fbpx
Asset

סטודיו פיט הרצליה מציג

דיאטנית רמת השרון

טל: 03-6565345

ecta
pse
pse
ecta
Poly

דיאטנית רמת השרון ברשת FIT סטודיו

ב-STUDIO FIT קידום אורח חיים בריא הוא משימה שנעשית בשילוב הרבה הנאה. זה המקום להתאמן, לקבל הדרכה מדיאטנית מומחית ולהתעטף בתמיכה. רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים באתר או צרו קשר ונשמח לתאם פגישה.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, האימונים הטובים בעולם מתחילים כאן!
Rectangle
Rectangle
Ellip

כל אחד והסגנון שלו

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

סטודיו פיט, המעפילים 15 רמה"ש.
טל: 03-6565345

דיאטנית היא אשר מקצוע אשר מתמקדת בתחום התזונה הבריאה, מניעת מחלות ובעיות תוך בחירות נכונות. במסגרת תפקידה עליה לבחון את המטופל הנמצא מולה, לקחת נתונים בסיסיים כמו גיל ומצב רפואי, להבין מה המטרות והרגלי האכילה הנוכחיים וליצור תפריט בהתחשב בכל אלה. 

דיאטנית רמת השרון יכולה לספק את השירות שלה במסגרות שונות כשלצד הנחייה אישית היא יכולה לבצע גם הדרכה קבוצתית ולהעביר הרצאות בתחום. המטרה שלה היא לספק כלים ותמיכה שיאפשרו לכל אחד לעשות בחירות תזונתיות שטובות עבורו.

 

תפקידיה של דיאטנית רמת השרון

כדאי לדעת כי כל דיאטנית עובדת במסגרות שונות ומביאה גישה שיכולה להיות ייחודית לתחום התזונה. עם זאת באופן כללי אפשר להגיד כי הרוב יכולות לבנת תפריט אישי, להציע הדרכה ותמיכה, לבחון את המצב הרפואי הנוכחי, לקדם אורך חיים בריא ולייעץ לתזונה נכונה.

בניית תפריט אישי

תזונה היא ללא כל ספק אחת הדרכים החשובות לשמירה על בריאות טובה לאורך זמן. היא משפיעה על כל היבט בחיים, מהאנרגיה שמורגשת במהלך היום ועד ליכולת הריכוז. אחד המפתחות לתזונה נכונה היא יצירת תפריט מאוזן מותאם באופן אישי. התפריט יהיה מגוון, יכיל את כל אבות המזון ויתחשב בנתונים הנוכחיים ובמטרות העתידיות. כדי ליצור את התפריט יש להתחשב בגורמים רבים.

  1. נתונים אישיים: גיל, מין, גובה, היסטוריה רפואית, רגישויות ומגבלות תזונתיות.
  2. מטרות: יכולות להיות ירידה במשקל, עליה במסת השריר, שיפור הבריאות, איזון הסוכר ועוד.
  3. אורח חיים: תדירות ואופי הפעילות הגופנית, מאפייני העבודה, הרגלי אכילה והעדפות תזונתיות.

בנוסף לכל אלה תתבצע הערכה של הצרכים הקלוריים. דיאטנית רמת השרון תבחן מה הבסיס שהגוף צריך ולפי המטרה תוכל לקבוע האם ואיזה גירעון קלורי להציע או להפך, להוסיף קלוריות, חלבונים ושומנים טובים. בהתאם לכל אלה היא תוכל לבנות תפריט מאוזן תוך עידוד העדפת מזונות בריאים וצמצום מזונות מעובדים, עשירים בסוכר ושומן רווי. 

הדרכה ותמיכה

הדיאטנית מציעה הדרכה ותמיכה כשהיא מביאה ידע מקיף בתחום התזונה, הבריאות והמחלות. המטרה היא לא רק להציע תפריט אלא ללוות להטמעתו כשרבים זקוקים לשילוב בין השניים בדרכם לאימוץ תזונה נכונה. ההדרכה יכולה להתבצע באופן פרטני או קבוצתי כאשר היא תכלול את המגבלות ואת האפשרויות של האדם ותסייע לו לבצע את הבחירות התזונתיות הנכונות. במסגרת ההדרכה יינתנו:

  • הסברים על עקרונות התזונה הנכונה וכיצד לבחור מזונות בריאים ולבנות תפריט מאוזן.
  • טיפים מעשיים להתמודדות עם אתגרים נפוצים כולל חוסר זמן ונוספים.
  • מידה ותמיכה הקשורים בתהליך השינוי בהרגלי האכילה לאורך תקופת השינוי ובעתיד.
  • תמיכה רגשית לאורך התהליך והשינוי שיכול להעלות קשיים שונים.
  • ציון הצלחות, תחושת ביטחון ותמיכה לכל אורך הדרך.

הסיכוי להצליח לעבור את השינוי התזונתי עולה ככל שהתמיכה גדלה והאדם מבין את המהות של הכללים והשינויים שהוא מאמץ. התמיכה יכולה לשפר משמעותית את המוטיבציה, לעזור בשמירה על משמעת ולהקל על המעבר לאורך חיים בריא.

דיאטנית רמת השרון להתמודדות עם מצבים רפואיים

בתהליך מסייעת דיאטנית בכל הקשור בהתמודדויות עם מצבים רפואיים נוכחיים והגדרת מטרות לשינוי. היא יכולה ללוות אנשים עם סוכרת, מחלות לב וכלי דם וכולסטרול גבוה כשהתפריט שתמליץ עליו יביא בחשבון את התרופות הנוכחיות הנלקחות. במידת האפשר ייתכן שיתוף פעולה עם הצוות הרפואי לצורך הפחתת התרופות בהדרגה אך רק בפיקוח מתאים.

עוד נושא חשוב שהדיאטנית יכולה לסייע בו הוא עם תחום האלרגיה למזון כשהיא יכולה להדריך משפחות לילדים אלרגיים או עם צליאק כיצד לבנות תפריט בריא ומאוזן שכל המשפחה תיהנה ממנו. נקודה אחרונה שנכנסת בתוך התמודדות עם מצבים רפואיים היא הפרעות אכילה כאשר במקרים אלו יש ליידע את הדיאטנית כדי שתוכל לקבוע יעדים תזונתיים ולהמליץ, במידת הצורך, על טיפולים משלימים.

קידום אורח חיים בריא

דיאטנית ברמת השרון יכולה להנחות בכל הקשור לאורח חיים בריא כשהיא מתייחסת כמובן לתזונה כדבר ראשון אך לא רק. הדיאטנית תסייע לבחון גם את הנושאים הבאים:

  1. פעילות גופנית: התפריט יתחשב במידת הפעילות הגופנית הנוכחית ובשינוי שהאדם מתכוון לעשות. הדיאטנית תוכל לספק המלצות חשובות בכל הנוגע להגברת הפעילות הגופנית.
  2. שינה: דיאטנית רמת השרון תבקש לבחון את מצב השינה הנוכחי, להבין האם התזונה משפיעה עליה באופן שלילי ותספק המלצות לשיפור המצב במידת הצורך.
  3. סטרס: הלחץ משפיע עלינו בדרכים רבות ויכול להוביל לאכילה לא מאוזנת. אכילה לא טובה משפיעה גם כן על הסטרס והדיאטנית תזהה מצב זה ותוכל לספק המלצות להתמודדות טובה.

ייעוץ לקבוצות ספציפיות

דיאטנית ברמת השרון יכולה לסייע לקהלים שונים כשמתאמנים וספורטאים הם רק חלק מהם. בין היתר היא יכולה ללוות נשים בהריון, אימהות לאחר לידה, לספק הדרכה לצעדים ראשונים באכילה ולהעניק תמיכה בגיל השלישי. קידום אורח חיים בריא על ידי בחירות תזונתיות נכונות יכול להשפיע על המצב הגופני והנפשי.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: