fbpx
Asset

סטודיו פיט הרצליה מציג

אירובי
הרצליה

רשת סטודיו פיט מביאה מגוון אימוני אירובי הרצליה הכי קרוב הביתה ומאפשרת לכם לסמן מטרות גופניות ולהשיג אותן בדרך המהנה והבטוחה ביותר. בואו להתרשם מהסטודיו שלנו, להגיע לשיעור היכרות ולהתחיל לחוות פעילות אירובית בריאה בקבוצות קטנות וביחס אישי מצוין.

ecta
pse

STAY FIT
FOR LIFE

ecta

מה עוד יש לנו בסטודיו?

SURFSET

אימון דינמי המדמה גלישה על גלשן גלים המשתמש באלמנטים של יציבה, עבודה על שרירי הליבה, קואורדינציה ואינטרוולים. העבודה על הגלשן דורשת מאמץ שוטף, דבר המסייע לחיטוב ולשריפת קלוריות מוגברת. בין 500-900 קלוריות באימון.

SPECIAL תחנות

אימון תחנות ״ספיישל״, משתנה משבוע לשבוע, בשילוב רצועות ה-TRX

בטן, ישבן, ירכיים TRX

אימון TRX מצויין המתמקד בחיטוב האיזורים הבעייתים

yoga vinyasa

משמעות השם "יוגה" בסנסקריט היא איחוד, והכוונה היא שעל המתרגל להיות במודעות ובחיבור טהור להוויה. התרגול עובד על הפן הגופני והנשימתי לצד הפן הנפשי. ‎🕉בכל הנוגע לכושר גופני ורוגע, היוגה משחקת תפקיד משמעותי! על קצה המזלג - היא מחזקת את הגוף, מגבירה את הגמישות, תורמת לירידה במשקל, עוזרת להפחית לחץ ודכאון, מועילה לכאבי גב ובטן, בנוסף, מחקרים מצאו שהיא מפחיתה את הסיכון למחלות לב ומטפלת בסכרת ולחץ דם‎.

ASHTANGA FLOW - אשטנגה flow

התרגול המסורתי הפופולארי בעולם ובארץ. התרגול דינאמי ועוצמתי המבוסס על נשימה עמוקה ואסאנות (תנוחות) המחזקות ומגמישות את הגוף. באימון ישנה עבודת core מיוחדת המסייעת לשמירה על יציבה נכונה, וחיזוק שרירי הגוף, הליבה והגב.

Trampo fitness

שיעור עיצוב וחיזוק על טרמפולינה בשילוב משקולות וגומיות, מפחית את רמת השומן בגוף מעצב את הרגליים, הירכיים, הבטן, הזרועות והמותניים, מגביר את הגמישות ומחזק את סבולת השריר.

CORE Pilates

שיעור עיצוב גוף המתמקד בהארכת שרירים ושיפור טווחי התנועה באופן דינאמי וסטטי, תוך שימוש בטכניקות מגוונות ומתקדמות למתיחות. חיזוק בטווח המלא של השריר, תוך דגש על שרירי הליבה וזרימה תנועתית

HIIT

אימון אירובי דינאמי המפעיל את כל שרירי הגוף בעזרת רצועות, משפר את מצב הרוח ושורף שומנים. שריפת קלוריות מוגברת בטווח של 48 שעות לאחר האימון.

PUMP

שיטת אימון קבוצתי בליווי מוסיקה אנרגטית וסוחפת. אימון ה-PUMP מחטב את הגוף על ידי שימוש מיטבי במשקולות ובתרגילי משקולות שנבנו על ידי מומחי בריאות וכושר

Shape&Barre

אימון בעזרת הבר, למראה ארוך גמיש שרירי וחטוב, האימון בנוי מרצפים של תרגילי בר במספר חזרות גבוה, על מנת להגיע למקסימום תוצאה לכל קבוצת שרירים בגוף.

יוגילאטיס

אימון עיצוב המשלב אלמנטים מעולם היוגה והפילאטיס

FITBOX

אימון קיקבוקס משולב עם אלמנטים של כוח ועבודה על כל שרירי הגוף

BODY SHAPE

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף באופו מאוזן כנגד התנגדות. עיצוב קלאסי עם נגיעה מודרנית תוך שילוב אביזרים כגון: גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים בודי בר לשיפור סיבולת, כח וגמישות

POWER

אימון דינאמי המתמקד בעבודה 360 על כל שרירי הגוף

TABATA

אימון אינטרוואלים המתבצע בסטים של 4 דקות, המורכבים מ-20 שניות של אינטרוואלים ו10 שניות של מנוחה. שריפת קלוריות מוגברת עד 72 שעות לאחר האימון

פילאטיס מכשירים

שיטת פילאטיס מכשירים מתמקדת בעיצוב הגוף, איזונו ושיפור היציבה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו עד לשריר החבוי והחלש ביותר, עוזר לפיתוח מרכז אנרגיה בגוף, מחבר בין הגוף לנפש וגורם להרגשה צעירה יותר. כמו כן, הוא מעניק למתאמן איזון שרירי, גמישות ומראה זקוף ואצילי. ספורטאים, רופאים ופיזיותרפיסטים מגדירים את השיטה כבעלת כוח ריפוי ושיטת תרגול גופני השומרת על תחזוקה נכונה ובריאה של הגוף.

פילאטיס קלאסי

פילאטיס קלאסי הוא מקבץ התרגילים המקוריים של ג'וזף פילאטיס, עבודה על רפרטואר שילוב של עבודת ליבה יציבה וחיזוק המייצבים.

GYM

אימון חיזוק וחיטוב באמצעות המכשור המתקדם שיש בתוך חדר האימונים האישיים בסטודיו- הרגשה של אימון אישי בקבוצה קטנה.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, לתת לכם את האימונים הטובים בעולם!
le

סטודיו בוטיק
בסטייל אחר

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

פעילות גופנית היא עניין חשוב בכל גיל ומצב ואין זמן טוב יותר מלהתחיל מאשר היום! הנה כל מה שלא ידעתם על אירובי בכלל ועל אימוני אירובי הרצליה ברשת FIT Studio בפרט: 

מה זה אירובי ומדוע הוא כל כך חשוב? 

פעילות אירובית היא כל אימון גופני רציף המבוצע בקצב – כמו הליכה, ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים ותרגילי כוח מחזוריים. היא תוחמת בזמן קצוב את העבודה על ידי עצימות יחסית גבוהה, דבר שמביא לעלייה בסיבולת לב-הריאה ותורם לקליטה וזרימת חמצן אל תוך מערכת הדם. 

מכיוון שאין אף פעילות אחרת שתייצר את הפעפוע האופטימלי של חמצן מהריאות אל השרירים המעורבים באימון, אירובי הוא הדרך היחידה לסגל ולתחזק את המערכת הזו לאורך זמן, כך שחשוב לבצע אותו בכל גיל. ומכיוון שלא כולם אוהבים להתאמן בעצימות גבוהה וכמובן להתמיד בכך לאורך זמן רב, לנו ב-FIT Studio יש מגוון אימוני אירובי הרצליה, כך שכל אחד ואחת יוכלו לבחור את הפעילות שהם הכי נהנים ממנה ולהתמיד בה. 

אירובי או אנאירובי?

פעילות אנאירובית לעתים קרובות מתוארת כמאמץ קטן ופחות פיזי ביחס לאירובי, אם כי מדובר למעשה בפעילות משלימה עבורה. בעבודה אנאירובית, המאמץ הרציף קצר יותר ומחולק למקטעים שביניהם תחול התאוששות כך שאפשר לסווג את האימון על מנת לאתגר יותר את הגוף. 

למעשה, ברוב תוכניות האימונים ממליצים על שילוב בין פעילות אירובי ואנאירובי, על מנת לאפשר לגוף להתייצב לאחר הסתגלות למצב חדש ואז להמשיך לאתגר אותו ברמה הבאה (כלומר לייעל את היכולת האירובית לאורך זמן). 

כל הסיבות לאימוני אירובי הרצליה

  • חיזוק השרירים ובנייתם לטובת פעילות מרכזית (כמו ריצה, רכיבה, ספורט תחרותי ועוד)
  • הנאה, סיפוק, אדרנלין ועלייה בתחושת המסוגלות והמוטיבציה
  • שריפת קלוריות יעילה והפחתה ממשקל הגוף
  • סיוע בהפחתת אחוזי השומן בגוף 
  • שיפור הניצול של סוכרים בדם
  • שיפור המטאבוליזם
  • הפחתת לחץ דם במנוחה 
  • הפחתת סיכון מפני מחלות דם, לב, ריאה ושרירים
  • עלייה בתפוקת מערכות הלב, כלי הדם והריאות 

על הקשר בין אירובי ודופק

בסופו של דבר, כל שיעור אירובי הרצליה מבוסס על טווחי דופק אופטימליים – כלומר דופק מותאם למטרות אישיות אך מייצר אימון בטוח ובריא בעת ובעונה אחת. את הדופק המקסימלי וכן את המטרות כתוצאה מעליית הדופק של כל אחד ואחת, קל לקבוע לפי הנוסחה הבאה:

דופק מקסימלי לגברים

דופק מקסימלי לנשים

220 פחות הגיל

226 פחות הגיל

55%-65% מהדופק המקסימלי האישי יידרש כדי להביא לשריפת שומן


75%-90% מהדופק המקסימלי האישי יידרש כדי לפתח סיבולת לב-ריאה ולשפר את רמת הכושר


75%-92% מהדופק המקסימלי האישי יידרש כדי לפתח סיבולת במאמץ

 

כפי שאתם מבינים, על מנת "לשרוף קלוריות" אפשר גם להתאמן בטווחי דופק נמוכים, אך במקרה כזה גם התחושה האישית מהאימון תהיה לא מוצלחת לאורך זמן וגם יהיה צורך להאריך שוב ושוב את משך האימון כדי להמשיך לייעל את שריפת הקלוריות. 

כך למשל, אם מתאמנת בשיעור אירובי הרצליה עובדת בדופק בטווח של 55%-65% כדי לשרוף קלוריות, היא צפויה לשרוף כ-300 קלוריות. אבל אם לאורך בניית הכושר סיבולת לב-הריאה שלה תשתפר כך שהיא תגיע לדופק בטווח הנדרש גם לסיבולת לב-ריאה (75%-90%), היא כבר תשרוף כ-800 קלוריות ובכך תגיע טוב ונכון יותר למטרותיה האישיות. 

אימוני אירובי בהרצליה ששווה להכיר

כל מאמן ומאמנת יאמרו לכם שהגיוון בפעילויות חשוב: הוא מערב קבוצות שרירים נוספות ובכך מחלק את העומסים ביניהם כדי שלא תיווצר שחיקה, מאתגר את הגוף יותר וגם שומר על עניין והנאה. הנה כמה פעילויות אירובי שתוכלו ליהנות מהן ב-FIT Studio: 

קבוצות ריצה

ריצה היא דרך מדהימה לסגל את הגוף למאמץ ולאתגר חדש, לשפר במהירות את בריאות מערכות הגוף, להתחטב ולשרוף, להוביל לאורח חיים בריא. Fit studio כולל אירובי הרצליה וקבוצות ריצה בכל הרמות ומשלב גם תרגילי כוח וגמישות שמייעלים את הכושר עוד ועוד.

Trampo fitness

אחד האימונים האהובים בסטודיו שלנו! אירובי קצבי ותוסס כהלכתו המבוצע בעזרת טרמפולינה אישית, המספקת למתאמנות והמתאמנים התנגדות יעילה שמאתגרת את הגוף. האימון מאפשר להתמודד ביעילות רבה יותר עם אתגרי שיווי משקל ויציבה, חלוקת עומסים, שיפור הקואורדינציה וחיזוק השרירים.

FITBOX

אימון core דינמי מלהיב וקופצני, המשלב בין אירובי לקיקבוקס. האימון עובד על מגוון קבוצות שרירים, משלב בתוכו עבודה קצבית וקומבינציות תנועתיות עם שריפה יעילה של קלוריות. 

אימוני ה-GYM שלנו

גם בחדר הכושר תמצאו מגוון מכשירים תומכי אירובי כמו הליכונים, קרוסים, סטפרים, אופני כושר ועוד – את כולם תוכלו להתאים למטרות הכושר האישיות בעזרת צוות המדריכים המקצועי שלנו.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

הטבת פריסייל

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת פריסייל

לוהטת

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: