fbpx
Asset

סטודיו פיט הרצליה מציג

אימון פאוור הרצליה

טל: 03-6565345

ecta
pse
pse
ecta
Poly

אימון פאוור הרצליה ברשת FIT סטודיו

אתם מתאמנים כבר תקופה ומרגישים שאתם רוצים לקפוץ שלב אחד קדימה? להפוך את הגוף לחזק, עוצמתי, מהיר ומוצק יותר, ליהנות משיעור יותר אינטנסיבי ולשכלל אף יותר את רמת הכושר. האם זה אפשרי? בעזרת אימון פאוור הרצליה מבית סטודיו פיט תוכלו להפיק את המיטב ולאתגר את עצמכם בדרגת הקושי הגבוהה ביותר.

לתיאום שיעור היכרות ללא עלות מלאו את פרטיכם.

עם הרבה מרץ, האימונים הטובים בעולם מתחילים כאן!
Rectangle
Rectangle
Ellip

כל אחד והסגנון שלו

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

סטודיו פיט, המעפילים 15 רמה"ש.
טל: 03-6565345

מהם אימוני Power?

אימוני כוח בספרות המקצועית מתייחסים בעיקר לתרגילים מהירים, נמרצים ועוצמתיים יותר, בהשוואה לתרגילים סטנדרטיים המבוצעים בעצימות רגילה. 

אימונים אלה נפוצים בעיקר בעולמות הכוח הפיזי כמו הרמת משקולות, אך בעקבות צורך גובר של מתאמנים וותיקים ומנוסים להשיג מעצמם יותר התפתחה הגישה גם לענפים כמו פונקציונלי ואירובי, בהם מתרחשות יותר תנועות מתפרצות וניתורים כנגד משקל הגוף. כך או כך, אימון פאוור הרצליה נחשב לקשה יותר ומותאם בעיקר למתאמנים מיומנים, מקצועיים ולספורטאים. 

חשוב להבהיר שבאימון פאוור לא מתאמנים עד הגעה לנקודת ה"שבר" של הגוף (RM), כלומר מקסימום הכוח ומסת השריר שניתן להפיק בתרגיל. העיקר כאן הוא על מקסימום מהירות וכוח מתפרץ ולכן האימון מוכרח להתאים לענף שממנו הוא מגיע, לצד היכולות האישיות של כל מתאמן.

בחלק מהאימונים מדובר בשיפור הכרחי, שכן רמת הכוח המתפרץ מכריעה במידה רבה את ההישגים של המתאמנים (כמו למשל בריצה, קפיצה לרוחק או באומנויות לחימה), אך בחלקם מדובר ברצון של המתאמנים לנפץ לעצמם את "תקרת הזכוכית" שהגיעו אליה ולשפר את הישגיהם בענף האהוב שהם נהנים ממנו כבר זמן ממושך. 

לשם מה מיועד אימון פאוור הרצליה? 

כשמדברים על אימוני פאוור, הכוונה היא לאימוני חוזק (Strength) שעוסקים בפיתוח כוח מקסימלי של קבוצות שרירים ספציפיות שבאות לידי ביטוי בסוג האימונים: הרמת משקלים, תרגילי סקווט ומתח, ריצה, רכיבה, ענפים מעולמות הספורט המקצועי כמו אתלטיקה, התעמלות אמנותית, אגרוף ועוד. 

אימון פאוור בהרצליה יחד עם אימוני STRENGTH מסייעים לספורטאים ומתאמנים מתקדמים לשפר את ביצועיהם, להגדיל כוח, סיבלת ומהירות. כדי לשפר את יכולתם הגופנית הספציפית, חשוב קודם לדעת ולהכיר את מטרות האימון ולאחר מכן לבחור בסוג אימון הכוח הרלוונטי וזאת במטרה להשיג את היעדים האופטימליים ביותר בעבורכם. 

סוגים של אימוני Power

מכיוון שפאוור הוא שם כולל למספר גדול של סגנונות אימון, ניתן למצוא אותו בחלק גדול מהפעילויות הגופניות השגרתיות שנמצאות בחדרי הכושר ומתחמי הסטודיו, לרוב במסגרת של שיעורים נפרדים הפונים למתאמנים מתקדמים בלבד:

פאוור פילאטיס

זהו סגנון אימונים המתבצע בסטודיו לפילאטיס מכשירים ומבוסס על עקרונות הפילאטיס אם כי בצורה קצבית ומועצמת יותר, בדגש על מכלול תרגילים דינמי ופונקציונלי. מטרת האימון היא להגדיל יותר את התמודדות השרירים בעומסים ואת טווחי התנועה, לשבש בצורה מבוקרת את העוגנים המאזנים של הגוף כדי לאתגר אותו במאמץ מוגבר ולעורר התנגדות במגוון תנוחות כמו ישיבה, עמידה, שכיבה ועמידת שש. 

אימון פאוור הרצליה בפילאטיס מתמקד במספר קבוצות שרירים במקביל ומוכוון למתאמנים שרוצים חוזק שרירים גדול יותר, קצב אינטנסיבי והאצה לעבר מטרות נוספות כמו חיטוב וגמישות. 

פאוור ליפטינג

Powerlifting הוא ענף המתמקד בשלושה תרגילים מרכזיים: דדליפט, סקוואט ולחיצת חזה. הוא מתאים מאוד למתאמנים מענפי הספורט התחרותי ואף האולימפי, אך גם למתאמנים מתקדמים וספורטאים מקצועיים מכל ענף אחר. 

באימוני פאוורליפטינג ניתן ללמוד תנועות רחבות יותר, כדי להשיג שיפור בתרגילים שמצריכים כוח רב ולהגדיל יותר את מסת השריר בצורה משמעותית. 

פאוור פאמפ

אימון פאוור הרצליה בגישת ה-PUMP מתבצע בעצימות גבוהה ומתמקד בהתנגדות השרירים, כדי להשיג חיטוב יעיל, שריפת קלוריות מוגברת וחוזק גופני עוצמתי יותר. השיעורים מתמקדים בעבודה עם משקולות מסוגים שונים ובתרגילים המבוצעים בקצב יחסית אינטנסיבי וזאת בהתאם ליכולת האישית של המתאמנים, אך עם קריצה להתקדמות מהירה ושיפור עקבי מאוד בביצועים. 

פאוור דאנס

כמענה לאימוני האירובי האהובים שהגוף כבר מתורגל אליהם, פותחה שיטת הפאוור דאנס שמשלבת בין עבודה אירובית לאנאירובית ומכילה בתוכה טכניקות מעולמות ההיט, הפונקציונלי והטבטה – כולם מגוונים אך מבוצעים בעצימות גבוהה.

אימוני הפאוור דאנס נחשבים לדינמיים מאוד ומתמקדים בעבודה על סיבולת השרירים במאמץ גבוה, התייעלות מטאבולית הכוללת הוצאה קלורית משמעותית יותר ותרגול של כוח מתפרץ, שיווי משקל סטטי ודינמי, גמישות ודיוק תנועתי מושלם. 

אימון פאוור הרצליה בשיטת פאוור פיט

פאוור פיט או בשמו המוכר יותר: פאוור קרוספיט מתמקד בהגדלת כמות התנועות, התרגלים והאלמנטים כדי להשיג שליטה גופנית גבוהה ביותר, מבלי לוותר על ביצוע יסודי ומדויק בכל תנועה. אימון פאוור בהרצליה מגישת הקרוספיט מוכוון לשיפור היכולות הגופניות והמנטליות ונותן מענה למתאמני קרוספיט וותיקים שחשים שהסתגלו לאימונים וכעת מצויים בשגרה לא מקדמת.

חלק גדול מאימוני הפאוור פיט מבוצעים דרך תחנות עם אביזרים ומתקנים שנמצאים בחדר הכושר, אך ניתן למצוא גם אימונים המבוססים על משחק במטרה לווסת עצימויות כדי להגדיל אותן כאשר דרושה עליית רמה. 

רוצים לזוז איתנו?

אנחנו בפיט סטודיו מזמינים אתכם לאימונים מקצועיים יותר, איכותיים יותר ומהנים הרבה יותר! בואו להתרשם ממגוון אימוני הסטודיו האיכותיים שלנו, לשוחח עם צוות המאמנים, לשאול אותנו כל שאלה ולהשיג את כל מטרות הבריאות והכושר שאתם מכוונים אליהן.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת הצטרפות

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת הצטרפות

לוהטת

לקבלת הטבת ההצטרפות
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: