fbpx
Asset

סטודיו פיט מציג

אטרקציות לילדים בהרצליה

אם אתם מחפשים מקום שבו עיני הילדים ינדדו הרחק מהמסך ולא רק בשבתות, סביבה מאתגרת וחיובית שבה אפשר לצמוח ולהתפתח בצורה נכונה לאורך זמן ותחום פעילות קבוע שבו אפשר לפתח מיומנויות, תחושת מסוגלות ודימוי עצמי, בוודאי תשמחו לשמוע על חוגי הכושר לילדים של פיט סטודיו, שמתפקד כאטרקציה שוטפת לאורך השנה.

ecta
pse
ילדים משתתפים בפעילות ספורט בקייטנה
pse

החוגים של פיט סטודיו - ים של אטרקציות לילדים

חדר הכושר לילדים שמקדם חינוך התנהגותי למצוינות ואורח חיים בריא, מסייע לילדכם להתנסות במגוון עצום של פעילויות ותרגילי ספורט, לרכוש חברים חדשים ולקלף יכולות שהיו טמונות בהם וטרם באו לידי ביטוי. חוגי הכושר מהווים אטרקציות לילדים בהרצליה הודות לפעילות פנאי רציפה ועשירה, שמתקבלת גם מכוח המנוי לקאנטרי ברמת השרון ומאפשרת לילדים ובני נוער לכוון למצוינות והישגיות בספורט, להתמודד עם בעיות ולהסתגל למעגל חברתי במקום בטוח ומפוקח.

ילדים משחקים משחקי חברה בקייטנה

לקבלת מחיר מיוחד בהרשמה מוקדמת מלאו את פרטיכם

עם הרבה מרץ, לתת לילדיכם את האימונים הטובים בעולם!
Rectangle
Rectangle
Ellip
ילדים משתתפים בפעילות ספורט אתגרי בקייטנה

בהתאם לתו הסגול

icon-3

אימון לאורח חיים בריא

icon-4

מאמן ילדים מוסמך

icon-5

הקניית הרגלי תזונה

צרו קשר

מקומות אחרונים לסגירת הרישום

המעפילים 15, החרושת 18, הבנים 50 רמה"ש

אטרקציות לילדים בהרצליה – מידע נוסף

מחפשים אטרקציות לילדים בעיר הרצליה? סידרנו לכם כאן היכרות עם כל הפעילויות השוות בעיר והסביבה שמאפשרות לילדים לרוץ, לקפוץ, להשתולל, לפרוק אנרגיה ועל הדרך לקבל את הערך המוסף הגבוה ביותר.

מה לעשות עם ילדים בהרצליה והסביבה?

החיים בהרצליה והסביבה מבוססים על קהילה חזקה של משפחות איכותיות, מה שלשמחתנו פותח דלת לעולמות פנאי ותחביב מצוינים ששמורים לילדים ובני נוער בכל קשת הגילאים וההעדפות. בין אם החופש בפתח ואתם מחפשים תעסוקה במקום ממוזג וקרוב לבית ובין אם חשוב לכם שהילדים ישתתפו בפעילויות חינוכיות עם ערך מוסף, הנה כמה אטרקציות לילדים בהרצליה שעונות על כל הצרכים שלכם:

פיקולוניה

בשנים האחרונות צצים עשרות מיזמים בעולם לקידום ילדים, בדגש על פיתוח כישורי חיים, מיומנויות והכנה לחיים הבוגרים. כך נולדה למשל קידזניה המפורסמת עם סניפים בדובאי ובלונדון, כשהגרסה הישראלית והמתוקה שלה היא פיקולוניה – עיר ילדים ובה שלל פעילויות שמדמות את מציאות החיים של המבוגרים. כאן הילדים יכולים להתנסות בתפקידים שונים כמו טבחים, רופאים, שוטרים, מלצרים וסועדים, מעצבי שיער ולקוחות ועוד המון. את "הכסף" שמרוויחים אפשר לבזבז בסופרמרקט ובכך להפוך את חוויית הג'ימבורי למעניינת, מאתגרת ומפתחת הרבה יותר.

פארק הרצליה

הפארק העצום הוא ריאה ירוקה בלב ליבו של השרון ובו צמחייה ירוקה ומטופחת, שפע פינות ישיבה, מסלולי הליכה ואופניים, מתחם ברביקיו וחורש טבעי עם עצי ושיחי מאכל מגוונים. הפארק מאפשר לילדים לפרוק אנרגיה ולהתרוצץ בשלווה ובבטיחות, לצד ביקור במספר אטרקציות לילדים בהרצליה שנמצאות במקום כמו גבעת הצמחים ובה מינים ייחודיים, מרכז הצפרות, מאגר מי החורף, בריכת הנוי, ספרייה, מסלול רכיבה אתגרי, רכבת נסיעה לילדים וכמובן בתי קפה.

מיני גולף הרצליה

ילדים אוהבים להתנסות בשלל דברים חדשים בדגש על פעילויות ספורטיביות ולכן אחת האפשרויות המוצלחות בסביבה היא מסלול המיני גולף המקומי, עם 18 תחנות ברמות קושי משתנות שחוצות בריכות, מזרקות וחורשות מתוקות. יש כאן גם מתחם טרמפולינות קופצני ומדליק, בית קפה נעים וגם תחנת הדרכה שבה תרכשו את מיומנויות הכיוון והחבטה.

קאנטרי רמת השרון

הקאנטרי הסמוך להרצליה מאפשר לתושבי העיר ליהנות ממבחר פעילויות ספורט ופנאי לכל המשפחה ומהווה נכון להיום מתחם אטרקציות לילדים בהרצליה מהאהובים והפופולריים בסביבה. אז מה תמצאו בקאנטרי:

בריכות שחייה

בריכה מקורה חצי אולימפית עם מסלולי שחייה ולצידה בריכה פתוחה עם מגלשות מים ובריכת פעוטות מתוקה עם מים רדודים. הכניסה בעלות חד פעמית או ברכישת כרטיסייה/ מנוי. שטח הבריכה כולל מדשאות, מלתחות, פינות ישיבה רבות, קפיטריה ומתחמי משחקים.

חדר כושר

חדר כושר מקצועי מבית מותג הכושר FIT STUDIO שמחולק לשניים: מתחם אירובי ובו שלל מתקני כושר לחיטוב, שיפור סיבולת לב-ריאה והפחתת משקל ומתחם אנאירובי עם משקולות ומתקנים לחיזוק השרירים, עלייה במסת שריר והצרת היקפים.

מגרשי ספורט

במתחם הקאנטרי מספר מגרשי כדורגל, כדורסל וטניס בהם אפשר לתאם משחקים מראש לאורך כל שעות היום ולהירשם לחוגים ושיעורים פרטיים לכל הגילאים.

חוגי ילדים

אם חשוב לכם שהילדים ימשיכו ליהנות לאורך השנה ולעשות זאת במסגרת מסודרת שמקדמת בריאות ואיכות חיים, תוכלו להירשם לחוגי הכושר של FIT STUDIO וליהנות גם מקייטנות בחופשות.

חדרי בריחה בהרצליה

חברת runaway מפעילה מספר חדרי בריחה מצוינים למשפחות בעיר, שמהווים אטרקציות לילדים הרצליה בכל עונות השנה ולכל מזג אוויר. בין חדרי הבריחה הפופולריים תמצאו את חדר הבריחה של פינוקיו שמותאם במיוחד לילדים, חדר בריחה ריק ומורטי שפונה לילדים מעט גדולים יותר שמכירים את הסדרה וחדר הבריחה של הסדרה המצליחה "דברים מוזרים" עם שלל משימות מעולמות הדימיון והפנטזיה.

לא חסרות אטרקציות לילדים בהרצליה ולכם נותר רק לבחור

אם הילדים שלכם פעילים, אוהבים לרוץ, להוציא מרץ ומחפשים תחומי עניין חדשים, תוכלו למצוא מגוון עצום של אפשרויות בעיר ובסביבה הקרובה.

כל עוד ילדכם נותרים בפעילות גופנית טובה שמתרחשת מחוץ למסכים, מתחזקים הדימוי העצמי, תחושת המסוגלות, רמת הקשב והפניות החיובית שלהם למצבים ואתגרים חדשים. ואם אתם מחפשים עבורם בית שני איכותי שילווה את כל אלה, אנו מזמינים אתכם לשלב בין מבחר האטרקציות בעיר לבין חוגי הכושר המוצלחים שלנו ב-fit studio. ההרשמה בעיצומה.

מחכה לכם הפתעה

Слой 1

השאירו פרטים

logo
lines

הטבת פריסייל

לוהטת

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!
פריסייל שובר שוק!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים
במחירים אטרקטיביים!

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים:

logo FIT

החלה מכירת הפריסייל לסניף מס׳ 4 של רשת סטודיו פיט ברמה״ש!

מצטרפים עכשיו לסטודיו פיט רמה״ש-הרצליה ונהנים ממנוי/כרטיסיה הכוללים כניסה לכל הסניפים

פריסייל שובר שוק!

במחירים אטרקטיביים!

הטבת פריסייל

לוהטת

לקבלת הטבת הפריסייל
השאירו פרטים:

לקבלת הטבת שיעור ניסיון ללא עלות
השאירו פרטים: