי אפשר לשלוט בכל המשחק. 
  9. הנאה – כל פעילות ספורט צריכה להיות מהנה כדי להתמיד בה. כדורגל הוא משחק פופולארי ולא במקרה כשהפעילות עצמה, שיתוף הפעולה והשילוב בין ספורט לחשיבה, כולם יחדיו יוצרים אווירה שמובילה למוטיבציה שבונה כושר גופני.

 

מוטוריקה, תחרותיות בריאה ושיתוף פעולה

כדורגל הוא משחק כדור ללא מגע בין השחקנים. אין התמודדות בכל מה שקשור למגע פיזי בין השחקנים וכבר בתחילת הדרך כל אחד צריך ללמוד כיצד לבצע חסימה, רדיפה ופעולות נוספות בלי לפגוע באחרים. כדי לשחק יש צורך בבגדי ספורט רגילים ונעליים מתאימות אך מעבר לכך אין צורך בציוד כבד או מסובך. האווירה חוג כדורגל היא של קבלה, אהבה לספורט ושיתוף פעולה.

הכדורגל מתאים לבנים ובנות, מתחילים ומתקדמים כשהחוג עצמו נחלק לקבוצות בהתאם לרמה. בכל שלב יש ללמוד את היסודות ולשפר אותם. המשתתפים מתמודדים עם כל הפעולות כולל תפיסה, זריקה, בעיטה, ריצה, מעבר בין מכשולים ושיפור עבודת הצוות. כולם לומדים עם הזמן להגן, לצאת לרחבה ולומדים להיות גם בשער. 

החוג שם קודם כל דגש על ההנאה. כשכיף לעשות ספורט הסיכוי להשתפר בו עולה וקל להתמודד עם המשימות השונות הניתנות במהלך כל אימון. חוג כדורגל רמת השרון מועבר על ידי מאמנים מקצועיים אשר מבינים את תהליך הלמידה, חשיבות היסודות, פיתוח מיומנויות וקבלה של כל משתתף ומשתתפת. אימון במסגרת קבוצתית מדרבנת רבים להתקדם, להשקיע והיא בעלת תרומה רבה.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: